`

نفس های آخر


شمارش معکوس شروع شد..
از امروز تا آغاز سال یک هزار و سیصد و نود و پنج فقط ده روز دیگه مونده! در واقع نُه روزُ نصفی :دی )
زمانِ تحویل سال ساعت سیزده و پنجاه و هشت دقیقه و چهل ثانیه بعد از ظهرِ روز دوشنبه سی ام اسفندِ.
اسفند امسال سی روزست.. یعنی امسال سال کبیسه ست.. سالی که هر چهار سال یکبار روزهای اسفند به عدد سی میرسه! 
اگه نوزادی روز سی ام اسفند به دنیا بیاد یعنی هر چهار سال یکبار براش تولد میگیرن؟ یا مثلا هر چهار سال به سنش اضافه میشه؟خخخخ
یه چیز دیگه، از دو بعدازظهرِ روز دوشنبه که سال، نو شده تا سه شنبه اول فروردین چندمه؟! این نصف روز کجای تقویمِ؟ از روزای عمرمون حساب میشه یا نه؟ اصلا این نصف روز مهمه؟ 

+بی صبرانه منتظر سه شنبه اول فروردینِ سال یک هزار و سیصد نود شش، ساعت سه و نیم بعدازظهرم : ) به قرار هر ساله ی حضرت آقا که روزِ اولِ سالِ نو، در حرم مطهر، رواق حضرت امام (رحمه الله علیه) سخنرانی دارن : )
تا حالا دو سال پیاپی قسمتم شده و موقع سخنرانی حرم بودم...
ان شاءالله سه باره بشه و بتونم برم ^_^
۴ نظر
جامانده ...
۲۰ اسفند ۱۹:۵۷
سلام 

ان شاءالله امسالم بشه براماهم دعا کنید عزیزم ...

پاسخ :

سلام به روی ماهت :-)

ان شاءالله امسالم قسمتم بشه و لیاقت داشته باشم، به چشم.. دعاگو هستم :-)
جامانده ...
۲۰ اسفند ۲۰:۰۸
قربان ِِمرام آبجی محبوبه :-)

پاسخ :

خدا نکنه بالام جان :-)
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ اسفند ۲۰:۴۰
سلااام
اعتراف می‌کنم نمیدونستم چه ساعتیه!
وای خوشبحالت! چقدر عالی!

دلم میخواست سال تحویل حرم می‌بودم، چندباری که بودم خیلی حال داده‌بود :))

پاسخ :

علیکم سلام جانِ دل :)
ولی همو ساعت بلند نشی بریاااا... ملت از صبح تو صفن تا برن داخل و از نزدیک حضرت آقا رو زیارت کنن. پارسال ساعت یک بعدازظهر رفتم، وسطای رواق بودم و خوب نمیدیدمشون(ولی صدا میرسه هااا) بهار امسالم ساعت ده رفتم هم جام خوب بود و هم خیلی واضح میدیدمشون ^_^
:))

ان شاءالله که امام رضا بطلبه و سال تحویل حرم باشی :) واسه منم دعا کنی....
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ اسفند ۲۱:۴۴
چقدر خوب :))

امسال نیستم دیگه! مگه اینکه بخوام کفِ خیابون اسکان گزینم!
جدای از اون‌هم با اینکه باورم نمیشه ولی مامانم امروز میگفت واسه خونه‌تکونی منتظرتیم!:/

پاسخ :

:)

عه!  در خدمت باشیم :))
پس امسال ان شاءالله در جوار خانواده ای.. خیلیم خوب :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان