`

یه وقتا هم دستی به سر و گوش کمدت بزنی بد نیست.ـ چیزای جالبی پیدا می کنی


اوایل پاییز بود که آبجی خانم با یه جفت جوراب عروسکی ناناز از همونایی که دو تا گوش کوچولو داره و وقتی پات می کنی (قطعا دخترونه ست :دی) میفته روی برجستگی پاهات، اومد خونه مون.

خیلی دلبر بودن و در نگاه اول عاشقشون شدم و خب از اونجایی که آبجی خانم به قصد عوض کردن و به قول خودمون طاق زدن با جوراب  پولکی های تور توریم اومده بود، بی هیچ حرفی قبول کردم و سر تعظیم فرو آوردم :دی

اینا همدم روزا و شبا (شبا نه :| چون نصف شب به خاطر اینکه پاهام احساس سرما می کرد، بیدار میشدم و میدیدم بعله :| از پام در اومدن -_-) خلاصه همه وقت پام بود و خیلی دوسشون داشتم

چند روزی میشه که حال خوبی ندارن و هی از این طرف و اون طرفش پاره میشن. هی میدوزم میبینم نخیر باز از یه جای دیگه سوراخ شده خلاصه اینکه عمرشونو کردن و راهی زباله دونی از نوع زباله خشک /عینک دودی/ شدن (بعله ما همچین خونواده هایی هستیم و زباله هامونو تفکیک می کنیم)

تابستون بود که نسیم استیکرای نمدی برام دوخته بود و فقط یه دونه شو زده بودم به فلَشم و بقیه شونم توی کمد بودن. امروز رفتم سراغشونو یه دونه دیگه شو به جاکلیدی مامانم وصل کردم. توی همون وانفسای پیدا کردن سوزن در انبار کاه (اصلنم واضح نیست کمدم شلوغ پلوغ بوده نه؟ :/ ) پاپوش های بافتی رو که پارسال بافته بودمو پیدا کردم

کور از خدا چی می خواست؟ دو چشم بینا

جوراب گرم نداشتم که اونم به لطف استیکرای نسیم پیدا شد :|


+ نسیم جان

یه جا به درد خوردیا : ))))


۳ نظر
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۸ بهمن ۱۳:۱۹
:|

همی جمله آخر ر نمینوشتی میمیردی؟ :/



+یه چی جدید برات درس مردم ببینمت بهت فقط نشون میدم ^_^

پاسخ :

آره میمیردم 😂😉

نههههههههه بده بده
تو بگو عشقم چی بذارم جاش؟ 😘😂😂
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۸ بهمن ۱۳:۲۵
عه :|  اون درست کردم بود :/

+حالا اگه تا روزی که ببینمت بچه خوبی باشی شایدم بدمش بهت..

++بنویس نسیم جونی که جانم فدای تو مرسی هسی... یا مثلا عشق اول و اخرم نسیم ممنون بابت زحماتت.. یا مثلا نسیم مهربانم بزا کف پاتو ماچ کنم :))

این آخری رو بیشتر میدوستم :))

پاسخ :

😂😂😂😂😂 خصوصی جوابتو دو دسته و با عشششق تقدیمت می کنم
محسن رحمانی
۱۸ بهمن ۱۳:۴۰
بله واضحه که شتر و تریلی با بارش تو کمدتون گم میشن:دی خخخخخخ

پاسخ :

خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان