`

روز به یاد موندنی


الان اگه بگم خیییییییلیییییی خستم و به شدت خوابم میاد باورتون میشه؟! 
فقط خواستم اتفاقات امروزم رو ثبت کنم... 
شنیدین که میگن:«هیچ جا خونه خود آدم نمیشه»؟!
باید این کلام رو با آب طلا نوشت و قاب گرفت...
امروز از هفت صبح تا هشت شب بیرون بودم! بیرون من میشه هر جا غیر خونمون. پس منظورم از بیرون، تو خیابونا پرسه زدن نیست... به طور کلی:
مسجد 👈 یه سر خونمون 👈خونه یکی از اقوام( مراسم روضه ی دهه فاطمیه) 👈 دوباره خونمون 👈 خونه مامان بزرگم برای صله رحم 👈 و قسمت دلچسب امروزم «حـــــــــــــــرم» ^_^ بلاخره آقا طلبید 💕 دوباره خونموووووووون :)

محبوبه هستم:) اونم از نوع شبش :))))
از خدا جونم ممنونم که امروز رو بر خلاف اکثرِ جمعه های کسالت بار گذشته، واسم یه فانی بوجود آورد و خاطره انگیزش کرد :)
همیشه از خدا خواستم که خدمت به آقا امام رضا(ع) رو نصیبم کنه.. ولی به دلایل پیش پا افتاده، این مهم صورت نگرفت.. ولی غمی نیست، برای ثبت نام خادم افتخاری یه شروطی گذاشتن... برای خادم مسجد محل بودن که دیگه نمی تونن سنگ جلو پام بندازن..
تقریبا یه سالی میشه که خادمم و به نمازگزاران مسجدمون خدمت می کنم. شب و روزای معمولی که خبری نیست ولی اگه جشن یا شهادت و وفات ائمه باشه، حضور خادمین پر رنگ ترِ!
از بین این روزا، صبح های جمعشو خیلی دوست دارم.. بین ندبه خونا -از کوچیک و بزرگ- حضور داشتن خیلی حال آدم رو خوب می کنه. از قدیم صبح های جمعه، دعا با صبحانه همراه بوده. حالا یا صبحانه گرم میدن یا صبحانه سرد که همون نون و پنیرِ...

                                 

+ این کوچولو، لاکیِ خالمه و سرگرمی مامان بزرگم و نوه ها ^___^ 
++ تا الان نمیدونستم لاک پشتام دُم دارن -_-  با هر قدمی که برمیداره، دم کوچولوشم تکون میده ^_^ وای که چقدر دوس داشتم دُمشو بگیرم :دی  ولی از اونجایی که هر کی بخواد لمسش کنه سریع واکنش نشون میده و میره تو لاکش، نتونستم به هدفم برسم ؛))
+++ فنچول فقط کاهو میخوره.. البته ورقه های سیب رو هم بگم :/ که مامان بزرگم با چه علاقه ای سیب رو پوست می گیره و اونو خیـــــــلی باریک ورقه ورقه می کنه -_- 
* به جان خودم تا حالا واسه نوه هاش این کار رو نکرده.. واسه نوه بزرگا که نکرده مگر برای نوه جدیداش این کار رو کرده باشه، نمیدونم :)))


++++نائب الزیاره همه ی بزرگواران بودم 🌷


۱۰ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۰۷ اسفند ۰۰:۰۲
پست بسیار انرژی داری بود :)
زیارت قبول :)
خدمت به اهل مسجد هم قبول :)
چقدر باحاله این!

پاسخ :

خداروشکر انرژی مثبتم منتقل شد :))
سپاس بانو 💕
ان شاءالله بتونم تا آخر عمرم زیر پرچم این خاندان باشم :)
قابل شما رو نداره :)))
یک دختر شیعه
۰۷ اسفند ۰۰:۰۶
خداروشکر بالاخره قسمت شد
: ))))
دیدی بالاخره طلبیدن

پاسخ :

مریم سادات؟
واقعا وقتی داشتم زیارتنامه رو میخوندم، حس کردم باید حرم باشی.. واسه همون زنگیدم.. ولی.....
آره خداروشکر :) تقریبا یه ماه شد که محروم یا قسمتم نبود که برم زیارتشون..

+ز آستان رضایم خدا جدا نکند
منو و جدایی از این آستان خدا نکند
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
۰۷ اسفند ۰۶:۰۸
خوشا به سعادت تون 

زیارت قبول

پاسخ :

ان شاءالله قسمت شما هم بشه :)
ممنونم عزیزم :))
دختریم ...
۰۷ اسفند ۰۷:۴۶
خوش به سعادتت :)
لاکپشتش رو *ـــــــــــ*
منم میخوام :(
:|

پاسخ :

ان شاءالله به زودی بری زیارت :)
خخخ قابل نداره! :))
عه چیه لاک پشت؟ زشته خخخخ
منِ ناشناس
۰۷ اسفند ۰۸:۰۲
منم همیشه دلم لاک پشت میخواسته ولی چون هرچیزی رو نمیخوره میترسم ازگشنگی بمیره بخاطرهمین تاحالانگرفتم.

پاسخ :

آره واقعا نگهداریش یه مقدار سخته.. مثلا همه ی لاکیا کاهویی که یه مقدار خراب شده رو میخورن، ولی این یکی فقط تازشو میخوره :/
حوا ...
۰۷ اسفند ۰۸:۳۲
خوشبحالت :))
من ۶ ساله حرم نرفتم... نمی طلبه منو :((

چقدر خوشگله این لاک پشت 😍😍

پاسخ :

ممنون :)))
ان شاءالله به زودی زود آقا بطلبه و بیای زیارت :)

خخخ آره تازه این عکسشه، خودشو اگه ببینی! ^___^
ایمان
۰۷ اسفند ۱۲:۵۵
از لاک پشت بدم میاد!نه اینکه چندشم بشه نه فقط خوشم نمیاد زشته!!

پاسخ :

ایشششش :/  به این خوشکلی 😒
خانومِ حدیث :)
۰۷ اسفند ۱۴:۴۹
خوشا سعادت محبوبه جانم  :))
ما رو هم دعا کن  :((((((
چه جینگولیه این فنچول خااااان ^_____^

پاسخ :

ان شاءالله قسمت و روزی خودتم بشه بالام جان :))
دعاگوی همه هستم.. به روی چشم :)
به شدت جینگولیه ^_______^
سِناتور تِد
۰۷ اسفند ۲۱:۰۷
دیگه از وقتی فهمیدم نمیدونستید لاکپشت دم داره اون خرسِ سابق نشدم!

پاسخ :

خخخخ الان من چیکار کنم که برگردین به حالت قبل؟!
سِناتور تِد
۰۷ اسفند ۲۳:۰۶
شماره حساب میدم پول واریز کنید! :))))

پاسخ :

مرییییییضِم... نداااااااارِم... فقیییییییرِم.... کمککککککک کن.... نمییییییرِم :|  (با لحن اون متکدی کلاه قرمزی لطفا خخخ)
بازم بگم یا از رو رفتین :دی
چرا ما فقیر فقرا رو به خفت میندازین آخه ؟ :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان