`

:|


کلاس تذهیبِ امروز شلوغ تر از روزای دیگه بود
دوشنبه ها معمولا چهار نفریم اما امروز ده یازده نفری بودیم و وقت کمی داشتیم تا طرحامونو یک به یک به استاد نشون بدیم واسه همینم دو سه نفری می رفتیم پیششون
وقتی تعداد اعضایی که روی یک میز دو متری مشغول طرح زدن میشن بیشتر بشه، باعث میشه وسایلامون زیر برگه های هم پنهون بشه و این میشه که مداد و پاکن اتودیمو یادم میره بذارم توی کیفم و عزم رفتن می کنم :/ از وقتی برگشتم به استاد و دو سه تا از دوستانم سپردم که وسایلمو بردارن و دست آخر استاد پیام داده که گذاشتمش تو فایلا!

آخه چرا هنگام خروج از حرم بازرسی نمی کنن که یادم بیاد مهر حرم توی جیب پشتی کیفم جا خوش کرده؟ :/ موندم با این همه جا مهری یی که تو حرم هست، من چرا باید مهری رو که باهاش نمازمو خوندمو بذارم توی کیفم به خیال اینکه واسه نماز مغرب و عشا دنبالش نگردم :/

۱۸ نظر
دنیای کامپیوتر ...
۲۹ بهمن ۱۹:۱۸
پس مشهد هستید...

پاسخ :

بله "بچه محله امام رضایوم"
دنیای کامپیوتر ...
۲۹ بهمن ۱۹:۲۱
☻.

من هم در مشهد زندگی میکنم

پاسخ :

بازم پرچم مشهدیا بالاست : )
مرتضا دِ
۲۹ بهمن ۱۹:۲۲
اون جا که باید برداره برنمیداره!
اون جا که باید بذاره برمیداره !
نرم افزار چیز برداری تون قاطی کرده :)

پاسخ :

😂😂😂😂 خدا بگم چیکارتون نکنه
آره فکر کنم سوخته 😐
دنیای کامپیوتر ...
۲۹ بهمن ۱۹:۲۵
مشهد، شهری بزرگ و بی در و پیکر...

پاسخ :

مشهد اگر مشهده به برکت وجود ولی نعمتمونه و لاغیر

+ بی در و پیکر توصیف قشنگی واسه شهرمون نیست : )
مرتضا دِ
۲۹ بهمن ۱۹:۲۸
بنده خدا شب عیدی توی خرج تعمیرات افتادینا

پاسخ :

فعلا که گل ریزون کردن واسه م 😂
چند روز پیش گوشیمو دادم به معاونمون تا بده شوهرش درست کنه
ظهر همون روز بود که شوهر معاونمون زنگ میزنه که گوشی دوستت درست بشو نیست و اگرم بشه کلی خرج داره و قطعاتش اینجا نیست و اگر پیدا بشه و درست کنم ال میشه و بل میشه
خلاصه از قبلشم گلسش یکم ترک برداشته بود و ظهری وقتی واسه م میاره، اونو هم تعویض کرده بود 😍 هر چی پرسیدم دست مزدش چقدر میشه و اینا، زیر بار نرفت 😌 منم از خدا خواسته دیگه پیشو نگرفتم 😅
دنیای کامپیوتر ...
۲۹ بهمن ۱۹:۳۱
بله توصیف زیاد است اما این برایم بیشتر خاطره دارد و یک بدی این است که از هر کجای ایران به مشهد آمده و انواع و اقسام آدم را مشاهده میکنیم.

پاسخ :

بدیش کجاست؟؟ قربونش برم یه ملتی شده واسه خودش 😂
جناب قدح
۲۹ بهمن ۱۹:۳۵
سلام :)
پس علت کم شدن مهر های حرم مشخص شد ...

پاسخ :

سلام : )
نههه تکذیب می کنم
چرا که شاید باورتون نشه ولی امروز کنار طاقچه کتب و ادعیه و مهر حضرت، دو سه تا مشما پر از مهر بود
شما بیاید مهر کم نمیاریم : ))
محسن رحمانی
۲۹ بهمن ۱۹:۴۷
اشکالی نداره پیش میاد .این روزا همه حواس پرتیشون گل میکنه .

پاسخ :

واقعا هم همینطوره
بهارنارنج :)
۲۹ بهمن ۱۹:۵۲
@ددنیای کامپیوتر
بی درو پیکر بخاطر اینکه مردم ایران به مشهد میان؟
چه لحن زشتی!برای دیدن شما که قطعا نمیان،هرچند که روزیی خیلی از مشهدیام به لطف آقا و همین زائراشه

پاسخ :

سمیرا جون
درست میگی اما تو هم با گارد بسته نباش قربونت برم
چیزی نگفتن که.
بهارنارنج :)
۲۹ بهمن ۲۰:۰۱
اگر حس میکنی من گارد بسته و الکی میگیرم خب تائید نکن محبوبه جان

یجوری ایشون اظهار ناراحتی کردن گفتم یه سفید پوست امریکایی از سیاه پوستا میگه!

پاسخ :

: )))) آخه مشهدیا خاصن دیگه
نمونش من : ))

#ارام_کردن_جو :d
Zeytoon fruit
۲۹ بهمن ۲۰:۲۷
@دنیای کامپیوتر
منم با نظر خانم "بهار نارنج:) " موافقم
اینکه مدیریت کردن مشهد سخته و الان اون طوری ک باید و اون طوری ک برنامه ریزی کردن ؛مدیریت نمیشه جای حرفی نیست ولی خب لفظی ک بکار بردن شدیدا اشتباهه
#مشهدی_نما

پاسخ :

فرزندانم! خودم گوشزد کردم فکر نمی کنم نیازی میبود شماها با الفاظی که به زعم خودتون زیباست، جوابیه بدین 
ضمنا اون هشتگتون واسه چیه؟؟؟

+ اگر من جوابشونو نمیدادم این وظیفه شمای نوعی بود
در غیر این صورت جواب دادنتون کار اشتباهیه
اینو نگفتم که فکر کنید از فردی که بنظر مشهدی هستن دفاع کنم، خیر.. تعصبی ندارم
ولی واقعا ناراحت میشم وقتی میبینم و حس می کنم دیگران عقل کل بازی در میارن

خورده نگیرید جناب
محسن رحمانی
۲۹ بهمن ۲۰:۳۸
دعواست؟

کی زده کی خورده ؟


با شما موافقم .

پاسخ :

مرسی تایید : )
FA ..
۲۹ بهمن ۲۲:۵۵
این چه شکلیه #_#

پاسخ :

چم
شما بگید
میم میم
۳۰ بهمن ۰۸:۴۹
همیشه آرزو داشتم تو مشهد زندگی میکردم

پاسخ :

آدما دو دسته ن
یکی اونایی که تو مشهد زندگی می کنن
دسته دیگه افرادی که آرزوی زندگی کردن تو شهر مشهد رو دارن
: )))
دیوانه ...
۳۰ بهمن ۱۱:۵۸
فک کنم منم یه مهر از مشهد آوردم اینجا :|
منم میخوام دوباره برم خطاطی 
دلم برا استادمون تنگ شده
یه ساله نرفتم

پاسخ :

-___-
کی برش می گردونید؟ -_-
: ))

حتما برو ^_^ 
لوستر سقفی پذیرایی
۳۰ بهمن ۱۳:۲۵
مشهدو دوست دارم

پاسخ :

: )
آبی آسمانی
۰۱ اسفند ۲۳:۵۸
به به.
چقدر خوبه دوشنبه هاتون امام رضایی شده...
هنرمندی هاتون مستدام...

پاسخ :

یه زمانی آرزوم این بود که مامان حداقل ماهی یبار قصد زیارت کنه و منم طبق معمول باهاش برم
فکرشم نمی کردم خدا و آقا اینجوری واسه م بخوان

ز آستان رضایم خدا جدا نکند

ممنونم جناب
همچنین
آبی آسمانی
۰۲ اسفند ۰۰:۰۵
خوشبحالتون واقعا.
چقدر دلم برای حرم تنگ شده است...

پاسخ :

ان شاءالله بزودی قسمتتون بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان