`

از رنجی که میبریم


جامعه انقدر وضعش خراب شده که هر طرفو نگاه می کنی دو نفر چسبیدن به هم و... جا و مکانم براشون مهم نیست از سرویس پله و آسانسور گرفته تا کافی شاپ و مکان های نسبتا خلوت و خودروهای شخصی

+ ببینید اینا از بی مکانی چه رنجی میبرن :|


# حسادت


+ شغل من با اینکه از نظر قریب به اتفاق همه تون شاده اما پر از استرسه. مخصوصا وقتی قراره بچه ها رو ببرین اردو..


++ دو تا مسافر دارم. برای سلامتی شون دعا کنید. تازه راه افتادن ولی من دلتنگشونم. تا حالا تمام مسافرتامون منم مثل سرخر همراهشون بودم 😂 خوشحالم یه بارم دو تایی با هم میرن.


۷ نظر
بهارنارنج :)
۲۹ بهمن ۰۷:۲۲
مامان بابات؟

آره واقعا استرس داره

اینا حسودی نداره!اینا قریب به اتفاق بعد چندوقت ترحم داره:|

پاسخ :

هوم :(

حالا حسادتم نه، غبطه
حالا نه به این کفترایی که یه روز عاشقن و یه روز فارق (فارغ؟!)
ولی خب....
جناب قدح
۲۹ بهمن ۰۸:۴۶
سلام :)
اردو خوش بگذره

سفرشون بسلامت ان شاءالله

پاسخ :

سلام
خوش گذشت چرا که دیروز بود : ))

ممنونم جناب
ان شاءالله
میم میم
۲۹ بهمن ۰۸:۵۲
خدا پدر مادرو برات حفظ کنه و سایشون بالا سرت باشه. 
خواهر و همسرم مربی مهدکودکن. هر جفتشون از وقتی مشغول شدن، شادترن. سرحال تر و آروم‌ترن. اینکه سخته و استرس زاست رو نمیشه کتمان کرد ولی اینکه نشاط آور و سرشار از مهربانیه هم نمیشه نادیده گرفت. و اما هشتک حسادت....

پاسخ :

ممنونم میرزا
خداوند عزیزانتون رو زیر سایه امنش حفظ کنه

جدی؟ چه عالی
آروم تر؟؟ مگه میشه؟ : )))) 

آما :d
دیوانه ...
۲۹ بهمن ۱۱:۱۰
من خودم یه هفتس بیرون نرفتم :|

پاسخ :

چرا خو؟
حوا ...
۲۹ بهمن ۱۷:۳۵
من رو هم ببرید اردو :(

پاسخ :

دیروز رفتیم شهر کارآلند
جات خالی بود خییییلی خوش گذشت

ببخشید دیگه :*
آبی آسمانی
۰۲ اسفند ۰۰:۰۰
یادتون باشه اون موقع که متاهل شدین حواستون به مجردها باشه...

پاسخ :

نه دیگه خودم خیلی سوختم
دو دستی توی خیابون میچسبمش که در نره :|

+ یاد شهید سیاهکالی گرامی
که حتا در جمع های خانوادگی شونم کنار همسرشون نمی نشستن
و وقتی خواهرشون علت رو جویا شدن که مبادا میون این دو قهر و و کدورتی باشه، شهید فرمودن(نقل به مضمون): ما با هم خوبیم.. چرا باید همه جا نشونش بدیم 

واقعا مجردا گناه دارن 
آبی آسمانی
۰۲ اسفند ۰۰:۱۴
ولی من مطمئنم اونایی که جلو دیگران خیلی قربون صدقه هم می رن و ابراز می کنند، خیلی با هم دیگه خوب نیستند. 
چون برای اثبات رابطه خوب بین زن و شوهر، لازم نیست جلو دیگران نمایش بازی کرد...

پاسخ :

کاملا موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان