`

سرماخوردگی ... است :)


قربون خودم برم با این شانسی که دارم -_-

ملت زمان خونه تکونی هزار و یک درد لا علاج می گیرن (به قول خود ملت) اون وقت من خداروصد هزار مرتبه شکر باید بعد پروژه ی خونه تکونی یه سرماخوردگی .... بگیرم :دی

+جای خالی رو خودتون می تونید پر کنید :)))

امشب از اون شبایی بود که با وجود سرماخوردگی و گلو درد نمی تونستم از خوردن نوشابه اجتناب کنم.. 

منو تصور کنید با یه آب ریزش بینی و ایضا چشمی! در حالی که لیوان نوشابه را بردم بالا، این وسطم نگاه های چپکی مامان در حال خط و نشون کشیدن که اگه گفتی بریم دکتر و فلان با پشت دست به خدمتت میرسم و ایناااا..

آخه این انصافه منی که دوستدار نوشابه ام، به خاطر یه سرماخوردگی جزیی نوشابه نخورم؟ نه واقعا این انصافه؟! از اون طرف هم بابا جونی شیطونی می کرد که بح بحو بح بح :)) نووووشاااابه!


+تا حالا ندیده بودم یه نفر پاشو عمل کنه و انقدر ریلکس باشه و نناله!! 

خداروشکر که حتی وقتیم خوابه آرومه :))

۵ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ اسفند ۲۳:۴۶
آبریزش چشمی دوست دارم! :)
منم جدیدا عادت کردم به جای ناسزا میگم سه‌نقطه! :))
امیدوارم زودتر خوب شی :))

+خدا رو شکر :)

پاسخ :

کجای اون آخه دوستداشتنی بالام جان :/
هی اشک و اشک و اشک.... 
خخخخ چه بهتر 
🙌 الهی آمین :)

+ :))
🍁 غزاله زند
۲۱ اسفند ۰۱:۲۷
نوشابه چرا :|  من پنج‌شش ساله نوشابه نمیخورم :)  تو نیز ترک کن خواهرجان! (^_^;)
خب خداروشکر که انقدر قوی و مقاوم هست و روند بهبودش سریع پیش میره (⌒_⌒)

پاسخ :

پس با غذام چی بخورم؟ :/ من نوشابه نخورم، نوشابه میگه بیا منو بخور :دی   واقعا؟ o_0   چشوم مادر جان :|  :)))
آره واقعا... ازش پرسیدم درد نداری؟ فکر می کردم واسه دلخوشیم میگه نه! ولی وقتی میبینم حتی تو خوابشم آرومه، خیالم راحت میشه :)))  (ای جان خخخ)
یک دختر شیعه
۲۱ اسفند ۰۴:۵۲
نوشابه ضررر داره دختر
: ))
کم بخور

پاسخ :

بابا در هفته دو سه لیوان جایی رو نمیگیره خخخ
چشوم :)))
جامانده ...
۲۱ اسفند ۰۷:۱۷
سلام

آخی الهی چی شده محبوبه خانم ؟ ان شاءالله خوب میشی عزیزم 

الان بهتری ؟

پاسخ :

سلام خواهری :)

هیچی بابا فقط یه سرماخوردگی مزخرفه :))) ان شاءالله :)
(در ضمن محبوبه بگی کافیه :*)
خداروشکر... فقط یکم سرم سنگینه، ترکشای سرماخوردگی هنوز تو تنمه وتا الان خواب بودم واسه همین کامنتاتونو دیر دیدم و شرمنده ی مهربونیتون شدم..
دختریم ...
۲۳ اسفند ۰۹:۱۵
به خودت رحم بفرما ...
نوشابه نخور مضره...
|:
:| :| 
:| :| |:

پاسخ :

چشوم :/  :))
:)
(:
: ) ( :  : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان