`

لبخند سبز


عاشق نور سبزم

یه معنویت خاصی داره

مثل نور گنبد فیروزه ای مسجد جمکران که شبا میدرخشه و عاشقشم.

یا محراب و شبستان مسجدمون وقتایی که انقدر با بچه ها گرم صحبت بودیم و زمان از دستمون در می رفت و وقتی به خودمون می اومدیم که آقای خادم چراغا رو خاموش می کرد و نور سبز شبستان تمام فضای تاریک مسجد رو روحانی و پر نور می کرد.



+بابا مخالف نور سبز برای اتاقمه!

دلیلی هم نداره.. یعنی نپرسیدم.

ولی خدا خواست و دو سه ماهی میشه قاب زرکوب و نور مخفیِ ضریح امام رضا بالای سرمه و دیگه قبل از خواب به سقف خیره نمیشم.. چشم میدوزم به نور سبز بالای سرم و 

السلام علیک یا سلطان.



++ شب و روزای عید نوروز از طرف خان دایی بهم رسید. 

خودشون خادم حرم آقان. گویا اون روزی که خونه ما دعوت بودن بهشون اهدا میشه و ایشونم فراموش می کنن ببرن خونه و موقع بدرقه از روی صندلی عقب ماشینشون بر میدارن و میدنش به من. منم که اصلا و ابدا تعارفی نیستم با یک لبخنده گنده قابو بغل می گیرم و تشکر می کنم.

خیلی یهویی طور.


۱۵ نظر
DeL Nevis
۲۷ خرداد ۰۲:۳۶
یعنی اینکه خیلی اتفاقی امام رضا یه نور سبز با عکس حرم براتون جور کرده :)

دعاتون انقد میگیره برا مام دعا کنین ... :) D:

پاسخ :

تصویر اضافه شد به متن : )

باشه دعا می کنم خدا شفاتون(مون) بده :d
آشنای غریب
۲۷ خرداد ۰۳:۰۲
این قاب عکس ،عکس نداره ماهم ببینیم؟

پاسخ :

اضافه شد..
دیشب نتونستم.
بی نام
۲۷ خرداد ۰۷:۴۹
فضا رو معنوی میکنی، یه گلاب هم پخش کنی تو اتاقت دیگه هر دعایی بکنی مستجابه😂😂

پاسخ :

کوفته 😁
یا مثلا مُشک یا عودی روشن کنم نه؟ 😂😍
مهدی یار
۲۷ خرداد ۰۸:۳۶
چه زیبا.
ما یه فامیل داشتیم، کاشی هآی آشپزخونش رو سبز خالص کرده بود.
خانومش هم سید بود. بهش می گفت تو چون سیدی از سبز خوشت میاد. وقتی هم که مردی توی همین آشپزخونه چالت میکنم...
شما سید نیستین احیانا؟

پاسخ :

دقیقا با همین ادبیات گفته؟ :|

نه متاسفانه :(
مهدی یار
۲۷ خرداد ۰۸:۳۷
خیلی زیباست...
چه هدیه خوبی...
چه دایی خوبی...

پاسخ :

خیلی زیبا میبینید : )
عالی اصن ^_^
خدا حفظشون کنه.. خیلی دوسشون دارم : )
DeL Nevis
۲۷ خرداد ۰۸:۳۹
لطف دارین شما 😂😂😂 😓

پاسخ :

😁 
یه دعا دیگه م بلدم
👇
پیر شی جوون
: ))
هلما ...
۲۷ خرداد ۰۹:۱۷
خدا به مام از این داییا بده، والا :)

پاسخ :

میده؟ : ))
آرزوهای نجیب (:
۲۷ خرداد ۰۹:۵۵
شما می‌دونید آدم چطوری می‌تونه خادم افتخاری حرم بشه؟

پاسخ :

دقیقا خیر
احسان ◇
۲۷ خرداد ۱۰:۱۵
یکی پیدا بشه از این هدیه ها به ما هم بده...

پاسخ :

باس داییِ خادم داشته باشین 😁
ار کیده
۲۷ خرداد ۱۰:۲۶
قشنگ قسمتت بوده :)

پاسخ :

خیلی ^_^
فربانو ...
۲۷ خرداد ۱۲:۳۸
چه حس خوبی بهم دست داد
چقدر قشنگه
دوستت دارم محبوبه که انقدر انرژی مثبتی :*

پاسخ :

بعد تو فکر کن منکه هر روز و هر شب میبینم چه حالی بهم دست میده ^_^ تو که فقط سیاهه منو خوندی.
حیف که خیلی دوسش دارم وگرنه می گفتم قابل نداره : )
متعلق به همه تونم 😂
این دوست داشتنه قطعا دو طرفه ست :**
هلما ...
۲۷ خرداد ۱۳:۰۳
مامان بزرگ بابابزرگم فوت شده ان وگرنه یه کاریش میکردم. :)))

پاسخ :

خدا رحمتشون کنه

+کوفته 😂
فربانو ...
۲۷ خرداد ۱۳:۱۹
فدات شم تو داری انگار من دارمش. حتما تو بهتر قدرشو میدونی که الان تو داریش. فقط بهم قول بده انرژی مثبتش رو برام بفرستی . به خصوص این روزها که دلم یه کم گرفته

پاسخ :

خدا نکنه دلت بگیره.. ان شاءالله همیشه خوب باشی و لبخند روی لبات نقش ببنده.
:*
مهدی یار
۲۷ خرداد ۱۴:۱۴
اتفاقا چون همسرش رو دوست داشت به حرفش گوش داد و رنگ سبز رو انتخاب کرد برای کاشی ها.
بیشتر مزاح می کرد

پاسخ :

آهان : )
آشنای غریب
۲۷ خرداد ۱۸:۴۱
  پس نور سبزش کوووووووووووووووووو؟

پاسخ :

😒 
نمیشه
خیلی سعی کردم از اتاق تاریک عکس بگیرم ولی نمیشه :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان