`

از زبان واران بخوانید..



اینجا


دلژینم!

اطاعت امر شد بانو :*


۵ نظر
محسن رحمانی
۲۹ تیر ۱۲:۳۲
پس لازم شد با تبربرم کچلش کنم تا حذف نکنه وبشونو :/یعنی چی هرروز میای میبینی یکی حذف کرده خو . تبرم کجاست ؟؟؟

پاسخ :

یا خدا! :|

حتما دلیل محکمی داشته که رفته
باید درکشون کرد.
دلژین
۲۹ تیر ۱۲:۳۴
لطف کردین عزیزهای دلم :)

پاسخ :

خیلی ناراحت شدم
خیلی
کاش میشد بعد از رفتن بلاگرا وبلاگاشون بدون هیچ تغییری برامون می موندن :(
دلژین
۲۹ تیر ۱۲:۳۸
وبم باید با تمام محتویاتش پاک میشد:) 
چاره ای نبود 

پاسخ :

آره
می فهممت :(
ح. شریفی
۲۹ تیر ۱۲:۴۹
امیدوارم که موفق باشن
ممنون

پاسخ :

ان شاءالله
بابای نرگس
۲۹ تیر ۱۲:۵۷
دلژین یعنی چی؟

پاسخ :

از من می پرسید؟
نمیدونم والا


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان