`

هر بار اومدم عنوان انتخاب کنم، اولش کلی لیچار بار این قسمت کردم و بعدم گفتم گور باباش که عنوان می خواد :/


خسته شدم از مراسم مزخرف عید دیدنی و دید و بازدید و به قولی مهمونی بازی :/ عیدی هم نمیدن که دلمون به آخر داستان خوش باشه ://

 یه هفته ست غذای نونی نخوردم و همش پلو و چلو  :/ امروز رفتم روی ترازو، عجیب بود که وزن اضافه نکردم ولی شیکم درآوردم :| 


دلم می خواست امسال واسه دل خودم تولد بگیرم و دخترای فامیلو دعوت کنم و دورهمی یه کیکی بخوریم و بزن و بکوبی.. آخه هیچکس عروس/دوماد نمیشه که یه دل سیر حرکات موزون انجام بدیم ولی از اونجایی که بابا عزادار مادرشونه (بی بی) فکر کردم شاید بی احترامی باشه و ناراحت بشن! واسه همین این تصمیم در نطفه خفه شد :(

به همه گفتم اگر من مُردم الکی خودتونو گرفتار مراسمات مزخرف نکنید و جشنا و عروسیاتونو بعدِ چهلم بگیرید و خوش باشید، والا :/ مُرده که به اینجور احتراما نیازی نداره بجاش یه فاتحه بخونید روحم شاد شه :|


توی این یه هفته پشت سر هم مهمان بودیم و بعد از شام با دخترا می رفتیم توی آشپزخونه و شلوغ کاریو گاها یه کمکی هم به صابخونه می کردیم و دستی می رسوندیم. وسط این کمک کردنا چند روزی میشه که کف دستم پوسته پوسته شده و می ریزه :(


امروز مهمان آبجی خانم بودیم. عصری که خونه شون بودم بعد از اینکه خونه رو جم و جور کردیم و وسایل پذیرایی و سالاد مالادشو ردیف کردیم، رفتم جلوی میز آینه و موهامو بابلیس کردم ^_^ کلی خودشیفته بازی درآوردم و قربون صدقه خودم رفتم  : ) 


+ دلم می خواست پیشم می بودی و محبوبه مو فرفری رو می دیدی ولی حیف که آنچه دلم خواست نه آن می شود، هر چه خدا خواست همان می شود..


۲۳ نظر
دختـرِ بی بی
۰۹ فروردين ۰۰:۴۹
خود شیفتگیت به من رفته:)
امروز قربون صدقه چشام میرفتم

پاسخ :

چشای آهورو پس شوما داری 😍
آبی آسمانی
۰۹ فروردين ۰۰:۵۳
مزخرف تر از عیدی گرفتن هیچی نیست.
میان ده هزار تومن میزارن کف دستت.
می گی بابا من بزرگ‌ شدم. می گن تا وقتی دوتا نشی همینیه که هست.
منم خسته شدم.
هرروز دعا می کنم زودتر این عید تموم بشه‌...

پاسخ :

والا بخدا
جناب قدح
۰۹ فروردين ۰۰:۵۸
سلام :)
دید و بازدیدها زحمت داره ولی قشنگه
تولدتون مبارک

خیلی قشنگ نوشتی :)

پاسخ :

سلام و نور
قشنگ؟؟ نمیبینم!

حالا کو تا آخر فروردین : )))
 ولی با این حال ممنونم ازتون

زیبا خوندین
دختـرِ بی بی
۰۹ فروردين ۰۱:۴۰
از آهو یکم اونورتر:)))(خدای خودشیفتگی)

پاسخ :

اگر روم به روت باز بود، جواب در خوری میدادم😂 ولی از اونجایی که تازه همو میشناسیم باید بگم "اوه مای خدا 😁"
آلاء ..
۰۹ فروردين ۰۲:۰۵
دلم لک زده برای مهمونی بازی هامون
ما امسال رفتیم شمال و دوجا رفتیم مهمونی و از وقتی اومدیم تهران هیچ جا نرفتیم

پاسخ :

چه تله پاتی جالبی
الان وبت بودم
ببخش اگر گاهی اوقات سکوت می کنم
درسته که کامنت نمیدم ولی از صمیم قلبم برات دعا می کنم
آلاء ..
۰۹ فروردين ۰۲:۲۴
ممنون عزیزم 

پاسخ :

:*
دنیای کامپیوتر ...
۰۹ فروردين ۰۳:۲۹
ولی عنوان این مطلب هم خیلی باحال شده ☻

پاسخ :

میدونم 😏
میم میم
۰۹ فروردين ۰۶:۵۹
سلام زیبا! اگر عمرم کفاف نداد، از همینجا و همین الان تولدت مبارک. ولی رو راست اون مالاد٫ سالادشون خیلی فکرمو آشفته کرد. مالاد؟ 

پاسخ :

محبوبه هستما 😶😐😁 سلام
 روز ارتش خدمت برسید واسه تبریک الان پذیرفتنی نیست 😒 ان شاءالله عمر نوح که زیاده صد سال دیگه م سالم و سلامت باشید.
هوفففف، بابا ترکیبات اینجوری که خیلی زیاده دیگه 😐
سالاد مالاد
کتاب متاب
خورش مـــــوُرِش
و از این قبیل
خیلیم باحاله 😁
اسمارتیز :)
۰۹ فروردين ۰۷:۵۳
من همیشه با دستکش ظرف میشورم... دو روز دستکش سوراخ شده بود و هنوز دستکش جدید نگرفته بودیم، همینجوری ظرف میشستم... بعد به خاطر مایع ظرفشویی دستم همینطوری که میگی شد... شاید دست تو هم بخاطر ظرف شستن و اینا باشه :))

پاسخ :

آره بابا دستای منم کلا به کار کردن حساسه 😄
بهارنارنج :)
۰۹ فروردين ۰۹:۴۴
برعکس من نعدم اذیت بود از اول عیدی لاغرم کردم:|

پاسخ :

الان بهتری؟
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۹ فروردين ۱۰:۵۱
هر چه خدا خواست همان می‌شود

پاسخ :

این همون صلاحیه که ازش حرف میزنیم مگه نه؟ : )
محسن رحمانی
۰۹ فروردين ۱۱:۳۴
سلام خوب تولد بگیرید برای خودتون دیگه تازه بی بی هم خوشحال میشه. ما که خیلی وقته دیگه عیدی نمیگیریم عیدی فقط پدر ومادر دیگه کسی نمیده بهمون .عید دیدنی که خوبه صله رحم هست کلی سفارش شده ناشکر نباشید.ما که هنوز جایی نرفتیم.

پاسخ :

سلام و نور
نمیشه
خیلی خوبه ولی نه پشت سر هم دیگه :/ هر روز قیافه های تکراری از اون بدتر حرفای تکراری نظیر "خب چه خبر" های هر شب :///
جدی؟؟؟؟؟
محمد فرهمند
۰۹ فروردين ۱۲:۳۷
خسته نباشید.

پاسخ :

ممنون
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۹ فروردين ۱۳:۴۸
ان‌شاالله خدا واسمون خوب بخواد:-)

پاسخ :

ان شاءالله
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ فروردين ۱۵:۵۰
دهنِ مارِ ... کردی با تولدت :|  


اینقدر میگی که مطمئنم همون روز فراموش میکنم بهت تبریک بگم :|

پاسخ :

چهار گزینه ایه و جای خالی رو خودمون باید پر کنیم؟؟ 😂

اگه تولد می گرفتم حتما دعوتت می کردم بیای دست کمکم باشی 😁
هلما ...
۰۹ فروردين ۱۹:۰۸
من هیچ جا عیددیدنی نرفتم ولیلی انصافا امسال عیدی زیادی گرفتم :)
شصت هزارتومن پول
دوتا جامدادی
دوتا پیرهن
یه ست لباس راحتی.
کی میشه شوهرت بدیم راحت شیم :)))

پاسخ :

اوه مای خدا 😐 
هلمایی شصت تومن دستی داری بدی؟ 😂😂

وقت گُل نِی :دی
آبی آسمانی
۰۹ فروردين ۲۳:۵۳
خط آخرتون خیلی خوبه...

پاسخ :

قابلی نداشت
بی نام
۱۰ فروردين ۰۸:۲۷
سلام تپلی :)

از بس کار نکردی دو روز که کار میکنی دستات که سهله، کل بدنت ارور میده... :) یکم تکونی به خودت بده دختر پس فردا میخوای شوهر کنی کی میخواد کاراتو بکنه؟! :))

پاسخ :

چاخالو حتا 😂
سیلام لاخر 😉

شوهرم انجام میده نگران نباش 😂😂😂
محسن رحمانی
۱۰ فروردين ۱۰:۰۱
حالا چرا تو عنوان اینقدر خشونت به خرج دادید؟

پاسخ :

اصاب واسه آدم نمیذاره خو
میم میم
۱۰ فروردين ۱۰:۳۰
یعنی به والله قسم اگر نمیگفتی محبوبه هستی دور خودم میگردیدم همینطوری. :)) مو فرفریا از نظر  من همه زیبان.  حالا تو هم روشون. 

پاسخ :

من باید یه صوبتی با بانو داشته باشم اینجوری نمیشه -_- 

اوووفففف میرزا ازون تعریفا بودا : )
لوسی می
۱۰ فروردين ۲۰:۵۸
تولدت مبارک :)
منم گاهی شیفته خودم میشم ولی گاهی فقط 😂😂

پاسخ :

الان قبول نیست حتا از شما دوست عزیز 😛
چرا گاهی؟ 😕
**هلناز **
۱۱ فروردين ۱۳:۴۱
چقدرم بریز و بپاش کردیی:)))
بعد چهلمت ؟؟؟
خب همه بعد چهلم در حالت عادی بزن و بکوب رو راه میندازن دیگههه :)))
تولدتم مبااارک مو فرفری

پاسخ :

کجا بریز و بپاش کردم؟؟ کووووووووووووو :|
نه دیگه واسه آشناها باس تا سال صبر کنی دیگه :دی
:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان