`

خانوووووووووم


امروز بهشون واحدکار نیمه شعبان دادم رنگ کنن

نگم براتون که هی می پرسیدن خانووووووم اینجاشو چه رنگی کنیممممم؟ خانوم می خوام ستاره هاشو آبی کنم! خانوم این.. خانوم اون.. (این برنامه همیشه بچه هاست 😁 که بهشون بگیم چی رو چه رنگی کنن)

با اینکه هزار بار براشون گفتم هر رنگی دوست دارین، بکنید اما به خرجشون نمیره و برای هزار و یکمین بار توضیح میدم که اینجاشو این رنگی کنین و اونجاشو فلان رنگ! 


اصولا سعی می کنیم هر دو کلاسِ پیش دو( پیش دبستانی)، هماهنگ با هم پیش برن اما از اونجایی که یه تعداد از بچه ها انتخاب شدن واسه نماهنگای جشن پایان سال، سالن مهد شلوغ پلوغ بود و صدای آهنگا تا توی کلاس منم میومد و تصمیم بر این شد که دوره کردن قرآن رو بذاریم واسه چند دقیقه بعد. 


تایم نقاشی به درازا کشید، جوری که دیگه صدای بچه هام در اومد و خواهان دوره کردن قرآن شدن (این وروجکا، هر بار بهشون گفتم که،

 خب دیگه حالا نوبت آموزشامونه، طی یک قانون نا نوشته ای همه با هم شروع می کنن به غر زدن که خانوم نهههههههههههه!! به همراه وا رفتن بچه ها تو نیمکتاشون 😂) ولی خب می دونن مرغ خانومشون! همیشه خدا یک پا داره :دی


+ یکی از نماهنگامون در مورد مشاغله! یه معلمی از بچه های کلاسش  در مورد شغل باباهاشون میپرسه! بچه ها شغل باباهاشونو میگن و نوبت به نفسِ قصه می رسه که از قضا پدر هم نداره... توسط بچه هامون اجرا میشه

محتوا و متن قشنگی داره ولی بشدت مخالف اجراش تو جشن پایان سال م.. اونم فقط بخاطر اینکه اشک ملتو در میاره :( باید میذاشتیم واسه جشن سه ماهه اول سال..

۲ نظر
محسن رحمانی
۰۴ ارديبهشت ۱۴:۳۳
دلتون میاد این کوچولوهارو اذیت میکنید -_- :دی

پاسخ :

اونا منو اذیتت می کننا :||
آلاء ..
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۲۵
دقیقا چند روز پیش برادرزادم و مامانش سر رنگ امیزی نقاشیش دعوا داشتن 
من وارد عمل شدم و گفتن هرطور دوست داری رنگ کن گفتم کی گفت خورشید نقاشی ها گردالیه
تو دوست داری چطوری باشه گفت دوست دارم چارگوش باشه گفتم دوست داری خورشیدت چه رنگی باشه گفت سبز منم تشویقش کردم و یه خورشید سبزمربع کشید و رنگ کرد با یه درخت قرمز و زرافشم دلش خواست آبی باشه شد یه نقاشی مورد علاقش و کلی کیفش و کرد😍😍
خودمم با دیدنش حالم خوب شد

پاسخ :

بچه ها تو دنیای نقاشی باید آزادی عمل داشته باشن
اون روزی که بهشون گفتم منو بکشین، با اینکه نقاشیاشونو تایید می کردم ولی اون روز منو کچل کشیدن
چه عیبی داره هر طور راحتن، همونطور نقاشی بکشن
جالبه اکثر نقاشیای بچه ها قصه داره، فقط کافیه ازشون بپرسی چی کشیدی
اونوقت متوجه خلاقیتشون میشی 😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان