`

اولین کار سفارشی من.. (گام به گام)


حالا که دل مشغولیام کمتر شده با خیال آسوده و فکر باز تری

می تونم روی کارم تمرکز کنم


یک کار ۷۰×۱۰۰

اعتراف می کنم برای اولین سفارش یکم برام سنگینه

ولی خب توفیقی بس اجباری بود

یعنی در انتخابش من و چند نفر از بچه های کلاس نقشی نداشتیم

 و استادمون خواستن روی این طرح های خوشنویسی

طرح بزنیم



+ تصویر گوشه وبم، تکمله طرح خودمه

دیگه پست مجزا براش در نظر نگرفتم


طرحی که میبینید اسمش "شمسه"ست

شمسه از شمس یعنی خورشید میاد

و اون خطوط اطرافش در واقع همون تشعشعای خورشیدن

که در هنر تذهیب بهش "شرفه" میگن


ببینید و لذت ببرید : )



+ هر گونه سفارشی پذیرفته می شود ^_-


۱۴ نظر
جناب قدح
۲۶ تیر ۰۹:۵۷
سلام :)
میشه یه شاهکار جدید از استاد محبوبه بانو :)

پاسخ :

درووود
دعا بفرمایید یهو وسط کار، قلمو از دستم سُر نخوره
پالت رنگم چپه نشه روی مقوا
خلاصه ازینا دیگه
اونوقته که میشه شاهکار : ))
میرزا مهدی
۲۶ تیر ۱۰:۱۱
خوشبحالتون..... غبطه میخورم به دوستانی که دستی در هنر دارند

پاسخ :

نفرماییییید شما خودتون یه پا هنرمندیناااااا
عکاسی رو جزء هنر بحساب نمیارین؟؟؟؟ هنری که از طریق اون کسب درآمد هم می کنید
عجب -_-
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۶ تیر ۱۱:۱۳
ای جااانمممم.. موفق باشی جانِ دل :)

پاسخ :

جونت سلامت عزیزم :*
فدات
دچارِ فیش‌نگار
۲۶ تیر ۱۱:۲۵
باز نشد ولی قشنگه 😊

پاسخ :

: )
محسن رحمانی
۲۶ تیر ۱۱:۴۷
اگه سفارش مجانیه تا بنده ده تا سفارش بدم :دی

پاسخ :

:|| حتما حتما
﴿﴿مریــــــــــــــــــــدا ﴾﴾
۲۶ تیر ۱۱:۴۸
فقط میتونم بگم خیلی سخت به نظر میاد کارت ولی نتیجه اش خیلی خوشگله *_*

پاسخ :

سختم نیست اتفاقا
فقط دقت می خواد
بانوی مومن
۲۶ تیر ۱۲:۰۷

به به...طرح شمسه تون خیلیییی قشنگ شده:)آفرین
مطمئنم این یکی رو هم عالی درمیاری:)
تحسینت میکنم،موفق باشی محبوبه ی هنرمند:)

پاسخ :

قشنگ میبینی عزیز جان *_*
فدای تو :**
به دعاهای شما ان شاءالله
عاشق بارون ...
۲۶ تیر ۱۸:۴۲
خیلی قشنگ شده! :) الان نگاهش می‌کنی چه حسی داری؟ :)

بینِ اون نوشته‌های هلالی هم؟ یا فقط پایین و دو سمتِ اون بالا؟؟

پاسخ :

خدایی واسه هرررررر برگی که می کشم ذوق می کنم (چشم نشم صلوات) : )) تو خودت دستی به این هنر داشتی متوجهی چی میگم

بلی.. بین اون نوشته های هلالی هم، هم : ))
عاشق بارون ...
۲۶ تیر ۱۹:۴۰
به اون کار تموم شده‌ات چه حسی داری؟ :))

پاسخ :

به بچه م؟؟؟ 
تو به اثری که خلق می کردی چه حسی داشتی؟؟ 

هنوزم که هنوزه یه وقتایی میشینم و عکسارو از ابتدای کار میبینم
ازینکه اول یه مقوای سفید جلوم بود و یه طرح پیچیده روی کاغذ کالک کنارش
بعدش کپی اون طرح روی مقوا
بعد قلم گیری با مرکب خشک
بعد رنگ کردن مرحله به مرحله اجزای اون
مثل تر و خشک کردن نوزادت
دقیقا همین حسو به کارم دارم
عاشق بارون ...
۲۶ تیر ۲۰:۳۹
آره اون مرورِ مراحل کار یه حسِ عجیبی داره. :)

پاسخ :

خیلی ناب *_*
آبی آسمانی
۲۷ تیر ۰۹:۵۹
من یه چند روزیه سراغ بچم نرفتم.
خیلی زیبا شده.
این طرح شمسه رو کی قراره تمومش کنید؟

پاسخ :

برید خب
بهش سر بزنید..

زیبا نگاهتونه.. ممنون

عکس اولو میفرمایید؟؟
فرمودن یک ماهه باید تحویل بدیم
ولی خب ازونجایی که نه من و نه سه بزرگوار دیگه هنوز کاری از پیش نبردیم احتمالا تمدید کنیم : ))))))
آبی آسمانی
۲۷ تیر ۱۰:۱۹
مشتاقانه منتظرم ببینم کی تموم میشه.
اگه شد اسم ما رو هم بذارید تو لیست سفارشات بعدی...

پاسخ :

شما که کار ما رو قابل نمیدونید
آرزو ﴿ッ﴾
۰۲ مرداد ۰۹:۵۳
خیلی خوشگل شده *_* ان‌شاءالله همین‌جوری هی از این طرح‌های خوشگل‌خوشگل بزنی و هی لذت ببری از کارِت :)

پاسخ :

چشات خوشگل میبینه :* 
ممنونم آرزو جون 💙
ان شاءالله
عرفان ...
۱۸ مهر ۰۰:۴۶

واقعا زیباست

پاسخ :

واقعا مرسی : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان