`

چیستی شناسی :)


کلید چیست؟

                         


ابزاریست که باید هر روز که خانه را به مقصد هر جا که دلتان می خواهد، ترک می کنید، آن را درون جیب یا کیف مبارکتان  قرار بدهید و هنگام بازگشت، برای ورود به منزل، حتما (تاکید می کنم) حتما دست در جیب مبارک کرده و آن را خارج نمایید و بعد باقی مراحلی را که بر همگان واضح و مبرهن است انجام بدهید.

+ من موندم اون کلید رو به صورت نمادین تو جیب مبارک میذارید یا نه، واقعا کاربرد داره؟ :|
+ از این به بعد فکر کنم باید در رو به روی داداش کوچیکه باز نکنیم تا درس عبرت بشه براش... والا :)


* خدا کنه شما اینطور نباشین :)

۱۴ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ اسفند ۰۰:۰۴
من اصولا کلید رو یادم میره، به این مراحل نمیرسم!

پاسخ :

:|
پس باید یه بار پشت در نگهت دارن تا درس عبرت بشه برات عزیــــــــــــــــــــزم :))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ اسفند ۰۰:۱۰
اووَه! انقدر کسی نبوده و پشت در موندم :)
چه خونه و چه اینجا :))

پاسخ :

:)) بابا تو دیگه آخرشی...
پس... همتت مستداااااام :/
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ اسفند ۰۰:۲۰
خخخ سپاسگزارم :))
میگما چه خوبه که محبوبه ی شبی!
یکی هست که وفتی خیلیا نیستن، آدم بره نظر بده، اوشونم سریع جواب بده :)))

پاسخ :

خخ قابلی نداشت.. شماره کارت بددممممممم؟! :)))
خخخ رجوع شود به خط 👆
جغد طور شدم انگاری :دی
🍁 غزاله زند
۰۸ اسفند ۰۰:۲۴
من همیشه کلید با خودم میبرم :) 
ولی همین که کلید رو نمیبری،زنگ میزنی و در رو باز میکنن یه حس خوبی داره...
انگار کسایی خونه هستن که میتونی براشون از روزت تعریف کنی و حس کنی کسایی منتظرت هستن ;) 
من که این حس رو خیلی دوست دارم :) 

پاسخ :

👏👏 آورین...
ها دیگه واسه یکی دیگه زحمت درس کنن 😒
خو کلیدت رو تو قفل بچرخون بعد ببین اگه همه خوشحال نشدن از این کارت :))
این حس هم شما رو میدوست :دی
حوا ...
۰۸ اسفند ۰۹:۴۴
من اصولا کلید ندارم :|
با تشکر :)
حوا :/

پاسخ :

نخسته :|
اف بر تو باد اصن :/
خا :/
حوا ...
۰۸ اسفند ۱۲:۱۹
آدم درو برام باز میکنه همیشه :))
نیازی نیست کلید داشته باشم :))

پاسخ :

خخخخخ  پیوند آسمونیتون مبارکا باشه
والا :)
حوا ...
۰۸ اسفند ۱۳:۳۵
😂😂😂
ممنونم محبوب خانم...

پاسخ :

😑 بیتلبیت 
محبوب کیه؟! 😐
خانومِ حدیث :)
۰۸ اسفند ۱۳:۴۰
قبلا کلا با کلید غریبه بودم  :دی
چند ماهی میشه با خودم میبرم کلید ^___^

پاسخ :

ینی الان آشنا شدی باهاش؟ :))
خخخخ جمله بندیت عالیِ بالام جان ^____^
احسنت آورین 👏
🍁 غزاله زند
۰۸ اسفند ۱۵:۳۶
خب از این به بعد اصلا زنگ نمیزنن.یهویی کلید رو میندازم توی قفل و میچرخونم و میدووام توی خونه :))

پاسخ :

آباریکلا :) یه ملت و خشنود می کنی :))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ اسفند ۱۶:۴۲
انقدر دیشب عمیقا یاد کردم از این‌روزای پشت در موندن که الآن نیم‌ساعته همونجام!:دی

پاسخ :

خخخ ینی الان جا داره از صمیم قلبم بگــــــــــــــــــم:
🙌خداروشکر
باشد که هدایت شوی گل مـــــــــــــــــــــن :))))
JOJO Kocholo
۰۸ اسفند ۱۸:۰۱
من در و برای هیچکی باز نمیکنم -_- 
تنهاییمو دوس -_-
یه بار خواهرم رف بستنی خرید برام در و باز کنم :/

پاسخ :

درود بر تو :))
منم بعضی اوقات تنهایی رو میدوست ^_^
:)
حوا ...
۰۸ اسفند ۱۸:۰۸
خا :/
محبوبه خانم :|

پاسخ :

خخخ به تویم این خا گفتن سرایت کرده هااا
کلا همه گیر شده :)))
خو چرا پوکر؟
خاتونِ گیس گلابتون...
۰۸ اسفند ۲۰:۴۹
یه زمانی آرزوم بود اونقد بزرگ بشم که واسه ی خود یه دسته کلید داشته باشم و حس میکردم چقدر حس خوبیه خدت وقتی از مدرسه میای بتونی در خونه رو باز کنی با کلید خودت
ولی حالا که بهش رسیدم میبینم چقدر دلم تنگ شده برای اینکه کسی تا دم در بیاد به استقبالم. و من هر روز پشت در منتظر اومدن کسی بشم که منتظرم بوده تا بیام خونه

گاهی چقدر آرزو های ادم تغییر میکنن با گذشت زمان

پاسخ :

عخخخییییی چقدر تفاهم :)) منم وقتی کوچولو بودم دوس داشتم بزرگ بشم و کلید حیاط و سالن رو داشته باشم..
بله واسه اون فردی که پشت درِ، حس خوبیه :)) منم وقتی کلیدامو یادم میره بردارم، وقتی در به روم باز میشه حس خوبی دارم ^_^

اوهوم.. آرزوهامونم با خودمون بزرگ میشن، که ای کاش نمیشدن! :(
حوا ...
۰۸ اسفند ۲۲:۴۸
از خا خوشم میاد :)))

پوکر هم خوبه آخه :))

پاسخ :

خیلی هم خوب :))

نه خب یه جوری گفتی، خوف برم داشت :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان