`

خیره تر از من، خودمم


اینو وقتی متوجه شدم که با وجود درد بسیاری که در کف پای راستم احساس می کردم، همچنان مصر بودم کفشای پاشنه پنج سانتی مجلسی مو پام کنم و سعی کنم لنگ نزنم و اُردکی راه نرم :| : )))

#خودکشی :d

 

دو تا از همکارام تا موقعی که از سالن خارج می شدیم یه بند غر می زدن که چرا کتونی یا کفشای راحتی مو نپوشیدم و اونا رو پوشیده بودم :d : ))



+ مدیر جانمون، عصر سه شنبه جشنی بزرگ به مناسبت روز معلم برای همکارا و هم صنفای خودشون گرفته بودن و ما، یعنی پرسنلشون جزو مهمان های اون جشن بودین و در ردیف صندلی های مهمان جلوس فرمودیم (فخر فروشی کار زشتیه ها... شما انجامش ندین :|)


۱۱ نظر
مرتضا دِ
۱۲ ارديبهشت ۰۷:۵۹
روزتونم مبارک :)

پاسخ :

تشکر : )
آلاء ..
۱۲ ارديبهشت ۰۹:۲۲
روزت مبارک محبوبه جان

پاسخ :

ممنونم عزیزم :*
بی نام
۱۲ ارديبهشت ۱۰:۰۱
به به روزت مبارک خانوم معلم :)

پاسخ :

امیدوارم لایق این اسم باشم

ممنونم زهرا جان :*
واران ..
۱۲ ارديبهشت ۱۰:۳۳
سلام 
خانوم اجازه ؟!✋
خانوم روزتون مبارک 🌹

پاسخ :

سلام و نور : )
: ))
ممنونم واران جان :*
میم میم
۱۲ ارديبهشت ۱۰:۳۷
سلام مجدد. روزت مبارک. معلم خوبی باش و بمان
اون دیواری که بهش تکیه دادی کار خودته؟

پاسخ :

سلام و درود : ) ممنونم میرزا... دعام کنید ان شاءالله از اون مربیای مهربون باشم نه از اونایی که بچه با دیدنش می گرخه و میگه اه این باز اومد :/

خیر 
حتا اونم من نیستم :d ولی دیوارش نمایی از تذهیبه
بهارنارنج :)
۱۲ ارديبهشت ۱۱:۵۳
میگم یکیو یادم رفت:دی
روزت مبارک

پاسخ :

: ))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۲ ارديبهشت ۱۳:۳۶
روزت مبارکــ ...

کم قدت درازه ..باز 4 پایه سیار عم بپوش :|

پاسخ :

ای تو روحت نسیم با این ادبیاتت😂😄
قدم چشه مگه
فقط ۶۵ م :دی
بانوچـ ـه
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۱۷
روزت مبارک دختر مهربووووووووون

پاسخ :

ثریای عزیزم :***
مرسی گلم 

مهربوووووووون خودتی : )
آبی آسمانی
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۴۵
روزتون مبارک خانوم معلم مهربان...

پاسخ :

: ) تشکر فراوان
قاسم صفایی نژاد
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۵۳
روزتون مبارک باشه

پاسخ :

ممنونم جناب صفایی : )
نا دم
۱۲ ارديبهشت ۲۱:۲۵
سلام
به به روزتون مبارک.... ان شاء الله مورد تایید نبی خدا رحمة للعالمین آقا رسول الله صلی الله علیه و آله باشین.
از قدیم می گفتیم معلمی شغل انبیاء است.

+ اگه الان که جوونید نبوشید، دیگه به سن ما برسید اصلا نمی تونید! بس راحت باشین :)

پاسخ :

سلام : )
چه دعای قشنگی ^_^ الان باید بگم ان شاءالله، همچنین؟؟ ذهنم قفل کرده!

+ شکسته نفسی نفرمایید
چشم ^_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان