`

اندر مصائب گروه های مجازی


تازه چند روزه تلگرامو نصب کردم و هنوز از چند و چون اون مطلع نیستم و به قول خودمون تازه واردم. از بدو نصب، یک به یک دوستانم ورودم رو خوش آمد گفتن و از اون طرفم مدیرمون بلافاصله منو توی گروه مربیا و کلاسم دعوت کرده و مسئولیتمو بیشتر کرده. اینکه زین پس خودم باید عکسامو به جای فرستادن به صفحات مجازی همکارام، بفرستم توی گروه، جوابگو و گوش شنوای مامانای کوچولوهام باشم. 

به رسم پارسال باید اسامی بچه هامو جدا می کردم و تاریخ تولداشونو در می آوردم ولی اینبار قسمت دومو به درستی انجام ندادم و از آبان دیگه پیگیری نکردم -_- 

دیروز تولد یکی از دخترام بود و از طریق عکسی که مامانش توی گروه فرستاده بود مطلع شدم و براش متن تولد فرستادم. 

هنوز خیلی مونده تا چم و خم کارمو یاد بگیرم و صد البته کمی حواس جمع و دقت بالا و همینطور برنامه ریزی لازم دارم.

خدایا! همینا لطفا 👆


۴ نظر
واران ..
۳۰ آذر ۱۳:۰۱
گفتی تولد یکی از دخترات ، بخدا خیال کردم تولد دخترته :)))
ایشالا روزی برسه تولد دخترت رو بهت تبریک بگم :)


سلام خانوم مربی عزیز 🍀
میدونی چقدر دلمممم برای خودت و نوشته هات تنگ شده بود؟!:)
ایشالا همیشه شاد و سلامت و موفق باشی و به تک تک دعاهات برسی :))

پاسخ :

باورت میشه باور کردم منم مامان دوم اونام
دروغ نگفتم اگه بگم اون روزی که حال کوثر خراب شد مردم و زنده شدم..
نمیدونم بگم ان شاءالله یا نه.. توی این دور و زمونه تربیت فرزند به مراتب خیلی سخت تر از قبل شده.. ولی نمیدونی وقتی یه فسقلی توی خیابون یا جایی میبینم چقدر براش ذوق می کنم
ممنونم واران جان.. ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشی عزیز دلم ❤❤❤

سلام و نور : )
میگما نکنه باز مثل دفعه قبل تو و سمیرا رو یکجا ببینم!
مشکوک میزنیا 😉 کاش بشه بازم ببینمتون (حضوری)
ممنووووووون.. چه دعاهای دلبری
همچنین عزیزم 😘
جناب قدح
۳۰ آذر ۱۳:۱۶
سلام :)
پس حسابی سرتون شلوغه

یلداتون مباررررک

پاسخ :

سلام : )
:‌دی خیییلی

یلدای شما هم، هم : )
محسن رحمانی
۳۰ آذر ۱۴:۵۱
یلداتون مبارک.

پاسخ :

باز هم مبارک : )
driedonion
۰۲ دی ۱۴:۳۰
درسته


پاسخ :

!ممنون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان