`

واگیره لعنتی


طرحمو کامل روی مقوا ماکت پیاده کردم

چسبای کاغذی دور کاغذ کالک رو از مقوا جدا کردم الا سه تای بالای طرح رو

قبل از اینکه طرحو کامل جدا کنم یه نگاه اجمالی به طرح کپی شده روی مقوا انداختم

ای وای من... دارم چی میبینم :/ :((

یه واگیره (یک قسمت از شانزده قسمتِ دایره) کپی نشده و جاش خالی مونده

تازه فهمیدم چی شده

اشتباهی صورت نگرفته بود فقط حواسم به کاغذ کالک نبوده :(

اومدم طرحو پشت و رو کنم، از انگشت دستم تا آرنجمگ از سایه های مداد، سیاه شده


کلی وقت ازم گرفت

تمام انرژیم تحلیل رفت

ذوقم کور شد

ولی تموم شد

دارم میرم حرم تا استاد واسه م قاب بگیره و برم واسه قلم گیری


نایب الزیاره خواهم بود : )

۷ نظر
میم میم
۱۱ فروردين ۱۶:۵۴
همین که نایب الزیاره هستی باعث میشه ندید بگم نمره ت بیسته

پاسخ :

: )) اصن مگه میشه من کارمو درست انجام ندم؟ (آیکن عینک دودی)
جناب قدح
۱۱ فروردين ۱۷:۲۱
سلام :)

خدا قوت

التماس دعا

پاسخ :

سلام
تشکر
بحق باب الحوائج حاجتتون روا بشه ان شاءالله
دیوانه ...
۱۱ فروردين ۱۷:۳۳
التماس دعا خیلی ....

پاسخ :

بحق باب الحوائج (ع) حاجتت روا بشه ان شاءالله
محسن رحمانی
۱۱ فروردين ۱۷:۵۴
ای بابا این که ناراحتی نداره پیش میاد . خوب خداروشکر که درست شده .زیارت قبول . 

پاسخ :

فرض کنید کاغذ کپی روی برگه تونه و طرحی که کشیدین روی اون
بعد با فکر اینکه همه چیزو برگردوندین روی طرح اصلی تون، کاغذ و کپی، هر رو بردارید
بعد ببینید ای دل غافل هنوز یه جاش مونده و یه گوشه از طرحو منتقل نکردین
چه حالی میشید؟ نمیزنید تو سرتون؟؟ 
**هلناز **
۱۱ فروردين ۱۸:۳۹
من ک نفهمیدم چی شد :دی زیر دیپلم حرف بزززن 

پاسخ :

حج خانم کوجا بودی شیش ماهه وبو نخوندی همین میشه دیگه

آقو عرضم به حضور انورت که شیش ماهه میرم تذهیب
تذهیب چیه چیه
زیر پاتو نیگا
همین نقش و نگارای فرش و البته با کمی جزییات و طرحای بیشتر و پیچیده ترو میگن تذهیب
شمسه چیه؟
دایره و نیم دایره ای که داخلش از همین گل و طرحا پر میشه
طرح امروزم، شمسه بود
 یه کوچولو وقتمو بیشتر گرفت ولی در کل همه چیز اونطور که دلخواهم بوده، پیش رفته
آلاء ..
۱۱ فروردين ۲۰:۱۸
اخ رفتی حرم بیادم باش که داغون داغونم

پاسخ :

واسه همه دعا کردم آلایی
بحق باب الحوائج حاجتت روا بشه ان شاءالله
آبی آسمانی
۱۲ فروردين ۰۱:۲۱
به به، چه سعادتی...
التماس دعا

پاسخ :

نایب الزیارتون بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان