`

!



کاش..

۹ نظر
مرتضا دِ
۲۱ تیر ۱۴:۵۴
اینم من میخاستم بذارم 6 ساعت قبل که منصرف شدم :)
کاش هیچوقت بعضی از دوستی ها رو شرو نمی کردیم (آیه ست)

پاسخ :

چرا منصرف شدین؟!
بابای نرگس
۲۱ تیر ۱۴:۵۹
کاش هنوز جوان بودم...

پاسخ :

هستین..
مرتضا دِ
۲۱ تیر ۱۵:۲۵
چم..

پاسخ :

یحتمل دلیل خاصی داره!
دیوانه ...
۲۱ تیر ۱۶:۴۶
میشه هم گفت
کاش هیچ وقت نبودم !!!!

پاسخ :

:|
ح. شریفی
۲۱ تیر ۲۰:۵۶
مردم تحت فشار هستن، هر کسی دوست داره یا به عقب بر گرده (مثل خودم) یا کلاً نباشه (بعضی موقع ها خودم همینطور)
خدا به داد همه برسه

پاسخ :

آمین.
هلما ...
۲۱ تیر ۲۱:۱۴
"کاش" کلمه مزخرف حذف نشدنی از ادبیات ماست!

پاسخ :

قال هلما : )))))
محسن رحمانی
۲۲ تیر ۰۸:۰۹
این چیه ؟

پاسخ :

هایکو رو میدونید چیه؟؟
یه جور چیدن عناوین کنار همه 

دیروز اتفاقی این دوتا رو دیدم و برام جالب بود.
مرتضا دِ
۲۳ تیر ۰۸:۵۳
دلیلش همون دوستیه دیگه

پاسخ :

آهان
ولی جسارتا کامنت اولتون یکم مضحکه.
مرتضا دِ
۲۳ تیر ۱۴:۴۴
خط دوم تیتر پستی هست که نگذاشتم.
شما برو به همون پتو جسارت کن :|

پاسخ :

اونم به وقتش : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان