`

شگفتانه مدیر


برای منی که در ایام عید تا ده یازده خواب بودم، فکر کردن به هفده فروردین و بیداری در ساعت هفت صبح یه چیز غیر قابل هضم و عذاب آور بود. اینکه بدون کسلی و حتا سردرد بتونم با بچه های بازیگوشم سروکله بزنم دور از انتظار بود ولی بحمدالله امروز خیلی خوب بود و عالی گذشت. 

اینم اولین صبحانه کاری

کلپچ هستن ایشون



دیروز یعنی دقیقا آخرین روز تعطیلات متوجه شدم امروز (هفدهم) تولد معاونمونه

خیلی دیر شده بود برای رفتن به بازار و التماس کردن به ویترینای مغازه ها تا یه چیزی رو پسند کنم و بخرم براش

توی گالری گوشیم دنبال یه چیزی می گشتم تا هم شکیل باشه و هم به چشم بیاد

یک آن ذهنم پر کشید سمت هولدر موبایل

وسیله هاشو داشتم پس سریع دست به کار شدم و الگو ها رو برش زدم

دقیقا سه ساعت زمان برد تا کامل بشه


+ امروز توی کلاس گیج میزدم و نمی دونستم چه کاری رو اول انجام بدم ولی بعد افتادم رو غلتک و مدیریت کلاسو به دست گرفتم :دی


++ وقتی بر می گردم خونه و جلوی در ورودی کفش یا کفشای غریبه میبینم دلم هری میریزه.. کاش می تونستم آینده مو ببینم، ببینم خدا چی واسه م صلاح میدونه اونوقت دست به سینه، یه گوشه بشینم و چشم بدوزم بهش

دیگه از این ضرب المثل "هر چه پیش آید خوش آید" می ترسم. 

خدایا رضاً برضاک رو در تک تک سلولای بدنم جاری و ساری بفرما[آمین]

۱۳ نظر
آلاء ..
۱۷ فروردين ۲۲:۱۴
کفشای خواستگار است ایا درست فهمیدیم؟؟؟
به خدا که سپردی چشمات و چهارتا کن و حواست و خوب جمع کن:)

پاسخ :

حالا هر کفش غریبه ای کفش خواستگار نیست دیگه : )
کفشای زن عموم بود :|

انقده از انتخابم می ترسم که حد نداره -_-
آبی آسمانی
۱۷ فروردين ۲۲:۱۵
چه خوشمزه.
به ما املت دادن:((
آمین به دعای خوبتون....

پاسخ :

کاچی به از هیچی، املتم خوبه

تشکر : )
سید جواد
۱۷ فروردين ۲۲:۲۰
بلاگرهای کله پاچه خور

پاسخ :

فقط مغز لطفا
ممنون :دی
جناب قدح
۱۷ فروردين ۲۲:۴۳
خوشبحالتون :/

پاسخ :

از مستر قدح یه همچین شکلکی بعیده ها -_-
سید جواد
۱۷ فروردين ۲۲:۴۴
آدمای Rich

پاسخ :

آدمای؟؟؟؟؟؟
miss yellowin
۱۷ فروردين ۲۲:۴۵
از انتخابت می‌ترسی؟ یعنی انتخاب کردی رفت؟ یا از انتخاب آینده‌ت می‌ترسی؟؟؟

پاسخ :

کلا از انتخاب می ترسم از هر نوعش
جناب قدح
۱۷ فروردين ۲۳:۱۴
کلپچ رو میگم

پاسخ :

قابل چشم پوشیه
دیگه تکرار نشه : )
یک مرد!
۱۸ فروردين ۱۰:۴۱
کمتر دیده میشه خانمها کله پاچه بزنن!!

اونم تو مدرسه و ...

پاسخ :

:| دقیقا کجا دیده میشه؟؟
آخه تموم خانمایی رو که من میشناسم کلپچ خورن
انقدرم با ولع تعریف می کنن و ایضا می خورن که گاهی حالمو بهم میزنن :|

مهد البت : )
میم میم
۱۸ فروردين ۱۲:۰۵
کف دستت بده تا فالُت ببینُم

پاسخ :

کلاه قرمزی دیدین‌؟؟؟
آرزو ﴿ッ﴾
۱۹ فروردين ۱۰:۰۸
چقدر فکرت خوب کار می‌کنه محبوبه :)) واسه این کادوئه.
منم خیلی برام سخته تصمیم گرفتن. واسه کوچکترین چیزا حتی :/

پاسخ :

😊 من متعلق به همه تونم
از خودم مشورت بخواه 😎
آرزو ﴿ッ﴾
۱۹ فروردين ۱۶:۰۷
باشه. برای تولد بعدی ازت مشورت می‌خوام :))

پاسخ :

: )
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۹ فروردين ۱۸:۱۶
:/   صبحونه پولدارارو میخوری باز...  فخر میفروشی باز :|  نوش جـــون :||

هولدرِ موبایل قشنگ شده ^__^  خوششون اومد؟ :)

پاسخ :

ها نیست خودوم پولشو دادوم فخر فروشیم دِرِه :/

هووووفففففف بابا تو هنوز نمد نخریدی؟ :/ منتظرم شروع کنما
یه اطلاع بده دیگه -_- 
مگه مِشه محبوبه یه هدیه درست کنه، طرف مقابلش خوشش نَیه (اون عینکه)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۹ فروردين ۲۲:۲۰


این چن وقت خیلی سرم شلوغ شد واقعا وقت برا این قرتی بازیا نداشتم خخ

اوکی خبرت میدم.. احتمالا فردا :)

پاسخ :

نسیم من تو رو می کُشمممممممم 😠 حالا شد قرتی بازی 😯😒

اخر هفته وقتم آزاده ✌😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان