`

ای خدایی که خالق خرسی، بنده را آفریده ای مرسی : )


از شش تمرینی که گفته بودن بکشم فقط پنج تاشو کشیدم. اونم به سختی :|

ولی هیچ کدومو قبول نکردن و دعوامم کردن که چرا حواسم نبوده به حرفاشون و چرا به جای کشیدن ظروف استیل و شیشه، پلاستیک و کارتن کشیدم :(

نمی خوام حواس پرتی مو توجیه کنما ولی خب تایم اتمام کلاسم و اومدن بچه های دیکته برابری کرده و یحتمل به خاطر همون متوجه کلامشون نشدم :( خلاصه که باید از نو بکشم -_-


+حالا باید بگردم تو جهاز مادرم دنبال ظرف استیل باشم :|

خدایا منو نجات بده :|

۱۴ نظر
Zeytoon fruit
۱۶ تیر ۱۴:۰۴
خدا یا همه‌ی ما رو نجات بده:|
منم بذار تو اولویت دمت گرم خدا✌🙁

پاسخ :

@خدا
محسن رحمانی
۱۶ تیر ۱۴:۱۸
چه بیت نابی :دی

پاسخ :

😕
محسن رحمانی
۱۶ تیر ۱۴:۲۴
خخخخخخخ چرا این شکلی شدید ؟

پاسخ :

واسه خوشکلی :|
محسن رحمانی
۱۶ تیر ۱۴:۲۶
O_o

پاسخ :

منم ازینا دارم :دی
0_o
DeL Nevis
۱۶ تیر ۱۵:۰۶
برا این حرفاس ک خیلیا کلاس نمی رن :| 
خب بگو به تو چه من پلاستیک دوس دارم :| 

پاسخ :

خخخخخ بابا انقدرام خشونت لازم نیستا
بالاخره استاده و درسشو خونده
اینطور نیست؟
DeL Nevis
۱۶ تیر ۱۵:۱۴
اکثر استادا دنبال منفعت مالی خودشونن و طولانی کردن جلسه ها و ...
:) 

+ البته بماند مشکل با واژه "استاد " تو خون هر دانشجویی جریان داره :)) اعتراض نکنی بهشون روزت شب نمیشه :))

پاسخ :

نمیدونم والا

بعله : )))
** دلژین **
۱۶ تیر ۱۶:۲۴
کشیدی ؟ 
یعنی تو نقاشی مشخص میشه ظرفه استیله یا پلاستیک ؟؟ :)))
خدایا 

پاسخ :

ها بابا
خب یه توضیحی ازت می خواد دیگه
که مثلا این چه شکلیه و فلان :|
ضمنا سایه اجسام بلور و شیشه با جسم ماتی مثل جعبه و سینی استیل و امثالهم، فرق می کنه..
مهدی یار
۱۶ تیر ۱۶:۲۶
خخخ... 
عنوان تکراری بید
ولی خوبه
مایوس نشید
من مثل شما که روحیه منو تخریب کردید روحیتون رو تخریب نمی کنم... 

پاسخ :

عاشق این جمله رضا رفیع م ^_^
اصن انگار واسه من گفته خخخخ
تخریب کجا بود بابا
بیشتر تشویق بود : )))
ضمنا من بیدی نیستم که با این بادا بلرزم :d
واران :)
۱۶ تیر ۱۶:۴۲
موفق باشی :)

پاسخ :

ŇãşíМ
۱۶ تیر ۲۱:۳۱


چی بگم :/ 

از اولشم بهت امیدی نداشتم :|

موفق باشی :/

پاسخ :

نسیم ^_^
برنامه تو برای روز دوشنبه اوکی کن بریم حرم.
دیوانه ...
۱۷ تیر ۰۶:۳۲

شی شی شدهههه ؟ :|

پاسخ :

چی رو چی چی شده؟ : ))
ŇãşíМ
۱۷ تیر ۱۲:۰۳
دوشنبه ینی فردا؟ صب یا عصر؟

پاسخ :

اوهوم
خبرت می کنم
ŇãşíМ
۱۷ تیر ۱۵:۰۱

اوکی لا مشکل فقط هوا خنکی باشه آرین گرما زده نشه :)

پاسخ :

روش فکر میشه : ))))
هلما ...
۱۷ تیر ۲۱:۱۸
عجب!
نقاشی هم دنیای جالبی داره ها :)

پاسخ :

خیلی خوبه
آرام بخشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان