`

تموم شد

 

این ترم به خوبی و خوشی تموم شد

از ده تا شاگردم فقط یاسین اذیت می کرد و دیر یاد می گرفت و خب همونم رد شد. شرمنده مامانش شدم. حس بدی داشتم وقتی ورقه امتحانیِ تصحیح شده یاسینو بهش دادم و با چهره ناراحت بهش گفتم :متاسفم. خودتون شاهد بودین چقدر واسش جلز و ولز کردم، ولی خب نشد. شرمندم!" 

ناراحت شدم از ناراحتیش.. ولی خب یاسین علاوه بر اینکه جو کلاسو بهم می ریخت، تمرکز بچه ها رو هم از بین میبرد.. یه جورایی هم بچه هام و هم ماماناشون ناراضی بودن از یاسین.. منم که.. نکه از خدام باشه ولی خب تلاشمو کردم و نخواست.. و نخواستن.. اون زمانی که خودمو می کشتم و می گفتم با بچه ها کار کنید کار کنید... از در که برن بیرون تمامی آموزشا رو فراموش می کنن و فقط یه جرقه میتونه تمامی اطلاعاتو بازیابی کنه و اونم همت خودتونه(مامانا) کو گوش شنوا.. پیام میدادن که این جلسه یاسین نمی تونه بیاد.. این جلسه تکلیفاشو انجام نداده.. این جلسه فلان.. این جلسه بهمان.. چی بگم.. من دیگه حرفی نداشتم بزنم جز اینکه حرص بخورم..

 

 

+ گفته بودم استرسام بیشتر شده؟ استرسی شدم؟

ریزش موهام هم بیشتر شده.. وقتی با کش مو میبندم قطرش اندازه یه تیله درشت میشه :(( دیشب رفتم رو صندلی آرایشگاه نشستم و به خانم آرایشگر! گفتم بزن.. کوتاهِ کوتاه کن.

قد موهام به خط کمرم می رسید ولی خب کم پشت شده بود.

البته خیلی دلم بود کوتاهشون بکنم و یه مدلی بهشون بدم.. الان قشنگ شده

بازم راضیم :دی

 

 راستی چرا وقتی کار بیخ پیدا می کنه میریم سراغ دوا درمون؟

 

دکتر لازم شدم.. 

۵ نظر
مسافر .
۰۸ بهمن ۲۰:۵۰

خدا از یاسین ها زیاد کنه :|

فردا که پیر شیم یهو میبینی تو تلویزیون نشونش میده

ریاست جمهوری یاسین فلان زادگان

پاسخ :

هیچ بعید نیست
آدما روی یک نقطه نمی مونن
آرزو ﴿ッ﴾
۱۴ بهمن ۲۳:۵۷

رفتی دکتر؟ حالت چطوره؟

پاسخ :

نه چسبیدم به طب سنتی :دی
عباس زاده
۱۵ بهمن ۰۸:۵۶

سلام

موافقم با مسافر

چون گاهی برخی توی یه سری چیز استعداد ندارن و توی چیزهای دیگه استعداد عجیبی دارن 

کلا سعی کنید حرص نخورید

پاسخ :

سلام و نور
واقعا.
بانوچـه ⠀
۱۶ بهمن ۱۲:۵۰

موها رو چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب کاری کردی :دی

پاسخ :

میگن وقتی دختری موهاشو یهویی میره کوتاه میکنه، بدون شکست عشقی خوردی
باد برد
آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ بهمن ۱۸:۴۲

اَی بابا :)) امیدوارم جواب بده برات. :)

پاسخ :

منم امیدوارم 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان