`

هیــــــــس! اینجا گوش شنوایی............ هست


بعضی وقت ها دلت آنقدر گرفته است که به یک نفر احتیاج داری تا درست بنشیند رو به رویت و همه ی حواسش را بدهد به تو تا تو برایش حرف بزنی که فقط دو گوش شنوا باشد برای دردی که سال هاست کنج سینه همچون تومور بدخیم هی بزرگ و بزرگ تر می شود.
ای کاش عروسک هایی که وقتی کوچک بودیم و با آنها بازی می کردیم و گاهی وقت ها محرم اسرارمان بودن، پا به پای ما بزرگ می شدند و قد می کشیدند. آن زمان هایی که به خاطر ریختن غذا بر روی لباست مآخذه شدی، یا وقتی با بچه های هم سن و سال خودت بیرون از خانه خاک بازی می کردی و خودت را خاکی می کردی، بعد مادر تو را با آن سر و شکل میدید و ناراحت از اینکه چرا لباس نویی را که چند روز پیش برایت خریده را کثیف کرده ای و دعوایت می کرد، تو به گوشه ی اتاقت پناه می بردی و او را در آغوش می کشیدی و در گوشش پچ پچ وار از چیزهایی می گفتی که تو را ناراحت کرده است. و او فقط به چشم های قهوه ای تو زل می زد و گوش می کرد. فقط و فقط گوش شنوایی بود برای اسرار دلت... برای دلتنگی های شبانه ات... برای ناملایمات زندگی... برای سنگینی مسئولیتی که زمانه بر دوش نحیف و شکننده ی تو گذاشت.. برای...


                                                       من نه حوری بهشتی می خواهم
                                                                     و نه آتش جهنم
                                                      اندکی سکوت مطلق در اوج نبودن
                                           و آرامشی ابدی بی آنکه جهانم را لمس کرده باشم
                                                                  از چه ناله سر دهم؟!
                                                            که کس را گوش شنوا نیست
                                                                      گیرم که باشد
                                                  او خود ناله ای گوش خراشتر ز من دارد
                                                                      از چه بگویم؟!
                                                                      چگونه بگویم؟!
                                           وقتی زبان هم دگر دستور مغزم را اجرا نمی کند
                                                        من در این خرابات خود نخاله ام
                                                                  خداوندا کبریتی زن
                                                                  تا شاید آتشی بگیرد
                                                                     خاکستری شود 
                                                                    و گُلی سبز شود

                                                                   حامد حکمت نژاد

۶ نظر
جامانده ...
۲۲ اسفند ۱۹:۲۰
چی شده بانو ؟

پاسخ :

هیچی به جان خودم خخخخ
حوا ...
۲۲ اسفند ۱۹:۲۰
کاش بود... کاش...

پاسخ :

[آه می کشد] 
کـــــــــاش...
دختریم ...
۲۳ اسفند ۰۹:۱۴
همه ی اینا یه طرف، بودن همه هم یه طرف !
درست مثل خالی بودن یه کوزه :|

پاسخ :

میدونی بعضیا هستن که گوش شنوای خوبی دارن ولی این خوب گوش کردنو برای ضربه زدنت استفاده می کنن و متاسفانه تو یه برهه ای چوبشو خوردم.. الان متوجه شدم که خدا بهترین گوش شنوا برای زمان هاییِ که نیاز به درد دل کردن داری... چون نه تنها فقط گوش می کنه بلکه همیشه هواتو داره و کمکتم میکنه : )
یک دختر شیعه
۲۳ اسفند ۱۳:۳۷
هست یک گوش شنوا
: )))
ی نگاهی بنداز اطرافت شک ندارم پیداش می کنی
؛ ))))

پاسخ :

خخخ بابا بعضی از گاه نوشت هامو زیاد جدی نگیرین :دی
میدونی دیروز یهو یاد عروسکام افتادم بعد بهانه ای شد که این مطلبو بنویسم...
همین : )
ولی در کل زیاد با کسی درد و دل نمی کنم :دی
یک دختر شیعه
۲۵ اسفند ۲۰:۳۰
بله دیگه
: )))
فدات بشم 😙
ما بیشتر
: * )))😘

پاسخ :

+مثلا من نمیدونم قضیه چیه :  )))))))

چی شده؟! (با لحن فامیل دور لطفا خخخ)
پووووف بابا من متعلق به همتونم ^_^
وااای مریم چه همه استیکر بوس بوس فرستادی، صورتم خیس رفت خخخخ

فدات بشم خواهری 😘 چقده دوس دارم صورت ماهشو ببینم 😊 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان