`

سوال


سلام

لازم نیست بگم که فردا بیست و دوم بهمنه دیگه نه؟ : )


یه سوال دارم از همه بزرگواران

فردا توی راهپیمایی شرکت می کنید؟

جوابتون هر چه که بود لطفا لطفا و لطفا دلیلشم بگید

یعنی اگر میگید آره میرم، بگید که دلیلش چیه


مثلا به این صورت که

من فردا توی راهپیمایی شرکت می کنم به این دلیل...

... یا شرکت نمی کنم به این خاطر...


ممنونتون میشم.

کامنتدونی رو هم باز میذارم. تیک ناشناس رو هم برداشتم تا راحت تر با هم تعامل داشته باشیم : )


بعدانوشت: این متن+لینک رو یکی از بلاگرا فرستاده بود

دیدم خالی از لطف نیست ضمیمه پستم کنم


چه روزگار شگفتی! تاریخ آینده کره ارض، بارور حوادثی بس شگفت است، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی‌یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله‌ای نه چندان دور می‌شنود و هر لحظه انتظار می‌کشد تا صدای «انا المهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند.


هیبت آنکه خواهد آمد و انتظار انسان را پایان خواهد داد از هم اکنون همه قلب‌ها را فراگرفته است. انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت.


شب حیات انسان با انقلاب اسلامی در فجر صادق خویش داخل شده است و شایسته است که اکنون منتظر صبح باشیم، صبح دولت یار.




منبع:

 besuyezohur.ir


۲۹ نظر
جناب قدح
۲۱ بهمن ۱۵:۲۶
سلام
شرکت میکنم .
و آرزو میکنم هرچه زودتر دست های آلوده ای که روز به روز معیشت مردم رو دارن سخت تر میکنن ، از انقلابی که ثمره ی خون پاک هزاران شهید هست کوتاه بشه .
♕αяαмεsн♕ ...
۲۱ بهمن ۱۵:۴۵
ن چون کلی درس دارم و دلیلی نمیبینم برم 
باران ..
۲۱ بهمن ۱۵:۴۸
سلام 
به هیچ عنوان شرکت نمیکنم و نخواهم کرد 😎😀
شاید نزدیک به ۱۵ سال بیشتر هست که من تو هیچ راهپیمایی شرکت نکردم و نخواهم کرد !

چرا ؟!
وقت کنم میام میگم !
الان خیلی سرم شلوغه امشب و فردا تولد برادرزاده ی کوچکمه  باید برم خرید و ... :)

قاسم صفایی نژاد
۲۱ بهمن ۱۵:۵۶
سوال صداوسیماست؟
شرکت می‌کنم به دلیل اینکه حالا حالاها به این انقلاب بدهکارم.
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۱ بهمن ۱۶:۰۰
به نام خدا
با عرض سلام و ادب و خسته نباشید خدمت دوست عزیز برگزار کننده این همه پرسی
و سلامی گرم خدمت تمام بلاگر های خواننده این وبلاگ 
تشکر از همه دوستانی که در راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بیست و دوم بهمن ماه شرکت می کنند .. باید عرض کنم که درود بر غیرتتون..

و همچنین تشکر از اونهایی که در راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بیست و دوم بهمن ماه شرکت نمیکنند و باعث میشن اونایی که شرکت میکنن راحت تر قدم بردارند و چادر همدیگه رو لگد نکنند ..و باید عرض کنم درود بر شرفتون..

و درآخر تشکر ویژه ای دارم از دست اندرکاران راهپیمایی شگوهمند انقلاب اسلامی در 22بهمن ماه که همیشه تلاش خود را به کار برده تا به بهترین نحو برگزار شود.. خدا قوت

در جواب سوالتون:
نه شرکت نمیکنم چون بچه کوچیک دارم :/
بعدشم با هیلیکوپتر فیلمبرداری میکنن من هیچوقت تو فیلما مشخص نیستم :|
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۱ بهمن ۱۶:۰۲
عه :/  فراموش کردم تیک ناشناسو بزنم :| اه :/
محبوبه شب
۲۱ بهمن ۱۶:۰۷
سلام : )
اینجا کامنت میدم چون اینبار نمی خوام نظر شخصی مو به کسی تحمیل کنم و به نظرات همه تون احترام میذارم و همه تونو دوست دارم
حالا جواب خودم به پست منتشر شده م

من میرم
میرم چون به این انقلاب مدیونم
به امام و رهبرم سیدعلی مدیونم
به خون شهدا مدیونم که وصیت کردن پشت رهبرتونو خالی نکنید. که پشت رهبر رو کیا حفظ می کنن؟ من و توی نوعی
به این آزادی یی که الان دارم مدیونم. (آره با چادر هم میشه آزادی رو حس کرد : ) )
برای این امنیتی که با تمام وجودم حسش می کنم، خون ها ریخته شد. که به قول بابا همین که شب سرمو روی بالشت میذارم میدونم فردایی وجود داره که یهو شبی، نصف شبی بمبی روی خونه م فرود نمیاد. که صبح که از خونه میزنم بیرون لوله! تانک دشمن خونه مو نشونه نگرفته و..

آره من میرم
شاید شعار باشه ولی با رفتن من، منه نوعی قراره مایی تشکیل بدیم و مشت گره شده ای بشیم که بزنیم توی دهان یاوه گوهای این ملت و مملکت
درسته الان سختی زیادی رو متحملیم ولی این دلیل نمیشه که پشت همو خالی کنیم. من این خاکو دوستش دارم و به این انقلاب تا آخرین نفس پای بندم.

محبوبه شب
۲۱ بهمن ۱۶:۱۳
اهان داشت یادم می رفت :|
یک دلیل دیگه م دارم و اونم اینه که من دورهمی رو دوست دارم
نه دورهمی مهران مدیری روها! نه :|
اتحاد مردمو دوست دارم
اینکه ببینم همگی یک هدفو دنبال می کنن و اونم اینه که با قدم هاشون چشم دشمنای این نظامو کور کنن و بگن ما پشت همه میم حتا اگر اختلاف هایی با هم داریم : ) 
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۱ بهمن ۱۶:۱۴
الله اکبر✊🏻 الله اکبر✊🏻

مرگ بر ضد ولایت فقیه✊🏻
محبوبه شب
۲۱ بهمن ۱۶:۱۸
پیرو کامنت نسیم
درود بر رزمندگان اسلام
سلام بر شهیدان
مرگ بر آمریکا (به قول آقا، ما با مردمش کاری نداریم مشکل ما دولت مردان و سیاستمدارای آمریکاییه :| )
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافقین مزدور
مرگ بر اسرائیل :/

🦉 شباهنگ
۲۱ بهمن ۱۶:۱۸
راستش نه. چون تا حالا نرفتم و کسی هم نبوده دستمو بگیره ببره ببینم چجوریه. حوصلۀ جمع و شلوغی هم ندارم خیلی. ینی محرم هم که باشه نمیرم دسته‌های عزاداریو ببینم یا اگه برای حضور تو جشن‌های 2500 ساله هم دعوتم می‌کردن زمان شاه، بازم نمی‌رفتم.
در کل ضدانقلاب نیستم، خیلی هم انقلابی‌ام. فقط فازم فرق می‌کنه یه کم. ابراز احساسات و هیجان و جوش و خروش و اینا با روحیه‌م سازگار نیست.
ولی دوستایی دارم که میرن راهپیمایی، حالا چه قدس، چه 22 بهمن، و بهشون افتخار می‌کنم و هیچ وقت نمیگم چرا میرید و نرید و اینا.
🦉 شباهنگ
۲۱ بهمن ۱۹:۲۴

سه روز پیش یه مانتو سفارش دادم از دیجی‌کالا و ظهر برام آوردن. از ظهر تا حالا درگیر شعرش بودم و نمی‌تونستم بخونم. عکسشو فرستادم برای یه چند نفر از دوستام و گفتن غزل من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم، چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم هست. اومدم گوگل کردم همه‌شو بخونم دیدم شعر از امام خمینیه. من همیشه فکر می‌کردم از حافظه این شعر. الان تو شوکم. گفتم بیام شوکم رو با شما در میان بذارم. یحتمل اونی که شعرو روی مانتو چاپ کرده هم نمی‌دونسته از امام خمینیه.
میشه مانتوئه رو پوشید و فردا رفت باهاش تو دهن این دولت زد.
من با این مانتو تو دهن این دولت می‌زنم. من به پشتیبانی این مانتو دولت تعیین می‌کنم.

پاسخ :

ولی من می دونستم 😍 

پس، فردا برو بزن تو دهنشون :دی

مبارکت باشه عزیزم
اندازت بود؟
🦉 شباهنگ
۲۱ بهمن ۲۰:۰۹
این پیاما رو عصر برای دوستم فرستادم:

ظهر رسید دستم و
با اینکه من سایز 1 یا همون 36 سفارش داده بودم، زار می‌زنه به تنم و آستیناشو حتما باید تا کنم. و گرنه این‌جوری میشه:
عکس :دی (برای دوستم)

یه کم هم نیاز به اتو داره. ولی اگه آستیناشو تا کنم و از اونجایی که دکمه نداره، اگه یه کم بیشتر روی هم بندازم دو طرف رو اینجوری میشم:
عکس

دو تا رو داره. اون ورش اینجوریه:
عکس

در کل دوست دارم. یه کم گرون بود. 248 تومنه. این هفته حراج بود 124 تومن. به نظرم 124 هم گرونه ولی خب از اونجایی که تا حالا همچین مانتویی نداشتم و ندیدم بیرون بفروشن و ایرانی هم هست و شعرشم خوشگله و بازار جنساش همه‌ش خارجیه یا مدلاش تکراریه، فلذا نمی‌خوام پس بدم.
بعد چون تنها بودم عکسا رو خودم گرفتم و کادربندیم خیلی ضایع بود
حالا بیا به نکات منفیش فکر نکنیم اصلا
من حاضرم به خاطرش چاق شم حتی
چون هر دو ورشو دوست دارم نمیخوام بدم ساسون بزنن تنگ بشه
یه جوریه که نمیشه هیچ جاشو بدی تو بدوزی. تو نداره.

مانتوی مذکور:

https://www.digikala.com/product/dkp-461307/مانتو-عبائی-چترفیروزه-مدل-دورو-چاپی

پاسخ :

اصن مد شده مانتو باید گَل گشاد باشه بابا 😉
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ بهمن ۲۰:۲۰
@شباهنگ
شاید دیده باشی ولی اگر ندیدی؛ رهبر هم یه شعر در جواب اون غزل امام خمینی سرودن بدین صورت:

تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی/ تو طبیب همه‌ای از چه تو بیمار شدی
تو که فارغ شده بودی ز همه کان و مکان/ دار منصور بریدی همه تن‌دار شدی
عشق معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر/ ای که در قول و عمل شهره بازار شدی
مسجد و مدرسه را روح و روان بخشیدی/ وه که بر مسجدیان نقطه پرگار شدی
خرقه پیر خراباتی ما سیره توست/ امت از گفته دربار تو هشیار شدی
واعظ شهر همه عمر بزد لاف منی/ دم عیسی مسیح از تو پدیدار شدی
یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم/ ببریدی ز همه خلق و به حق یار شدی

من کلا از این شعرایی که در جواب یه شعر دیگه سروده می‌شن بسیار دوست می‌دارم! :))

@محبوبه
در جواب سوال پستت: اگه امشب به کارام برسم، می‌رم. تا قبل از دانشگاه معمولا می‌رفتم اکثر راه‌پیمایی‌ها رو؛ با تشویق و ترغیب بابام و همراهی دوستام. ولی اینجا عامل محرکی ندارم :| دلیل رفتن‌هام این بوده و هست که هنوز به اون مرحله نرسیدم که احساس دِیْن نکنم. 
مرتضا دِ
۲۱ بهمن ۲۰:۲۱
@شباهنگ

مبارک باشه مانتو :))

پاسخ :

--_______-- 
آلاء ..
۲۱ بهمن ۲۱:۱۸
حتما میرم *_*
شاید رفتنم دردی و دوا نکنه و مشکلات اقتصادی و حل نکنه
میرم به کوری چشم اونایی که میخواستن چهل سالگی انقلاب و نبینیم
و همه تلاششون و کردن که ایران ویران شود!!!!!!!
میریم به کوری چشم دشمنا و به فرمان رهبر
🦉 شباهنگ
۲۱ بهمن ۲۲:۳۱
@آرزو
نه این دومی رو نشنیدم. اگه اینو می‌شنیدم که انقدر از شنیدن اسم امام خمینی شگفت‌زده نمیشم :)))

@فیش‌نگار
دیدی چجوری بحثو منحرف کردم؟ :دی

پاسخ :

بعله  ---_____---

پاشو برو در خونه خودتون بازی کن
پاشو
/با لحن عمو مستوفی توی سریال زیر آسمان شهر/
دیوانه ...
۲۱ بهمن ۲۲:۵۰
سلام میرم فقط بخاطر سید علی
اَسی ...
۲۱ بهمن ۲۳:۰۲
سلام
دلم میخواد برم ولی هم حالم مساعد نیست و هم بیدار شدن از خواب اون موقع صبح برام سخته o_O
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ بهمن ۲۳:۱۴
@شباهنگ
گفتم شاید موقع فهمیدن اینکه اون غزل از امام خمینی بوده، این یکی رو هم در همون صفحه دیده باشی😅
بنفشه ❤
۲۱ بهمن ۲۳:۲۲
نمیرم به چند دلیل
1. درس دارم
2. خوابم میاد و جز برای دو چیز از خوابم نمیزنم
3. خوابمم نیاد و راهپیمایی سانس عصر باشه و درس نداشته باشم بازم نمیرم. دلیلی نمیبینم که برم
مرتضا دِ
۲۲ بهمن ۰۷:۰۰
@شباهنگ
در این حد انحراف خوب و لازمه اصلا :)

پاسخ :

😒😠
باران ..
۲۲ بهمن ۱۱:۱۳
من میترسم بگم مثل کامنت دوستانی چون بهار نارنج کامنتم‌ سانسور  بشه :))
پس نمیگم :)
اما دلیل اولم اینکه هر سال موقع راهپیمایی خوابم :)
دلیل  بعدی هم یکیش بهار نارنج گفت :) که الان کامنتش موجود نیست :)

دلیل های بعدی هم بماند :)

سلام :)

پاسخ :

سلام
قابل توجه شما و باقی دوستان
سمیرا خودش خواست کامنتشو بردارم
پس لطفا قضاوتم نکنید
ممنون
باران ..
۲۲ بهمن ۱۲:۲۴
قضاوت نکردم که ای بابا :|:))
البته حس کردم بهاری و فرشته خودشون کامنت رو سانسور کردند :)
اگر باعث ناراحتیت شدم واقعا منو از ته دل ببخشید.

پاسخ :

فرشته خودش کامنتشو برداشت
سمیرام بهم اطلاع داد
عب نداره
بی نام
۲۲ بهمن ۱۳:۵۵
من دوست داشتم شرکت کنم (چطور که پارسال رفته بودم) اما تنها بودم و هیچکدوم از دوستام حاضر نشد همراهیم کنه منم دیگه حسش نبود تنهایی برم! 
ناشناس
۲۲ بهمن ۱۷:۰۷
نرفتم.
چون این حرکتی که 40 سال پیش زده شده و به اصطلاح اسمش رو گذاشتن انقلاب زد الان ما رو پوکوند
پریود هم هستم و حوصله بیرون رفتن نداشتم هم یه بهونه خیلی خوب بود برا نرفتن
آبی آسمانی
۲۲ بهمن ۱۸:۵۲
من رفتم. به خاطر شهدا.
به خاطر این که صاحب این مملکت امام زمان است.
ناشناس
۲۲ بهمن ۲۳:۵۱
رفتم چون یه عده نیان وضعیت خیلی داغون اقتصادی این یک سال رو که به خاطر اشتباه خودشون و انتخاب غلطشون بوده٬ بندازن گردن انقلاب!
دوست داشتم مثل خیلی‌ها بگم به خاطر رهبر٬ شهدا٬ امام زمان و ... ولی نمی‌تونم دروغ بگم! من بیشتر از جنبه‌ی زدن تو دهن دشمن‌های داخلی و خارجی می‌رم!
هر چی هم که کلی مشکل داشته باشیم و اوضاع خوب نباشه٬ این جمهوری اسلامی رو به سلطنت شاهنشاهی ترجیح می‌دم!! :||| فقط کاش می‌شد اونایی که در ظاهر اسلامی(مشخصه کی رو می‌گم؟!) هستن و سخنرانی‌هاشون گوش فلک رو کر می‌کنه٬ ولی در باطن ضد اسلام و انقلابن٬ شرشون کنده می‌شد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان