`

تبریک سال نو ^___^



سلام

سال نوتون مبارک باشه.

ان شاءالله که سال خوب و خوشی را شروع کنین و بهترین ها را برای شما آرزو می کنم.

خواستم این ها رو براتون تایپ کنم ولی دیدم یه کار جالب انجام بدم و یه تفاوتی با بقیه پست ها داشته باشه.


دوستانِ گل

عزیزان همراه

برای هم دعا کنین... به فکر مریض هایی که روی تخت بیمارستان ها هستند و این سال جدید را به جای بودن در کنار خانواده روی تخت و دور از خانواهده هاشون هستند.

برای تعجیل در فرج حضرت عشق، مهدی موعود (عج)

‌برای همه مسافرین...

و...

+اوه... اوه.. اوه فقط نیم ساعت دیگه مونده خخخخ

+برم که پیش خانواده ام باشم

+الان مشخصِ که دفترِ دیگه ای دم دستم نبود و یکی رو همینجوری برداشتم :دی


التماس دعا

              یا حق  : )

۱۰ نظر
🍁 غزاله زند
۳۰ اسفند ۱۵:۲۰
وای چه خوب،نامه‌طور :) 
عیدت مبارک محبوبه جان 💟

پاسخ :

😘
عید تو هم مبارک غزالم 😉
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ اسفند ۱۵:۲۱
خیلی هم خوب و متفاوت :))

پاسخ :

خیلی هم سپاس 😘
عیدتم مبارک باشه عزیزم😉
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ اسفند ۱۷:۳۶
عید خودتم مبارک :))

پاسخ :

به قول رامبد ؛) 
سپـــــــــــاس 😊
نرگس :)
۳۰ اسفند ۱۹:۱۸
به به چه خوش خط ^_^

پاسخ :

به به به خودت ^_^
ممنون : )
نرگس :)
۳۰ اسفند ۱۹:۲۲
راستی عیدت مبارک محبوبه خانوم گل^_^

پاسخ :

عید خودتم مبارک بالام جان ^_-
حوا ...
۳۰ اسفند ۲۰:۵۹
سلام عزیزم :))
عیدت مبارک ^__^
بهترین ها رو برات آرزو دارم محبوبه ی خودم :))

پاسخ :

سلام به روی ماهت : )
عید تو هم مبارک عزیز دلم ^_^
بهمچنین بالام جان 😘 ان شاءالله سال خوبی داشته باشی ^_-
مداد رنگی
۰۱ فروردين ۰۷:۰۱
سلاااااااااااامممممم:))
عیدت مباااااااااااررررررررررک:))
سالی پرازشادی وخوشحالی داشته باشی:)))))
چه خوشکل نوشتی دخترجون:)))))
وایشالله مریض های بیمارستان هاامسال نصفه شند:))
وتمام مسافران وگردشگران شادبرندوشادبرگردند:))

پاسخ :

سلام علیکم
عید شما هم مبارک
ان شاءالله  : )  شما هم سالی با برکت همراه با سلامتی داشته باشید.
ممنونم ^_^
ان شاءالله...
و البته سالم و سلامت : )
یه بنده خدا ... ....
۰۱ فروردين ۰۹:۵۷
سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم سال خوبی باشه برای شما و خانواده محترمتون

پاسخ :

سلام علیکم
بر شما نیز مبارک.
ممنون.. به همچنین  : )
منِ ناشناس
۰۱ فروردين ۱۰:۵۰
بایه روز تاخیر،سال نو مبارک:)

پاسخ :

منم تبریک میگم : )
ان شاءالله سال خوبی داشته باشی : )
دختریم ...
۰۲ فروردين ۱۰:۴۳
سال نو مبارک هر روزش به خوشی و شادی ^ــــــ^

+ ممنونم بابت کامنت خصوصیت *ـــ*

پاسخ :

سال نو تو هم مبارک عزیزم : )) ممنونم : * ان شاءالله سال خوبی داشته باشی ^___^

+قابلی نداشت 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان