`

دِین


چند روزیه دارم اینور و اونور در مورد حجاب اجباری می شنوم

اینکه اکثر دخترا و خانمای فامیلمون رغبت زیادی دارن از اینکه چادرشونو بردارن و بقولی مانتویی بشن.

هیچ چیز این دنیا اتفاقی نیست

نمی دونم چه حکمتیه که تمام این حرفا طی این چند روزه به گوشم می رسه


اول اردی بهشت تولد شهید ابراهیم هادی بود

یکی از همکارام از علاقه من نسبت به این بزرگوار خبر داره

واسه همین تولدشونو بهم تبریک گفت : )


+ خدایا، نذار مدیون شهدا بشم.

من و با چادرم امتحان نکن.


درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان