`

نبض ساعت


فکر کنم اول، دوم دبیرستان بودم که بی بی یه چادر نماز سفید 

با گلای لاجوردی خرید

گفته بود یادگاری باشه پیشت هر وقت باهاش نماز خوندی یادم کنی

این اولین و آخرین یادگاری بی بی بود که در زمان حیاتش بهم داد

یکشنبه شب وقتی رفتم خونه شون این ساعتو روی پاسیو دیدم

از عمو کوچیکه سراغ صاحبشو گرفتم و اینکه چرا نبرده

گفت مال بی بیه و همینجوری اینجاست!

بدون مکث گفتم من برش میدارم واسه خودم


+ وقتی اومدم توی اتاقم تا بخوابم 

یه لحظه چشمم خورد بهش، برداشتم و دستم کردم

تا اون لحظه از کار افتاده بود

همین که دستم کردم ثانیه شمارش حرکت کرد

با نبض کار میکنه جالبه نه؟

۲ نظر
آبی آسمانی
۱۸ بهمن ۰۸:۲۹
این ساعت ها مکانیکی اند.
با حرکت دست موتورشون شارژ میشه
قدیما اکثر ساعتا این طوری بودن 
الانم نوشون بالای یکی دو تمون قیمتشه.
هدیه خوبیه.
روحشون شاد...

پاسخ :

:( دیروزم پرستارمون می گفت قیمتش دو سه تومنه
راستش ناراحت شدم و در جواب گفتم ان شاءالله هیچ وقت محتاج پول این نشم

ممنونم : )
آبی آسمانی
۱۸ بهمن ۰۸:۳۷
واقعیته
راستش، خیلی ها توی کف این ساعت ها هستند و به حال شما که یه همچین هدیه خوبی گرفتین، غبطه می خورن. من جمله خود من و ایضا خانوم پرستارتون.

پاسخ :

پس میذارم توی گاوصندوق :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان