`

پول نداریم دیگه


پنجم تیر تولد باباییه. درست یک هفته دیگه مونده. 

تصمیم داشتم براشون هولدر موبایل بخرم. تا بحال ندیده بودم.

شبی که مهمان رزق امام رضا بودیم روی ماشین دومادمون دیده بودم و اونجا کنجکاوی و پرس و جو کردم و به فکرم اومد برای بابایی بخرم. 


+واااای چقدر گرون شده 😩 دومادمون ۱۲ خریده بود و من چهاااااااااارده هزاااااااار تومن خریدم 😂😂😂😂


قرار شده توی سفر براشون یک تولد سه نفره بگیریم. من و مامان و بابایی و همونجا بهشون بدم ولی من که میدونم طاقت نمیارم و همون صبح پنجشنبه بهشون میدم 😁


۱۴ نظر
هلما ...
۲۹ خرداد ۲۰:۱۶
بهت فشار اومده :))
مثل خودم عجولی😜
مبارک باشه تولد پدر گرامی

پاسخ :

😂 قبلنا وقتی داداش کوچیکه فسقل بود همیشه پنهونی و دور از چشم اون هدایامونو کادو پیچ می کردیم که نفهمه وگرنه پیشدستی میکرد و میگفت کی؟ چی؟ خریده..
الانم من همین شکلی شدم
طاقتم کم شده و میگم مثلا مامان برات شلواری خریده 😂
ممنونم عزیزم 😘
مهدی یار
۲۹ خرداد ۲۰:۲۰
مبارکه ان شالله ۱۲۰ ساله بشوند...
سفر به سلامت...

پاسخ :

ممنونم جناب : )
خداوند خانواده محترمتونو زیر سایه امنش حفظ کنه.
:دی سلامت باشید.
مهدی یار
۲۹ خرداد ۲۰:۲۲
ولی خوب زدین تو کار حذفیدن
خیال کردین ما حواسمون نیست...
شعر زیبایی بود...
حالتون بهتر نشده؟؟؟
هنوز نرفتین دکتر؟

پاسخ :

😀 
خیلی تیزینا
 اشعار فاضل عشقه
خوبم.
میرم.
احسان ◇
۲۹ خرداد ۲۰:۲۶
:| چیپسا رو چرا گرون کردن 😭😭😭😭

پاسخ :

مگه گرون شده؟! 😶 
فربانو ...
۲۹ خرداد ۲۰:۳۳
دسته جمعی بخرید. خیلی گرونه

پاسخ :

داداشام بی ذوقن چیزی نمی خرن :/
بی نام
۲۹ خرداد ۲۱:۱۸
وای به به! تیر ماهی😍😍 تیرماهی ها ماه میشن... البته تعریف از خود نباشه ها 😂😂

پاسخ :

حیف که پدرم تیرماهیه وگرنه یه جواب دندون شکن براتون داشتم 😎
بی نام
۲۹ خرداد ۲۱:۳۳
خوشحالم که قفل شدی و نمیتونی جوابی بدی! ما خیلی ماهیم😊 خدا حفظمون کنه از شر حاسد اذا حسد!😂😂

پاسخ :

یه قرآن کامل بخون قول میدم دهانم تا ابدالدهر بسته بمونه 😁
محسن رحمانی
۲۹ خرداد ۲۱:۳۸
عاقا ما اعتراض داریم چرا وقتی میاییم اینجا میبینیم که پست گذاشتینو حذف کردید؟
براین اساس ما از گزینه ها روی میز استفاده میکنیم وشمارو تحریم میکنیم

پاسخ :

بر من ببخشایید.. حق دارین ولی خب بر حسب حس و حالم پست گذاشته و از اونجایی که ثبات نداریم :| حذف میشن.
 o_0 تحریم؟ چی؟ 
محسن رحمانی
۲۹ خرداد ۲۱:۴۰
مبارکه تولدشون ان شاالله صدوبیست ساله شن نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشن .

چه عجب به فکر خرید جوراب نبودید :دی

پاسخ :

از لباس خریدن و لباس هدیه گرفتن متنفرم ولی خب گاهی لازمه :|
ولی قول نمیدم برای شوهرم جوراب نخرما 😂 از سرشم زیاده ولی پدر یه چیز دیگه ست 😀
محسن رحمانی
۲۹ خرداد ۲۱:۴۳
بله تحریم یعنی وتو میکنم شما رو ودستور میدم کسی نیاد پست هاتون رو بخونه :دی

پاسخ :

شاید باورتون نشه ولی ناخواسته با این کارتون لطف بزرگی در حقم انجام میدین : ))
برگ سبز
۳۰ خرداد ۰۱:۱۸
چهارم تیر هم تولد بابای منه 

پاسخ :

بح بح 
عمرشون با برکت : )
احسان ◇
۳۰ خرداد ۱۲:۱۶
آره :(((

پاسخ :

پس طفلی داداشم : ))))
شاهین ...
۳۰ خرداد ۱۵:۵۰
+ تولدشون مبارک، سایه شون مستدام

+ چقدر دلم هوای حرمشو کرده

پاسخ :

مچکر و ممنون : ) 
خداوند عزیزان شما رو زیر سایه امنش حفظ کنه.

ان شاءالله بزودی زیارت با معرفتشونو قسمت و روزی تون کنن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان