`

بی اعتمادی


می خواستم برای بچه هام روزنامه یا مجله بخرم و ببرم کلاس تا غیر از کتاب درسی و کتاب داستاناشون، بتونن روخوانی اون ها رو هم تجربه کنن. (چون داستان های کتاباشونو بلدن و گاها حفظن با مشورت مدیرمون قرار شد روخوانی روزنامه هم میون آموزشا و تمرینا باشه)

خلاصه صبحی یه سر رفتم دکه روزنامه فروشی و از دکه دار روزنامه چاپ روز گذشته روخواستم اما 

غافل از اینکه کیف پولمو تو اون یکی کیف م جا گذاشتم و پولی نداشتم تا هزینه شو بپردازم.

با اینکه هر روز از کنار همون دکه رد میشم ولی بهم اعتماد نکرد پونصد تومنشو روز بعد براش ببرم :|

بهم گفت "نمیشه که بدون پول بهت روزنامه بدم.."

خفت از این بالاتر؟

معلوم نیست چند نفر با این راه سرش کلاه گذاشتن و ازش روزنامه گرفتن.


۲۲ نظر
واران :)
۲۵ تیر ۱۸:۲۰
ولی من جاش بودم چند تا مجله بهت میدادم :))

البته نمیشه قضاوت کرد آدم ها رو  شاید چند بار اعتماد کرده به این و اون بعد دیده اشتباه کرده که اعتماد داشته.
نمیشه چیزی گفت در این باره.
ولی ۵۰۰ تومن هیچی نیست :))
ناراحت نباش از دستش و بجاش به روی دنیا بخند :)


سلام :)

پاسخ :

آره که دور و برت خلوت شه :دی : )))
درسته.. منم همینو میگم.
اینجوری؟ ← :)
علیکم السلام
دیوانه ...
۲۵ تیر ۱۸:۲۶
من هنوز پول اون کیک 500 تومنیمو نگرفتم :|

پاسخ :

و من هم پول لاک چار تومنی مو :|
چارلی ‌‌‌
۲۵ تیر ۱۹:۳۲
و من هنوز ۱۵۰۰ تومن از یه مغازه طلب دارم :|

پاسخ :

:|
ح. شریفی
۲۵ تیر ۱۹:۴۷
کلاً دنیای بی اعتمادی شده.

پاسخ :

بی اعتمادی رو خودمون میسازیم..
دنیا که از اول اینجوری نبود :|
FA ..
۲۵ تیر ۲۰:۱۸
سلام  سلام


حال و احوال :)


بنده خدا

بعد مدت ها امدیم ....●_●

پاسخ :

سلاملکم
: ))

+راستی
تقریبا دو هفته ای میشه که از شمالتون برگشتم ^_-
خوش بحالتون
کلی کیف می کنیدا : )
FA ..
۲۵ تیر ۲۰:۵۷
واقعا
 خوش گذشت

اهوم خیلی
ولی تابستونا حسابی می پزیم :/

پاسخ :

خیلی ^_^‌

الان دیگه همه جا خرما پزونه :دی
FA ..
۲۵ تیر ۲۱:۱۶
هست اما شمال هوا شرجی هست
بیشتر جاهای ایران هوای گرم و خشک داره 

پاسخ :

مثل مشهد
ح. شریفی
۲۵ تیر ۲۱:۲۵
درسته، منظورم خود دنیا نبود، چون توش زندگی می کنیم، مقصود خود ما انسان هاست :)

پاسخ :

: )
بابای نرگس
۲۵ تیر ۲۲:۲۲
خوبه
 من تاوان کیف پول جاگذاشتنم روفیزیکی پس دادم
شما غیرفیزیکی

اشکالی نداره
پیش میاد دیگه

پاسخ :

: )
کمرتون هنوز خوب نشده؟
مجهول الحال :)
۲۵ تیر ۲۲:۵۳
اقا اینا رو ول کن ! کرایه تاکسی 900 هست! هرسری 1000 میگیرن صد تومن باقی رو نمیدن :دی
قطره قطره جم گردد خودش پول یه تاکسی شود خخخ :|
حالا اگه 1100 بود به زور 100 تومن رو میگرفتن ازمون :| :دی
:))))

پاسخ :

: ))) 
مرتضا دِ
۲۶ تیر ۱۲:۴۸
دو راه داره
یا ما هم اینجوری باشیم که لجمون نگیره از این بی اعتمادی
یا با همون فرمون سابق مون جلو بریم :)

پاسخ :

: ))))))))))))) فرمون سابق یعنی کندن؟ 
مرتضا دِ
۲۶ تیر ۱۳:۰۲
کندن چیه!
یعنی بنا رو بر اعتماد گذاشتن

پاسخ :

باور می کنم : ))
مرتضا دِ
۲۶ تیر ۱۳:۰۵
چیو؟

پاسخ :

اینکه فرمودین اعتماد کنیم دیگه
مجهول الحال :)
۲۶ تیر ۱۵:۳۸
حالا برای مزاح بود وگرنه ۱۰۰ تومن هیچی زندگی ما رو نمیگیره😐😅

پاسخ :

چهار درصدی هستی دیگه : )))))))
عباس زاده
۲۶ تیر ۱۶:۲۳
اعتمادها سلب شده ...

پاسخ :

دقیقا
مجهول الحال :)
۲۶ تیر ۱۸:۲۲
۴ درصدی یعنی چی؟
در حد دیپلم حرف بزن اقا:دی

پاسخ :

خخخخ هیچی 
همون مایه دار خودمونه
مجهول الحال :)
۲۶ تیر ۱۸:۲۴
ن بابا دلت خوشه😐
حالا که این طور شد از فردا کولی بازی درمیارم به زور از هر تاکسی ۱۰۰ تومنم رو پس میگیرم😐😒😒

پاسخ :

😁😂 باس یاد بگیری حقتو بگیری 😂
برو حمایتت می کنم
ولی از پشت 😁
مجهول الحال :)
۲۶ تیر ۱۸:۲۹
قربونت خسته میشی اخه☹ 
جبران میکنم خواهری😐😁
😂😂

پاسخ :

نه حواسم هست اضافه کاری انجام ندم 😁
دیگه مرده ی رفاقتم خا 😂
بی نام
۲۶ تیر ۲۱:۳۶
ما دیگه به چشمامونم اعتماد نداریم چه برسه یکی رو که نمی شناسیم بهش اعتماد کنیم... حق داشته بنده خدا! 

پاسخ :

😒 خبالا
نمخه ازش طرفداری کنی :|
ایشششش

: )))
بانوچـ ـه
۲۶ تیر ۲۳:۰۳
اینا زیادی دقیقن یا ما زیادی ساده؟

پاسخ :

پس تو هم زود به همه اعتماد می کنی..

هلما ...
۲۷ تیر ۱۲:۱۳
من همیشه به این قضیه فکر میکنم اونم درآمدش قطره قطره جمع میشه باید درکش کرد. 

پاسخ :

درسته 
شاید انقدر دروغ بهش گفتن که نتونسته به یه عابری که هر روز از جلو دکه ش عبور میکنه اعتماد کنه.
یک مسلمان
۲۷ تیر ۲۲:۵۴
مملکت امام زمان....



گناهش گردن کسایی که این بی اعتمادی رو به وجود اوردن.....

پاسخ :

هعی آقا
مملکت امام زمان فقط یه اسمه
فقط...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان