`

غُرانه..


به خیال اینکه بچه ش بعد از چهارده جلسه چیزی یاد بگیره، آورده کلاس تقویتی :|

گیرم توی نُه ماهِ مدرسه چون بیست سی نفر بودن و یک معلم، نتونسته به خوبی چیزی یاد بگیره و رد شده. ولی انصافا، واقعا من هر چقدرم بهش بگم بخون و بنویس و فلان، وقتی خودش و خونواده ش هیییچ تلاشی نمی کنن دیگه از من چه انتظاری دارن که توی چهارده جلسه معجزه اتفاق بیفته؟ 

شماره ی هر چهار نفرشونو با اجازه مدیرم برداشتم تا برنامه هاشونو چک کنم ولی وقتی زنگ میزنم به مادر مهدی و میگم مهدی در چه حاله؟ میگه مریض شده و خوابه؟ من چی بگم؟؟ 

امروز اومده میگه دیروز انقدر بیرون بودم که سرم داغ شده و سردرد داشتم نتونستم تکالیفمو انجام بدم! :| این یعنی تو دهنی به من؟ یعنی برو جون بکن ولی کیه که بخونه؟ یعنی زورتو بزن و هی بگو بنویس و بخون کیه که انجام بده؟

واقعا دلم به حال معلمای دوران ابتدایی م می سوزه.

قشنگ دارم بر می گردم به همون دوران و هر فیلمی که من سر مدیران و معلمای اون موقع در آوردم، چند برابرش داره به خودم بر می گرده..

+به ترتیب از بالا، مهدی (کلاس دومی :|)، امیرحسین، امیر رضا و کوثر (اولی)

هووففف...

کلافه م. 


۸ نظر
بی نام
۱۹ تیر ۲۰:۳۷
خدا بهت صبر بده 😁

پاسخ :

آمین : )
دیوانه ...
۱۹ تیر ۲۱:۰۷
پس جوون کی خوش باشهه :|

پاسخ :

:|
ح. شریفی
۱۹ تیر ۲۳:۵۹
یعنی یه خسته نباشید اساسی باید بگم :)
یادم میاد مارو با شلنگ کتک میزدن، اگه هم نبود مشت و لگد. بیشتر از معلم های خانم می ترسیدیم، صداشون بم بود و چون تو خونه مادرجان ارادت خاصی به فیزیک از نوع تنبیه داشت فکر می کردیم که به همه خانم ها سرایت کرده :)
کلاً هیچوقت آدم نشدیم الا بعد از سربازی :)
موفق باشید.

پاسخ :

ممنونم : )
نه من فقط اخم می کنم اونم وقتی میبینم بچه یهو می گرخه برای اینکه استرسشو کم کنم به حالت قبل و حتا مهربون تر بر می گردم که حداقل اعتماد به نفسشو ازش نگیرم :|
کلا زندگی آقایون به دو بخش قبل از سربازی و بعد از سربازی تقسیم میشه نه؟ :دی
ح. شریفی
۲۰ تیر ۰۱:۵۶
اونقدر می دونم الان تو نیمه دوم زندگی هستم و هنوز عقبم :)

پاسخ :

ای باباع 
بهارنارنج :)
۲۰ تیر ۱۰:۵۷
:))))

پاسخ :

میخند؟ : ))
___ سلوچ
۲۰ تیر ۱۱:۳۰
بیفتن حالا چی میشه مگه :)))

پاسخ :

مستر سلوچ : )
از اینورا
خواننده خاموش؟ میاین می خونید و میرید؟ :|
محسن رحمانی
۲۰ تیر ۱۱:۳۱
آخ آخ معلومه که چقدر معلماتونو اذیت میکردین :دی

پاسخ :

-_- 
___ سلوچ
۲۰ تیر ۱۷:۰۷
دنیای غریبیه :)

پاسخ :

خوشحالم بر گشتین : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان