`

ماجرای امیرعلی


یه مدت بود باتری ساعت مچیم تموم شده بود و وقتی بچه ها میپرسیدن خانم ساعت چنده؟ میگفتم بذارید از ساعت سالن نگاه کنم، باتری ساعتم خوابیده! تقریبا بهمن ماه بود که مامان یکی از پسرام تو پی وی پیام گذاشته بود که محبوبه جون این امیر علی من و باباشو کلافه کرده! گفتم چی شده؟ چی میگه؟ مامان امیر علی در جوابم گفته بود روزی که با باباش رفته بودیم ساعت فروشی، دیدم داره دست باباشو میکشه و میگه اینم بخرین واسه محبوبه جون! 

بعد از دیدن پیام مامان امیرعلی غش غش خندیدم و گفتم وقت نمی کنم برم ساعت سازی واسه ساعتم باتری بندازم، و اینکه این وروجک چقدر تیزبینه! آخه امیرعلی از اون دست بچه هایی بود که کاری به کار زمان نداشت و خیلی باعث تعجب من شد!


حالا همین وروجک داره تمام عیدیایی که دریافت میکنه رو میده به مامانش تا واسه من جمع کنه(به گفته مامانش) 😁 حیف که کوچولویه وگرنه خودم می رفتم خواستگاریش بس که هوامو داره 😂


دلم واسه همه ی فنچام تنگ شده..

دوازده روز دیگه مونده.. چقدر زیااااد

۹ نظر
میم میم
۰۵ فروردين ۱۸:۴۷
یادته گفته بودی کار سختیه، گفتم اما شیرینه؟ این دلتنگیت در ادامه همون گفتگو. تنت سلامت

پاسخ :

نه یادم نیست آلزایمر دارم :دی

اینم یادتون باشه که بعدها میام و غر میزنم که ای داد و ای بیداد دارم کچل میشم از دست همین فنچا و الخ...
همچنین : ))
آبی آسمانی
۰۵ فروردين ۲۰:۲۱
الان ساعت چنده؟

پاسخ :

جمله تون ایهام داره
اگر منظورتون قیمت ساعته، من ساعت مچی اسپرتمو سی تومن دو سال پیش خریدم
اگرم زمان منظورتونه که فبها
آبی آسمانی
۰۵ فروردين ۲۰:۴۲
منظورم اینه که پاشید برید تو سالن، ببینید ساعت چنده؟
:))

پاسخ :

:دی پس همون گزینه دوم
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۵ فروردين ۲۱:۲۰

:|  
 اون یکی روتو هم بهشون نشون میدادی که الکی بهت علاقه مند نشن :|

پاسخ :

خدایی اخمم دیدن و موندم از چی من خوششون اومده 😂
جوری که تا من میگم کسی تو سالن نباشه بشمار سه توی کلاساشونن 😶😐
آلاء ..
۰۶ فروردين ۱۰:۵۷
چقدر خوبه حس اینکه یکی حواسش بهت هست

پاسخ :

اینو هم یادت باشه آلاء جونم خدا همیشه هوای بنده هاشو داره
قاسم صفایی نژاد
۰۷ فروردين ۱۰:۳۶
حالا فاصله سنی خیلی مهم نیست

پاسخ :

والا 😐😂
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ فروردين ۱۱:۱۰
خوش به حالت که یه امیرعلی هست که هواتو دارهD:

پاسخ :

چشم داشته باشی می کشمتا😐
مال خودمه 😂
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ فروردين ۱۳:۲۰
خدا برات نگهش داره. بخیل که نیستیم:-)))

پاسخ :

فدای شوما 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان