`

دلخوشی


چه روز خوبی بود امروز

با اینکه امروز تعطیل بودم اما طبق عادت حوالی هفت و نیم بیدار شدم

همونطور با چشمای نیمه باز به دختر عمو پیام دادم که مامانتو عمل کردن یا نه؟ اونم بالافاصله جواب داد تازه بردنش توی اتاق

توی جام غلت میزدم و وبگردی می کردم تا اینکه یک ساعت بعد پیام داد عمل تموم شد و آوردنش توی سی سی یو و حالشونم خوبه

خداروشکر کردم و ازش تشکر کردم که حامل خبری به این خوبی بود

بعدازظهر با مامان و بابا رفتیم ملاقات

+ ممنونم بچه ها 

الحمدالله حالشون خوب بود


برگشتنی، بابا، من و مامانو سر کوچه پیاده کردن و خودشون رفتن پیش رفقا 

منم فرصتو غنیمت شمردم و با راهنماییای نسیم جونی رفتم نمد خریدم و شروع کردم به دوخت و دوز

از ساعت پنج تا ده شب طول کشید ولی ماحصل کار خیلی خوب بود و راضیم ازش. توی این فکرم که تعداد بدوزم و یه کسب و کار کوچولو موچولو واسه خودم دست و پا کنم (#رقیب_نسیم :دی)

شما هم ببینید و راضی باشید : )

این شما و این هم هولدر موبایل


+ چرا نمد انقدر گرون شده؟؟

ورقی دو تومن!!!

اونم نه به اندازه A3، خیلی کوچکترش :/


++ وقتی دستم حرکت خاصی نداره ساعت بی بی از کار میفته :دی


+++ امشب توی هال خونمون من پادشاهم

هیچ یک از داداشام خونه نیستن

و متاسفانه فکر اینجا رو نکردم و فیلمای فلشم تکراری شدن برام :/

دیگه چه کاری انجام بدم؟

۷ نظر
♕αяαмεsн♕ ...
۱۸ بهمن ۲۳:۳۹
خداروشکر
 چ قشنگ افرین

پاسخ :

😌 ممنونم 
هلما ...
۱۸ بهمن ۲۳:۵۷
خوشگل شده :)
خداروشکر ... برا زن عموت هم خوشحال شدم. 

پاسخ :

واسه همه شون، ممنونم هلمایی :*
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۹ بهمن ۰۰:۳۷


موفق باشی ://  :|   -_______-

پاسخ :

تو که عزیزی بالام جان
فرشته ...
۱۹ بهمن ۰۷:۰۴
خدا رو شکر که حالشون خوبه :)

منم نمد دوست دارم گاهی باهاش چیز میز درست میکنم،من ورقی ۳ تومن و ۳/۵ میگیرم!در حد همون A3 و کوچکتر :/

پاسخ :

:**

یا خدا چقدر گروووووون :|
این نسیم ما ورقی ۱۵۰۰ می گیره گفتم لابد دو تومن گرونه دیگه :/
🦉 شباهنگ
۱۹ بهمن ۰۹:۵۸
@فرشته
دیجی‌کالا ارزون‌تره از اونجا بگیر
آچهاراش هزار تومن
آسه‌هاش هزار‌وپونصد تا دو تومن


https://www.digikala.com/product/dkp-1143479/نمد-کد-4089-بسته-6-عددی

پاسخ :

@فرشته

مرسی بابت توضیحاتت 😘
دیوانه ...
۱۹ بهمن ۱۸:۱۶
کیتاب اوخی  -___-

پاسخ :

چوکاره؟؟؟
محسن رحمانی
۱۹ بهمن ۲۱:۰۰
چه قشنگه مبارکه.

پاسخ :

: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان