`

درهمه


نمیدونم چرا نمی تونم ذهنمو متمرکز کنم روی اتفاقات روزانه م.

تا میرسم خونه همه چیز از ذهنم پاک میشه :|


کم کم پیش بریم ببینم چی میشه..

۱- دیشب مجلس حنای دختر همسایه دعوت بودیم و تا نصف شب اونجا بودیم و حرکات موزون انجام میدادن :دی

وقتی خاله (همسایه قدیمی که همه ی اهل محله بهش میگن "خاله") حنای کف دست عروسو برداشت تا به کف دست دخترای مجرد بزنه، اولین نفر من بودم ^_^ (هولم خودتونید : )  )

۲- دیشب انقدر دیر خوابیدم که صبح خواب موندم و وقتی بیدار شده بودم که نیم ساعت به شروع کلاس طراحی م مونده بود :| 

وقتی طرحای ناقصمو به استادم نشون دادم بهم گفت سایه های شیشه رو خوب میکشم.

۳- سیبای مهد با اینکه خیلی درشت شدن ولی همچنان سبزن! برای اولین بار بود میدیدم یه سیب به این اندازه برسه و هنوز سبز باشه! :|

۴- امشب عروسیشه و منم فردا کلاس دارم :دی دیگه چه شود :|

نگید نرو و اینا که نمیشه :دی

۱۱ نظر
ح. شریفی
۲۰ تیر ۱۶:۵۵
طراحی ها رو بذارید :)
شاید همینطوری سبز بمونن

پاسخ :

طرح هام ابتدایی طوره : )))
آره گویا بزرگتر و همینطور سبز بمونه!
ح. شریفی
۲۰ تیر ۱۷:۴۲
مشکلی نیست، نهایتاً می خندیم :)، شوخی کردم، با پشت کار به هدف می رسید.
خانم بنده طراحی بلده و نسبتاً کارش خوبه

پاسخ :

: )
چه عالی
محسن رحمانی
۲۰ تیر ۱۸:۱۷
اوه اوه بازم خداروشکر که به موقع رسیدید .

پاسخ :

آره فقط بدیش این بود که صبونه نخوردم..
مرتضا دِ
۲۰ تیر ۱۸:۳۰
کلا سیب سبزش خوبه
مخصوصن ترشش :|

پاسخ :

هیچ وقت سعی نکردم سیب سبز بخورم خخخخ
الا امروز
** دلژین **
۲۰ تیر ۱۸:۳۱
برو عروسی حرکاااات موزون انجام بدههه...
+نکنه سیب ترشه 😍

پاسخ :

خخخخخخ تیزیا ^_-
نم دونم.. گذاشتم یخچال سرد بشه 
بهارنارنج :)
۲۰ تیر ۱۹:۱۴
به به 
به سلامتی

پاسخ :

خدا به ازدواجشون برکت بده.. 
بی نام
۲۰ تیر ۲۲:۰۵
عروسیه هااااا حیفه نری😁 

پاسخ :

رفتم 😉
هلما ...
۲۱ تیر ۰۲:۰۳
سیب سبز خوش مزه تره :)
چقدر رقصیدی؟!

پاسخ :

اصلا فرصت نشد بخورم :|
بالام جان خانواده رد میشه 😂
فقط نمیدونم چرا انگشتای پام ذوق ذوق میکنه 😁😉
هلما ...
۲۱ تیر ۰۲:۱۳
میذاشتی صاحاب عرسی هم یه عرض اندامی بکنه خب :))

پاسخ :

بابا فضا بزرگ بوده
اونم جا میشده :دی
بابای نرگس
۲۱ تیر ۱۱:۱۷
سیب سبز؟
رسیده است و سبزه؟
مگه داریم؟

پاسخ :

نه هنوز نرسیده ولی میگن همینجوری سبز می مونه ولی حجمش بزرگتر از اینم میشه! :|
واران :)
۲۱ تیر ۲۰:۳۶
سیب سبز یا سیب فرانسوی بهش میگن :))
و همیشه همین رنگ رو داره و بزرگه سایزش :)
نوش جان :)
سیب سبز معمولا ترشه برای همین‌ با نمک خوشمزه است :)

پاسخ :

ممنونم : )
واقعا ترش و خوشمزه بود..
جاتون خالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان