`

اولین کار سفارشی من.. (گام به گام ۲)

 

صرفا جهت یادآوری...   کلیک

بعد از اینکه کاغذ پوستی رو روی طرح اصلی کشیدم با توجه به نظریات استادم شروع کردم به کشیدن دو تا کتیبه مامانی واسه دو طرف بسم الله

+تقریبا غیر از اسلیمی وسطش، بقیه طرح ساخته ذهن خودمه به همین کیبورد قسم :|

الان که مرحله دورگیری تموم شده، وقتی به عقب بر می گردم و نگاه می کنم میبینم چه کار طاقت فرسایی رو انجام دادم.. سه بار کل طرح رو کشیدم.

یک بار طرح اصلی رو کشیدم، دفعه بعد کاغذو از روی مقوا باز کردم و پشتشو پر رنگ کردم :| و دفعه سوم، برگه رو روی طرح جای گذاری کردم و دوباره روی طرح رو با مداد اتودی پر رنگ کردم تا طرحم بیفته روی مقوا.

 

 

(تکمیل شده به تاریخ، ۱۳۹۸/۷/۱۶)

 

این همه ظرافتو عشقه ست ^_^

 

بعد از تحمل مرارت های بسیار، بالاخره طرحو دورگیری کردم

تا اینجا خیلی خسته شدم. چون کار قرینه نبود،

مجبور بودم چند دور طرحمو بکشم تا بالاخره برسم

به مرحله دورگیری روی کار اصلی

ازینجا به بعد رو عاشقم.. مرحله رنگ کردن *_* 

 

 

+ تقریبا یه وقفه سه الی چهار هفته ای بوجود اومد

واسه گرفتن مدرک مربی گری یو سی مث یا همون چرتکه

این وسط، این کارمو کامل کردم.👇

طرحی که یکی از اساتید پیشنهاد کرد بکشمش

تا دقت نظرمو بسنجه

و خب مشخصه روسفید شدم یا نه؟ (آیکن عینک دودی)

 

 

 

مراحل رنگ کردن کتیبه ها👇

این عکسا واسه بلاگرایی که با من در ارتباطن آشنان

چرا که در استوری واتساپم دیدن :دی

 

اگر میبینید سایز تصاویر تغییر کرده به این خاطره که

تمامی تصاویر قبلی،

یک ماه پیش به این پست ضمیمه شده بودن و 

در اقدامی تصمیم گرفته شد طول پست کوتاه تر بشه

و اگر دوست داشتین

روی تصاویر کلیک کنید تا اندازه

اصلی شونو ببینید : )

 

 

 

رنگ اصلی کار، مِسی روشن بود

رنگشو دوست داشتم

درسته که جگردرآر بود وسه بار رنگشو ساختم و مجبور شدم پالت جدید بخرم

ولی خب ماحصل کارم اون چیزی شد که

دلخواه طرفین بود (من و استادم)

 

+ وضع گوشه دنج (جایی که اغلب میشینم)

در شبی پاییزی :دی افتضاحه مگه نه؟ همینه که هست : ))

 

اینم تصویر تموم شده کار

راضیم : )))

 

و این خوشگله هم 👇

کاری از همون آقاست (استاد حسن زاده)

که هر دو رو با هم سفارش داده بودن.

استادم ترجیحشون این بود که اول بزرگه کار بشه

اندازه این ۵۰*۷۰ هست

خیلی قرار نیست روش مانور بدم

سبکه.

 

 

+ راضی بودین؟؟ 

پست قبل، چرا منفی آخه؟؟

 

هر جا توضیحی لازم بود (در مورد پست!)

بگید تا خدمتتون عرض کنم : )

و من الله التوفیق.

۱۳ نظر
بهارنارنج :)
۱۷ مهر ۲۲:۴۶

خدا قوت:)

لذتش نوش جونت

پاسخ :

قربانت 😘
آشنای غریب
۱۷ مهر ۲۳:۱۰

خیلی عالی

یه چیز بگم من رنگ نشده اش رو بیشتر دوس دارم 

شاید برای خوانا بودنشه

مثلا میشه بعد اینکه رنگ شد دور اونایی که کشیدی یکم پر رنگ تر میشد

ولی انصافا خیلی خوبه هااا

رفتین حرم التماس دعا 

چهار ماه کامل شد که نیومدم 

دعا کنین هر چه زود تر مشرف بشم

پاسخ :

آره اونم قشنگی خودشو داره ولی رنگ به نظرم یه چیز دیگه ست
باشه واسه شما رنگ نمی کنم 😅 شاید این، چون تک رنگ کار شده اینطوری میگید آره؟؟؟

آهان قلم گیری رو می فرمایید؟؟؟؟ اتفاقا منم اصرار داشتم که اول رنگ کنم بعد دورگیری کنم
ولی استاد مصره که اول دورگیری بعد رنگ

کار نما کاشی که میبینید (همونی که طرحشو از روی عکس کشیدم) 
اول رنگ زدم بعد دورگیری کردم
این روش به نظرم خوش دید تره
اتفاقا این استادی که میگم عکسو فرستاد تا دست خطمو ببینه (دست به قلم شدنمو) هم استانی شماست : )

چشم.. به شرط حیات : ) اگر لیاقت پیدا کردم نایب الزیاتون خواهم بود.
آبی آسمانی
۱۷ مهر ۲۳:۳۵

واقعا زیباست.

احسنت...

پاسخ :

واقعا ممنون 
😇
دچارِ فیش‌نگار
۱۸ مهر ۰۹:۳۷

خیلی خیلی حس خوبی گرفتم اول صبحی از نقاشیاتون :) آفرین

حتی صدآفرین بهت میگم

پاسخ :

نقاشی؟ 😅 "طرح" قشنگ تره
هزاروسیصد آفرین مثلا 😁
دچارِ فیش‌نگار
۱۸ مهر ۱۰:۱۸

هزار و سیصد آفرین :)

 

+ نقاشی 😏

پاسخ :

: )

ب ر ب ب
واران ..
۱۸ مهر ۱۰:۵۵

سلام 

آفرین هنرمند جان 

و 

خدا قوت 

 

 

+

اما واقعا به شرط حیاط دعا میکنید ؟ :))

یا به شرط حیات دعا میکنید ؟!:))

 

طرح هات واقعا عالی بود بیست میگیری :)

ولی 

املاء ضعیف بود :))

نه تنها بیست نمیگیری ، بلکه باید بیشتر تمرین کنی :دی

از روی  " به شرط حیات"  هم بیست بار بنویس که یاد بگیری :))))))) و فراموش نکنی :))

 

آفرین فرزندم 🤗

بعد میام رو منبر برای طرح و  اثری که آفریدی :) 

مرحبا 🏵🏵

پاسخ :

سلاملکم

فدات واران جان 😅 حالا یبار اشتباه تایپی داشتمااا همتون زوم میکنید روش 😒😂😂

آشنای غریب
۱۸ مهر ۱۲:۱۵

آره اینطور تک رنگ میشه

دور گیری با رنگ کمی تیره تر از رنگ هاااا نه یه رنگ کاملا متفاوت

لطفا مال من اینطوری باشه :-)

 

به شرط حیات رو اینجوری مینویسن 

اون حیاط حیاطِ خونه و صحن آقاست 

 

پاسخ :

امر دیگه؟ : )) به روی چشم

اوه خدای من : )))) همیشه کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره :دی
درست کردم : ) ممنووووون [بخونید، یکی طلب من : ))))  ]
soolin :)
۱۸ مهر ۱۸:۱۶

توضیح لازم نیست فقط باید بگم دستمریزاد دخترجان💜💜💜

باید یک نکته ای رو درنقش فیزیوتراپ اینده بهتون بگم که دوست عزیز همونطور که انقدر زیبا انجام میدی کارت رو،بسیار بسیار مواظب پوزیشن نشستنت و گردن و کمرت باش عزیزجان😘😉

بازهم منتظر دیدن کارهای حدیدت هستیم جانا💜💜💜

پاسخ :

قربونت برم گل دختر  😘😘

اوه آره.. مرسی که گفتی
ازونجایی که روی زمین میشینم و کار می کنم، وقتی بلند میشم (وقتی یهویی باشه بیشتر) یهو پاهام بی حس میشن، خواب میرن و خوب خودمم نگرانم ولی نمیدونم چیکار کنم.. ضمن اینکه ساعت ها پای طرحم نمی شینم و وسطش یه حرکتی می کنم و بلند میشم (حالا به هر بهانه ای) ولی خب این خواب رفتنه و گاها گزگز کردنه هست

تازه مورد داریم که دستش لرز پیدا کرده اونم از مچ 😐 ازینم می ترسم 😑

فدات.. مرسی که هستین 😘
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۸ مهر ۲۱:۴۳

من بهت افتخار میکنم و امیدوارم هر روز موفق تر از روز قبل باشی

 دو سال اخیر که برات اینطوری بوده خداروشکر..

ان شاء الله این روند رشد و موفقیت و شکوفا شدن استعداد هات همچنان ادامه داشته باشه :)

 

خدا قوت :)

پاسخ :

نمیدونم از بی عرضگی خودم بوده یا خواست خدا و تقدیر برام اینطور رقم خورده که الان باید متوجه استعدادام بشم /باشن :(
با اینحال، از الانِ خودم، نمیگم راضی، ولی خوشحالم و خدا رو شاکرم

و تو یکی از اون آدمایی هستی که متوجه تغییر من توی این چند سال اخیر بودی... 

مرسی که هستی نسیم 😘❤❤
یهو دلم واست تنگ شد
soolin :)
۱۸ مهر ۲۳:۵۲

مااچ به کلت به قول هلناز بانو😘

عاقا از من گفتن بوووداااا مواظب خودت بااش عزیزجان🙏🏻قشنگیه این کار زمانی نمو پیدا میکنه که خودشما سالم باشی و بتونی لذت ببری نه اینکه بعد از اتمامش،دچار عوارض بشی.

پیشنهادم اینه که روی میز بشینی حتمااااا

پاسخ :

😁
مرسی که گفتی

اما خونه انقدر فضاش کوچیکه که جا واسه یه میز که بچپونم یه گوشه و کارمو انجام بدم، نداره 😅 وگرنه که از خدام بود.
بانوچـه ⠀
۱۹ مهر ۱۲:۲۲

من که ندیدم توی وضعیت واتساپت ولی اینقده کارت خوبه الان نشستم پفک می‌خورم و در دلم بهت افتخار می‌کنم فرزندم :دی

پاسخ :

بابا ای دور مانده از فضای مجازی
لابد اون تایمی بوده که شما آنلاین نبودی یا اینکه کلا چک نمی کردی 😒😄

وای پفک 😍 چی توز یا چاکلز باشه لطفا 😊
miss writer
۱۹ مهر ۱۳:۰۷

طرحای قشنگ و خیلی ظریفی بودن :)

پاسخ :

😊😚 ممنون
عاشق بارون ...
۲۹ مهر ۱۳:۰۵

موفق باشی دختر هنرمند. :)

پاسخ :

قربونت برم ممنون :***
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان