`

رهش... اثر جدید رضا امیرخانی

 

بین قفسه های کتاب کودک و خردسال قدم میزدم که از پشت سرم صدام زد و گفت "راستی کتاب جدید امیرخانی رو هم آوردم اما قیمتش بالاست!" 

هجده؟ : )

آره از کجا فهمیدین؟ : )

میدونستم و متاسفانه از رونمایی کتابش و جشن امضاش تو مشهد اطلاع نداشتم وگرنه می رفتم. 

 

کتابو به سمتم گرفت و مشغول کادو کردن کتابچه های آرین شد.

بی میل ورق زدم... یکی دو صفحه چشمی خوندم و ورق زدم و به دلم نشست و آوردمش خونه.

ولی از دیشب تا به الان هر بار دست می گرفتم جذبش نمی شم و میذارم کنار دستم.

این بی علاقه گی شاید به خاطر این باشه که نظرات مخالف و منفی این کتاب به نسبت نظرات موافقش بیشتر بود و تو چشم میزد.

اصلا نمی دونم چرا بی دلیل امانت گرفتم. شاید تو رو دربایسی قرار گرفتم... نمیدونم.

 

۱۰ نظر
جناب قدح
۱۰ اسفند ۱۵:۴۰
اصلا چرا گرفتی ؟

پاسخ :

نمیدونم!
ŇãşíМ“̈́
۱۰ اسفند ۱۵:۴۵


ولی کتاب های آرین که عالی بودن مرسی عشقم  :))

پاسخ :

عزیزم ^_^
دیشب جوابتو دادم پس نیازی نیست تو تشکر کنی خخخخ 
😝
قابلشو نداشت 😘
** دلژین **
۱۰ اسفند ۱۵:۴۸
من اصلا با کتاب های امیر خانی ارتباط نمیگیرم 
فقط قیدار رو دوست داشتم 
عمرا هم دیگه ازش کتابی نمیگیرم... 

پاسخ :

منم قیدارو دوست دارم چون نیم بها خریدم خخخخ

 قشنگ بود  : )
زمستان ‌‌..
۱۰ اسفند ۱۶:۵۶
چندین باره مجازی و واقعی اسم این کتاب رو میبینم. خیلی عجیبه ... حتی دیروز تو دانشگاه. یعنی اینقدر قوی هست که اسم در کرده؟ 
کتاب "ناصر ارمنی " رو ازش خوندم.تا آخر هم خوندم و حد اقل با سلیقه من جور نبود. 

پاسخ :

شاید چون نویسنده ی سرشناسی چون امیرخانی داره و اخیرا این رونمایی کتابش که در برخی از شهرها بوده زیاد از حد معروف شده. 
بی نام
۱۰ اسفند ۲۰:۲۲
خیلی وقته هیچ کتاب متفرقه ای نخوندم! حتی دیگه نویسنده ها رو هم نمی شناسم! :(

پاسخ :

سرت خیلی شلوغه؟ دانشجویی؟
بانوی مومن
۱۰ اسفند ۲۰:۵۲
رهش خیلی خوبه...اصن عالیهههههه.
یکم جلو برید نظرتون عوض میشه:)
البته اینم بگم که امیرخانی نویسنده محبوب منه...خیلی قلم و شخصیتش رو میپسندم،آدم بسیار خوش فکریه....
ولی خب جدای از این حتما رهش رو بخونید بی تعصب :) کتاب خوبیه:)
در پناه حق:)

پاسخ :

تا اینجا بیشتر از ایلیا خوشم اومد  ^_^
منم قلم امیرخانی رو دوست دارم و کم کم دارم کتاباشو می خونم.
ممنونم عزیزم.
به روی چشم : )
حق نگهدارت : )
بی نام
۱۰ اسفند ۲۱:۰۶
دانشجو که بودم اما دارم میخونم دوباره دانشجو بشم! کنارش سرکار هم میرم، یهو بختمم باز شه که دیگه نور علی نور میشه! 

پاسخ :

بح بح در شرفی؟ : ))
موفقیات عزیزم : )
بی نام
۱۰ اسفند ۲۱:۲۷
خیلی هم شرف نیس اما بعید هم نیست! کلا هرچی خدا بخواده!
فدایت :)

پاسخ :

ان شاءالله خیر باشه : )
:*
محسن رحمانی
۱۱ اسفند ۱۰:۴۹
موضوعش چیه؟

پاسخ :

در مورد زندگی یه زوج معماره
هنوز کامل نخوندم تا راهنمایی تون کنم.

جناب دچار
۱۲ اسفند ۱۷:۰۰
شاید چون دوست ندارید تصور زیبایتان از ازدواج
با این رمان خدشه دار بشود :)

پاسخ :

خخخخ به نظرتون ربطی هم داره؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان