`

یک هفته عالی


قرار بود امروز برم واسه ثبت نام ترم زمستانه کلاس های هنری رایگان حرم مطهر

صبح ساعت هشت بیدار شدم و یه دوش گرفتم و با مامان راه افتادیم سمت خونه مامان بزرگ. مامانو فرستادم خونه مامانی، خودم با اتوبوس رفتم حرم. وسط راه بودم که یکی از دوستان کلاسم پیام داده که لازم نیست بری دارالقرآن و ثبت نامت توسط خود استاد انجام شده. خیالم از دوری راه برطرف شد و با خاطری آسوده رفتم زیارت و بعدم کتابخونه.

از ظهر که برگشتم خونه مامانی، یا با دختر عموم در ارتباطم یا با خاله م. مدام میپرسن که کجا بریم و چیکار بکنیم و ثبت نامش به چه صورته و ایناها

به هر کی گفتم کلاسای حرم رایگانه و خیلی خوبه فکر می کردن سر سری برگزار میشه ولی اینطور نیست و اساتید کار بلدی دارن. 


+ هفته پیش پولی دستم اومد و رفتم خرید

یه خرید عالی.. خیلی وقت بود اینجوری خرید نکرده  بودم..

++ اوایل هفته من و ابجی به داداش سپرده بودیم برامون پالتو بدوزه

دو شب پیش کامل شد و برامون آورد.. سر جمع صد و پنجاه تومن از جیبمون رفت. با اینکه دو برابر اینو توی بازار قیمت گرفته بودیم

چقدر خوش حال شدم از نتیجه کار و چقدر بهمون میاد

+++ یه ماهی میشد که بی بی زمینگیر شده بود

بحمدالله دو سه روزی میشه که می تونه تنشو تکون بده و قشنگ یه دور دور خودش بچرخه : ))

۸ نظر
ار کیده
۱۵ آذر ۱۷:۳۰
الحمدلله :)
پست کلی انرژی مثبت داشت :)

پاسخ :

: )
خداروشکر :*
بابای نرگس
۱۵ آذر ۱۸:۲۳
زندگی تون همیشه سرشار از هنر...

پاسخ :

ممنونم
همچنین
صبورا کرمی🦄
۱۵ آذر ۱۹:۱۱
:)
خدا رو شکر :)

پاسخ :

: )
محسن رحمانی
۱۵ آذر ۲۰:۴۳
خداروشکر.

پاسخ :

: )
تسنیم ‌‌
۱۶ آذر ۰۹:۳۰
سلام :)
خدا رو شکر، هم به‌خاطر بی‌بی، هم پالتو، هم هفته‌ی عالی :)

کلاسای حرم رو به منم توضیح می‌دهی آیا؟ :)

پاسخ :

سلاملکم
ممنونم خواهری :*

اینکه اول بگم خیلی عالین
ینی خیلیا
بعدم کلاسای طراحی سیاه قلم (اشیا و چهره)، تذهیب، خطاطی رو شامل میشه و البته آموزش روانخوانی قرآن هم دارنا : )
هر روز هفته رو شامل میشه و تایم و روزشو خودت می تونی مشخص کنی (این گزینه ش جدای از کلاساش عالیه)
سوال بعد :دی
آشنای غریب
۱۶ آذر ۱۲:۴۱
خبر های خوشتون همیشه سرشار

پاسخ :

ممنون : )
تسنیم ‌‌
۱۶ آذر ۱۵:۵۵
سوال بعدی؟
چجوری باید ثبت‌نام کنیم؟ :)

مرسی :)

پاسخ :

میری صحن جمهوری_دارالقرآن و بعد از خادمای اونجا بپرس که واحد هنری کجاست، میری واسه ثبت نام : )

خواهش میشه : )
آرزو ﴿ッ﴾
۱۹ آذر ۲۳:۵۹
این کلاسا که گفتی چه جالبن! مزایاش زیاده :) شاید در آینده منم ثبت نام کنم

پاسخ :

ان شاءالله ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان