`

تا جنون فاصله ای نیست، از اینجا که منم


                                                                         ببار ای باران ...


                                                   ببار که چتری بر روی دلم نخواهم گرفت

                                                                  

                                             ببار که شاید اندکی از داغ این دل سوخته بکاهی


                               ببار که ویرانه دل من سقفی ندارد که از قطرات سردت ایمن باشد


                                                 ببار که خانه دلم بسی تشنه و ملتهب است


                                            ببار که شاید اندکی غبار غم را از دل تیره ام بزدایی


                              ببار و سیلی به پا کن و دل مسکین و گوشه نشین مرا با خود ببر ...


                                                                           ببار ای باران ...


                                                              ببار که از بارش تو من شادم


                                                               ببار که عطر تو را می طلبم


                              ببار که شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمانی در دلم برپا شود


                                             ببار و دل عاشق و تب دار مرا اندکی آرامش ببخش


                                                                 ببار که دلم دلتنگ اوست


                                    ببار که شاید در صدای دلنشین تو طنین صدای او را بشنوم


                                                                          ببار ای باران...


                           


+اینجا داره بارون میاد.... اونم رگباری.... ولی خب چه کنم که دیر وقته و اهل منزل خواب تشریف دارن!

+پس کی منو ببره بیرون، اونم زیر بارون 😭😭

+اون کوچولوی تصویر بالا منم :)  اون یکی دیگم، یحتمل مامان خانمی یا پدر گرام هستن... من عاشق قدم زدن حتی دویدن زیر بارونم.. اونم بدون چتر 😂😂

+ان شاءالله شهر شما هم بارون بیاد :)


++شاعرشو نمیدونم... فکر نکنید سروده ی خودم بوده هاااا خخخخخ

۱۰ نظر
حوا ...
۲۹ بهمن ۰۱:۳۷
اینجا هم به شدت بارون میاد :)
منم عاشقِ راه رفتن زیرِ بارونم اونم بدونِ چتر :))

پاسخ :

عه چه خوب :)
ای جووونم.. پ مثل خودمی :)
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ بهمن ۰۲:۰۷
به‌به عجب بارون توپی بود!
چه رعد و برق‌های خوشگلی:)
فقط من باید دوباره لباسامو بشورم:/

پاسخ :

پس بیدار بودی و دیدی :))
دمش گرم.. خوب بارید :)
خخخخ خوب میشی تا تو باشی دیگه بدون من نری بیرون😝
خاتونِ گیس گلابتون...
۲۹ بهمن ۰۲:۰۹
میفرماد:
چتر ها را باید بست
زیر باران باید رفت...
:)

پاسخ :

بله بله... البته سهراب ادامشم میفرماد که:
عشق را زیر باران باید جست 😂
....
:)
حسین مداحی
۲۹ بهمن ۱۰:۴۷
قدر بدونین سلامتی رو. مث من باشین جرئت نمیکنین برین بیرون!

پاسخ :

میدونین سلامتیَم انگاری توفیق اجباری... باید یه طوریمون بشه تا قدر بدونیم... خداروشکر میکنم که سالمم... 
ان شاءالله شما هم سلامتی کاملتونو به دست میارین.
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ بهمن ۱۱:۰۴
منم مثل خودت بیدارم :)
منظورم لباسایی بود که روی بند بودن تا خشک شن‌ها!
یک ساعت بعد از اون‌که رسیده‌بودم خوابگاه بارون شروع شد!:(

پاسخ :

خخخ امروز که تا نزدیک اذان بیدار بودم.... اصلا یه وضعی...
اوه یِس :) البته بازم چیزی تغییر نمیکنه :دی همون خوب میشی به نظرم خوب بود😝
خخخخ مرسی شانس! 
سِناتور تِد
۲۹ بهمن ۱۱:۲۲
میدونیم از شما این شعرها درنمیاد :)))))

شما هم جوگیر میشیدا :)) برید زیر بارون سرما بخورین خوبه؟! :)))

پاسخ :

😒 ایشششش... خودم تمایل ندارم شعر بگم... وگرنه ماشاءالله همینجور هی میخواد مثل بقیه ی استعدادام فوران کنن من جلوشونو میگیرم.. والا :)

با جوگیری باهاتون موافقم.... چون اگه برم زیر بارون دیگه سالم برگشتنم با خداست :))) ولی خب این وقت شب جون میده واسه دیوونگی کردن با توجه به خلوتی خیابونا :))
یک دختر شیعه
۲۹ بهمن ۱۱:۲۷
خیلی خوبه بارون😌😌

پاسخ :

اصن عاششششششقشم 😍😌
دختریم ...
۲۹ بهمن ۱۳:۳۴
بارون :(
خیلی خوبه من بارون میدوست :)))
اینجا برف میباره :)
+ شعر هم عالی بود :)))

پاسخ :

من عاشششق بارونم 😀
خوش بحالت :( ولی بارونو بیشتر از برف دوس دارم 😊
+عالی سرایندش.. وقتی خوندم دیدم چقدر با حال و هوای این روزام میخوره :)
🍁 غزاله زند
۲۹ بهمن ۱۹:۲۴
حالا بارون که چیزی نیست.چند روز پیش وقتی اینجا برف اومد، همه ریخته بودن بیرون و برف بازی میکردن،منو هیچکس نبرد بیرون و مادرِ گرامیم گفت تو سرماخوردگی!  و درست هم میگفت! :| 
خلاصه هیچی از همون یه کوچولو برفی هم که اومد،ندیدیم!!! :) 

پاسخ :

چه بد😞 برف بیاد و نری برف بازی.. آخه این انصافه، نه واقعا این انصافه؟
مامان خانمی حق داشتن نگران حالتون باشن دیگه..

+اینجام بعد اون بارون رگباری دیشب و امروز، از ظهر تا حالا برف داره میباره اونم رگباری بازم خخخ 
ایمان
۲۹ بهمن ۲۱:۱۰
قشنگ بود

پاسخ :

اوه شرمنده کردین ایمان خان...
همیشه گفتین، طولانی بود  :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان