`

نوجون


+ساجده! نوجون یعنی تو؟

-نه. یعنی محبوبه جون

من -_-


- ساجده دختر مدیرمونه و دوازده سالشه.

نوجون و جوون رو با هم قاطی می کنه و فکر می کرده منه جوون میشم نوجون. 

امروز اصرار می کرد بمناسبت روز دختر براش هدیه بخرم!!!



+ چرا نمی تونم سایه ظروف استیلو خوب از آب در بیارم؟ :|

همیشه ایراد گرفتن ازم! با اینکه اشکالاتمو بهم میگه ولی بازم اشتباه می کنم.

امروز کشیدن ظروف سفال و سایه کشی رو بهم یاد داد و قرار شد یه چیدمانی از وسایلی که سایه هاشونو یاد گرفتم بکشم. (شیشه، استیل، پلاستیک و در آخر کشیدن ظرف سفال)


۱۲ نظر
بهارنارنج :)
۲۳ تیر ۱۵:۰۸
نوجون چیه؟؟؟

پاسخ :

حس توضیحش نیست
گوگل کن.
واران :)
۲۳ تیر ۱۵:۲۵
با این دختر مدیرتون دوست بشو :))
خیلی دوست در این حد که بیست سال دیگه اگر چشم تو چشم شدین بگه این محبوبه چقدر مهربون بوده بعد دوباره باهات دوست بشه :))

یکبار تو پیش دانشگاهی دختر مدیرمون و  دختر معلم مون(دختر معلم مون میشد دختر مدیرمون) اومد کلاس مون :)
کلی بچه ها رو اذیت میکرد بچه بود خیلی . 
بعد ولی من دوستش داشتم باهاش دوست شدم :))
سالها گذشت و گذشت الان با هم دوستیم اونم از نوع صمیمی :))


+

صبر کن امروز برم ظرف استیل بکشم بعد میگم سایه ش چه شکلی بزنی :))
باشه ؟:)
ولی آسونه مثل بقیه فکر کنم :)

موفقیات محبوبه 
موفقیات :)


سلام :)

پاسخ :

سلام عزیزم.
اتفاقا با هم دوستیم و اون خیلی دوستم داره و بهم میگه تو ماجده مون باش. 
مدیرمون میگه خیلی دوست داره یه خواهر داشته باشه و اسمشو بذاره ماجده :دی
هر روز از ساعت نه که همو می بینیم تا خود دوازده و نیم یه سره آب لمبو میکنه :| منم پوست صورتم حساس، دونه های قرمز زده :/
دختر مهربونیه.. خیلی دوسش دارم. انقدری رابطه مون خوبه که وقتی می خواستیم بریم شمال هی به مامانش اصرار می کرد باهامون بیاد :|

منتظرم.
ممنونم عزیزم.
مسـ ـتور
۲۳ تیر ۱۵:۳۳
خودش چن سالشه؟ (: 
خوبه که جوون ترت کرده (((: 

پاسخ :

آره بهم نمیگفت بیست و شش سالت باشه؟ ^_^
مرتضا دِ
۲۳ تیر ۱۶:۰۰
ایول نقاشی خیلی خوب و آرامش بخشه

پاسخ :

بله ^_^
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۳ تیر ۱۶:۴۲
حالا چی براش گرفتی؟ :-))

پاسخ :

افق کجاست؟ 😐
بی نام
۲۳ تیر ۱۶:۴۵
حالا چی خریدی (یا میخوای بخری) براش نوجون؟😁

پاسخ :

وات؟ من چرا متوجه حرفای تو و حورا نمیشم؟ 😕
بی نام
۲۳ تیر ۲۰:۲۸
:/ 
مگه نگفتی دختر مدیرتون اصرار داره به مناسبت روز دختر براش کادو بخری؟؟ خب من پرسیدم حالا چیزی خریدی؟ یا میخوای بخری اصلا؟؟ اگه جوابت مثبته بگو چی میخوای بخری😐 خیلی مبهم بود عایا؟؟؟؟؟

پاسخ :

خخخخخ 
خب کوچه علی چپ کدوم وره؟
متوجه نشدی دارم اون طرفی میرم؟ 😂
بابای نرگس
۲۳ تیر ۲۰:۳۱
مبارکه
ای کاش روز پسر هم داشتیم
ما اخر نفهمیدیم سایه اجناس چه فرقی بابهم داره
اقا عکس هنرمندی هاتونو بزارین لدفا
موفقیت های جناب مستدام
همیشه نوجوان باشید

پاسخ :

مچکرم : )
روز پسر هم داریم عاقا
روز میلاد آقازاده ی اباعبدالله روز پسر هم هست دیگه ^_^ \جدای از روز جوان\
باشه میذارم : )
ممنونم.
ممنونم : )
بی نام
۲۳ تیر ۲۰:۳۴
خب بگو نمیخرم... بگو خسیسم... بگو پول ندارم... بگو میخوام دله بچه رو بشکنم... چرا میپیچونی؟؟؟😂😂

پاسخ :

خدایی خسیس نیستم ولی خب مگه بچه منه؟ 😂
Zeytoon fruit
۲۳ تیر ۲۰:۳۷
روزتون مبارک(البته الان شبه!)✌🎇🎆✨

پاسخ :

^__^
ممنونم
بابای نرگس
۲۳ تیر ۲۰:۳۷
نیست عاقا
روز همه چی داریم به جز روز پسر

پاسخ :

اصن همیه که هست : )))
بابای نرگس
۲۳ تیر ۲۰:۴۹
اخه هنوز کسی کادوی روز پسر باسه مانخریده که به رسمیت بشناسیمش

پاسخ :

آخه سیاست ندارین و از چند روز قبل این مورد رو تو خونه گوشزد نمی کنید :دی : )))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان