`

چطور می تونی هم حس آرامش بهم منتقل کنی و هم انقدر بی رحم باشی..


بابلسر.. همین الان.


۲۵ نظر
** دلژین **
۰۱ تیر ۰۹:۱۶
جای من برو یه کم دم آب 
پا به رهنه 
موج هعی بخوره به پات و برگرده....

پاسخ :

الان دقیقا تو دریام و گوشی دستمه جای اینکه رو به رومو ببینم :|
محسن رحمانی
۰۱ تیر ۰۹:۵۰
دریابی رحم نیست بلکه طبیعت دریا خروشانه وباید خیلی مراقب بود .:)

خوش بگذره .سفرتون بی خطر .
راستی کادوی پدرتون روبهش دادید ؟

پاسخ :

دریا بی رحمه -_-

ممنونم : )
بله همون شب پنج شنبه بهشون دادم.. وسط فوتبال ایران اسپانیا :(
فربانو ...
۰۱ تیر ۱۰:۰۰
عزیزدلم خوش بگذره. حتما چشمات از دیدن دریا ذوق کرده و قلبت آروم شده. اما طلوع آفتاب در دریا رو از دست نده حالا که اونجایی. یه چیز دیگه است

پاسخ :

ممنونم بانو : )
آرامش دریا رو دوست دارم ولی اون حس دلتنگی، اون غمه هنوزم همرامه.
با اینکه طلوع خورشید رو بارها و بارها دیدم ولی بازم برام دلچسبه. حتما :*
+طلوع خورشید، هم شمال و هم جنوب تجربه کردم و دیدم. واقعا قشنگه.
محسن رحمانی
۰۱ تیر ۱۰:۰۳
چه عکس قشنگی .

پاسخ :

هنوز عکسای جنگلو نذاشتم..
دریا که بماند. 
😎
عکاسش خوب بوده 😁
مهدی یار
۰۱ تیر ۱۰:۰۸
دریا رو می گید؟

پاسخ :

هفده شهریور نود و پنج بدترین روز توی این دو سال بود.
پسر عموی نه سالمو ازم گرفت.
واران :)
۰۱ تیر ۱۱:۱۷
سلام 
رسیدن بخیر 
خوش بگذره بهتون ایشالا

پاسخ :

سلاملکم : )
ممنونم عزیزم :*
برگ سبز
۰۱ تیر ۱۲:۰۸
خا که چی؟ :/ 
خوش بگذره 
از دریا خوشم نمیاد چون شرجیه من وسواسم حالم بد میشه و در کل بیشتر از اینکه بهم خوش بگذره...:| 

پاسخ :

ای بابا :(
جناب قدح
۰۱ تیر ۱۲:۴۵
سلام :))

خوش بگذره ...

پاسخ :

سلاملکم : )
مچکرم : )
احسان ◇
۰۱ تیر ۱۷:۱۸
خوش بگذره.. :) 


[آیکون دلم خواست شدید]

پاسخ :

ممنون

: ))) ان شاءالله دریای شما بزودی بطلبتون : )))
بی نام
۰۱ تیر ۲۱:۴۸
به به جای ما خالی 😁

پاسخ :

واقعا 😊
مهدی یار
۰۱ تیر ۲۲:۵۲
آخی.
دنیا همینه. همین قدر بی رحم.
نمی گم خدا بیامرزدش چون اون حتما پاک و معصوم بوده.
خدا صبر بده به پدر و مادرش...

پاسخ :

پدرش یه شبه پیر شد.
بازم جاش شکرش باقیه، با اینکه محمود رو ازمون گرفت ولی یه فنچ مامانی به اسم آرش خان بهمون داد.
محسن رحمانی
۰۱ تیر ۲۲:۵۲
یک عدد خواهر محبوبه غرق شده است از یابنده تقاضا مندیم درصورت غرق نشدنشون
نام برده را باز در دریا انداخته وغرق کرده ویک گردان وبلاگ نویس را از دست وی نجات داده با تشکر :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

خایل خب 😕 
آیکون خط و نشون 😒
ŇãşíМ
۰۱ تیر ۲۳:۲۶


به به چه عالی :) خوش بگذره الهی :)

چه بی خبر :/  خوش بگذره بازم :/

پاسخ :

میسی عشقم :**
همیه که هس :|
تو یه ماه گم و گور بودی و تمام راه های ارتباطی تم جوابگو نبودی من چیزی بت گفتم؟ :| 
+البته غیر از اون حرفای عاشقانه ای که بهت گفتم : )))))))
مهدی یار
۰۲ تیر ۰۰:۰۳
خخخ.
آقا مبارکه

پاسخ :

😕 میخند؟!
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۰۴
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تبرم کجاست :دی

پاسخ :

آخ آخ آخ گفتین تبر
همه چیزو برداشته بودیم الا همین یه قلمو -_-
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۰۵
الفراررررررررررررررررررررررررر :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

بیتر : )))
مهدی یار
۰۲ تیر ۰۰:۰۵
ولی خودمون عنوانتون جون می ده باسه یه پست عاشقانه...
مخصوص اینایی که شکست عشقی خوردن و شب و روزشون گریه و زاریه.

پاسخ :

صبی وقتی دریا رو از دور دیدم یه بند فوشش میدادم -_-
با اینکه عاشق دریام
یه حس دوگانه ای داشتم
تا اینکه با حرفای پدرم یکم آروم شدم.
+شمام درست می فرمایید.
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۰۹
مگه تکزاسه که کلتم برداشتی :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

نه لاس وگاسه :|
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۱۰
عاقا این عاشق شده این خط - اینم نشون * :دی

پاسخ :

عاشق؟؟
بعید میدونم دیگه عشقی وجود داشته باشه.
مهدی یار
۰۲ تیر ۰۰:۱۰
این بیچاره که داره خوش میشه. دیگه چی کارش دارید...
هیچوقت دنبال مقصر نگردید، فکر کنید شاید قسمتش بوده.

پاسخ :

دلگیر بودم ازش.. خیلی. نمیدونید کی رو غرق کرده.. نمیدونید.
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۱۱
عه مگه لاس وگاس دریا هم داره :دی خخخخخخخخخخخخ

عاقا یکی اینو از دریا بیاره بیرون کشت خودشو :دی خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

آره لوله کشی کردن : ))))
خخخ اتفاقا الان خلوته خلوته..
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۱۲
چرا وجود داره .

پاسخ :

امیدارم اینطور که میگید باشه
مهدی یار
۰۲ تیر ۰۰:۱۵
ای بابا.
البته من شما رو دیدم امیدوار شدم به دختر عمو.
دختر عموهای من که جز تیکه انداختن و پررو بازی کار دیگه ای بلد نبستن.

پاسخ :

یادم نمیاد با پسرای فامیل گرم گرفته باشم :|
البته غیر از فنچ هاشون : )))
مهدی یار
۰۲ تیر ۰۰:۱۹
نه چه گرم گرفتنی.
ما توفامیل از جلو هم رد میشیم بهم بزور سلام می کنیم. فقط بعضی موقع ها توی بعضی بحث ها با بزرگترها اینا شروع می کنن تیکه انداختن

پاسخ :

آهان از اون لحاظ..
میگما
عقد دختر عمو پسر عمو رو تو آسمونا بستنا : ))))
شاید دلیل دارن : ))
مهدی یار
۰۲ تیر ۰۰:۲۵
خخخ.
هووم.
نه اصلا ازدواج فامیلی رو قبول ندارم. اشتباه محضه.

پاسخ :

بیگ لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان