`

وضعیت امروز


صبح یه سر به مهد زدم که کتری ای که برای مراسم افطار برده بودم، بیارمش /اگه به خودم بود که اصصصصلا نمی رفتم 😂 منه چادری چجوری یه کتری گنده رو با خودم اینور و اونور بکشم😂😂/

خلاصه مامانم به هر ضرب و زوری که بلد بود منو راهی مهد کرد.

البته خودمم قصد داشتم برم چرا که ساعت هشت و نیم مدیرمون زنگ زدن که محبوبه اگه می تونی ده، ده و نیم مهد باش تا برنامه کلاساتو بهت بگم. گفتم باشه بعدش خوابیدم و بعد تااااازه ده و نیم بیدار شدم 😂 

+خوبی این اعیاد اینه که تا چند روز شیرینی تو خونه هست و وقتایی که عجله داری بری بیرون با خوردن یه دونه ش جلو ضعفه تو می گیره. 


++بالاخره سفرمون قطعی شد و اگه خدا بخواد و اتفاق خاصی نیفته پنجشنبه صب راهی بابلسر میشیم. فکر می کردیم بریم همون جا و مکان قبلی /فریدونکنار/ ولی سازمان این شهرو انتخاب کرده.


کلاسام از نهم شروع میشه. اگه کلاس پیش دبستانی به حد نصاب برسه باید آموزش حروف داشته باشم وگرنه با بچه های سن بالاتر باید دیکته کار کنم علی برکت الله 😍

تجربه جدیدیه.. میدونم از پسش بر میام چون امیدم به اون بالاییه و میدونم هوامو داره ❤


ازم می خواستن تا قبل از مسافرتمون بیشتر برم مهد و کنارشون باشم و توی تحویل وسایل کمکشون کنم چون معاونمون نمیرسه بیاد و ترم تابستونه برداشته. 

ولی مامانم اجازه نمیده و میگه حق نداری تا بعد سفر و بهبودی وضع ریه ت بری بیرون 😶 

کلی پول دادم برای دکتر ولی همچنان وضع سرفه هام مثل قبله و بهتر نشده.. کمتر شده ولی شدتش.. نه.

خواهرم مسخره میکنه میگه این همه آدم بیرونن و هیچی شون نشده تو با یه روز بیرون رفتن حال و روزت شده این. 

خلاصه اینجوریا...


#دعا ^_-

۱۳ نظر
فربانو ...
۲۷ خرداد ۱۵:۵۶
ریه ات درگیره عزیزم؟ جدیه قضیه؟ مواظب باش

پاسخ :

نه بابا
مامانم جو میده 😂
علیرضا آهنی
۲۷ خرداد ۱۵:۵۸
موقعی که عنوان رو گفتم با خودم گفتم : « چی بود ؟ »
 :|

پاسخ :

😁 حالا متوجه شدین چی بود؟
علیرضا آهنی
۲۷ خرداد ۱۶:۱۱
بله :)
+ راستی قالبتون یه مشکل داره ؛ اگه موس رو روی بخش آخرین نظرات بیاریم ؛ آبی میشه ، ولی وقتی آبی میشه متن هم سیاه میشه و دیگه اصلا معلوم نیست چیه

پاسخ :

خداروشکر
+اطلاع نداشتم. چون خودم با گوشی میام برام معمولیه و کسی چیزی بهم نگفته بود!! ممنونم که گفتین. 
احسان ◇
۲۷ خرداد ۱۶:۱۴
سفر خوش بگذره :)
بند اول رو تصور کردم و ببخشید یکم خندیدم :)

پاسخ :

حالا کوووو تا پنشنبه : ))) در هر صورت ممنون.
خخخخخ واقعنم خنده داره خو 
مخصوصا اگر درشم توی همون پلاستیک باشه و چون انقدر حجم کتری بزرگه، وقتی راه میری بخوره به پاتو یه صدای بدی تولید کنه :|||
DeL Nevis
۲۷ خرداد ۱۹:۲۱
دیگه سن که از یه حد بگذره آدم هم دیر از خواب پا میشه هم ریه هاش عیب می کنه هم هزار تا کوفت دیگه ( دور از جون 😁 ) بیشتر مراقب باشین ...

+کم کم دارین جدی جدی میشین یه خانوم معلم 😊 آفرین

+والا مام زیاد شیرینی میگیریم ولی نمی دونم چرا نمی مونه هیچوقت :| داداش موجود مخربی می باشد :|

پاسخ :

همون دور از جونو خوب اومدین وگرنه قول نمیدادم بچه های بیانو رو سرتون آوار نکنم -____-  : )))
+مچکرم 😇
+خخخ خدا حفظشون کنه
امروز گشنم شده بود رفتم یه سری به یار دیرینم یخچال زدم دیدم مامانم میگه "باز جاروبرقی شروع به کار کرد"! نگو منو می گفتن :| : ))))))
محسن رحمانی
۲۷ خرداد ۲۰:۰۷
خخخخخخخخخخخخخخخخ جاروبرقی 😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

😂
منو شطرنجی کنید 😄
محسن رحمانی
۲۷ خرداد ۲۰:۰۹
از اتاق فرمان اشاره میکنن که داداش محبوبه  یه شکلات در یخچال داشته وخورده شده
همه معتقدند محبوبه شب خورده اونو ولی اون زیر بار نمیره در همین راستا داداشش
درخواست ویدئو چک داده :دی
محبوبه :/
داداشش -_-
بقیه O_o
من :))))))
😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

عاقا 😂 

مهدی یار
۲۷ خرداد ۲۲:۱۳
خوبه پس هم دردیم.
جارو برقی خونه ماهم منم.

پاسخ :

: ))
مهدی یار
۲۷ خرداد ۲۲:۱۵
کم کم دارید معلم میشین ها.
میشه بگین رشته تحصیلی تون چی بود؟؟

پاسخ :

معلم؟ نه بابا.. من کجا اون بزرگواران کجا.
چرا امشب همه روی این موضوع اتفاق نظر دارین؟ : ))))
مهدی یار
۲۷ خرداد ۲۲:۴۱
تو خصوصی بگین.
روانشناسی خوندید؟

پاسخ :

نه : ))
محسن رحمانی
۲۷ خرداد ۲۳:۴۵
بالاخره کتر رو آوردید یا نه ؟

پاسخ :

به سختی 😂
محسن رحمانی
۲۷ خرداد ۲۳:۵۰
http://akharinkhabar.ir/gallery/3546792/%D8%B7%D9%86%D8%B2.....

😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

 :|
محسن رحمانی
۲۸ خرداد ۰۰:۰۵
چیه چرا کج شدید؟

پاسخ :

خصوصی عرض کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان