`

خیلیم خوبه


توی ایمو پیام داده که مامانا چی میگن؟

اولش گرخیدم و با دست راست لرزونم پیام دادم که چی میگن مگه؟

میگه، گفتن بچه ها باید کتاب داستان بیارن؟

:|

یکم مورد عنایت قرارش دادم و گفتم این چه وضع خبر دادن خو :|

استیکر خنده میفرسته و میگه حقمه -_-

گفتم آره باید کتاب بیارن تا با هم بخونیم. 

البته بهتره بگم من براشون بخونم : )


+تلگرام ندارم. مامانا توی گروه/کانال! (هنوز فرق این دو تا رو متوجه نشدم :| ) پیام میذارن و بقیه همکارام جوابگوین. جواب مامانای فسقلای منو الی جون(مربی ارشد) میده و گاها خودش یا معاونمون از طریق ایمو به سمع و نظر اینجانب :دی میرسونن : )

خداروشکر تلگرام ندارم وگرنه هر روز و هر شب باید با مامانا سر و کله بزنم :دی


++عمیقا دلم براشون تنگ شده.

۷ نظر
محسن رحمانی
۰۴ آبان ۲۱:۵۷
:)
برای چه کسی؟

پاسخ :

فسقلام
صبورا کرمی
۰۴ آبان ۲۱:۵۸
گروه هست. 

کانال اونیه که مدیر کانال یا همون ادمین کانال میتونه توش پیام بذاره بقیه نمیتوانند 

پاسخ :

اهان
ممنونم صبورا جون
صبورا کرمی
۰۴ آبان ۲۲:۲۱
خواهش مصرف میکنم :))

فسقل هات کی اند؟

پاسخ :

بچه هام دیگه :دی : ))))))
مرتضا دِ
۰۴ آبان ۲۲:۳۲
تلگرام طلایی نصب کنید
فیلتر هم نیست
هلما ...
۰۴ آبان ۲۲:۳۹
جدیدا تلگرام رو دیلت اکانت زدی یا از اول تلگرام نصب نکردی؟!

پاسخ :

بخش دوم کامنتت : ))
♫ شباهنگ
۰۵ آبان ۰۰:۱۵
کانال مثل پست وبلاگه. یه نفر می‌نویسه همه می‌خونن
گروه مثل کامنت‌های عمومی. صد نفر می‌نویسن صد نفر می‌خونن و جواب میدن به هم

پاسخ :

اهان.. آره دوستان همه به این موضوع اشاره کردن
چه در قالب کامنت عمومی و چه خصوصی.
لوسی می
۰۵ آبان ۰۸:۲۸
من خیلی حرصم میگیره مربی مهد راه ارتباطی نذاره‌! گفته باشم :دی

پاسخ :

باشه گل پسرو بیار اونم اوکی می کنم خوبه؟ : ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان