`

اولین جلسه مربی گری کلاس چرتکه ترم ۳ و ۴

 

وسایل من

منی که منتظر استاد بودم تا بیان

 

فکر نمی کردم انقدر خوشحال بشن!

اصن مگه تو این فصل میشه گلی غیر از گل نرگس خرید و بویید؟ *_*

عاشقشم

 

 

+ بعد از کلاس کلی با هم حرف زدیم

با این که خودم به خودم ایمان دارم ولی برای بار هزارم خیلی خوشحال شدم یه نفر بهم بگه انرژی مثبتت زیاده

^_^

هوراااا

 

 

++ از کلاس؟ بذارید هیچی نگم :|

به واقع چیزی از ترم دو یادم نبوده و آموزه های ترم ۳ واسم سخت بود

استادمو جون به لب کردم و تامام :دی 

راضیم در هر صورت

 

+++ دوباره از امشب تمرین شکرگزاری رو شروع کردم

مرسی خدا، بوس.

 

۷ نظر
عرفان ...
۱۹ بهمن ۲۲:۳۲

شــــــــــــروع

پاسخ :

بلی
عاشق بارون... ⠀
۲۰ بهمن ۰۲:۲۴

موفــــــق باشـــــــی! :)

پاسخ :

عجیجمی :*
بانوچـه ⠀
۲۰ بهمن ۱۲:۵۸

معلومه انرژی مثبتی با اون لبخند قشنگ و مهربونانه‌ت.

پاسخ :

اغراق؟ نچ نچ نچ : ))))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۰ بهمن ۱۳:۲۰

خیلی موفق باشی الهی :)

پاسخ :

قربونت عزیزم :**
اقای ‌ میم
۲۰ بهمن ۱۸:۳۲

منم دارم شکرگزاری میکنم تا الان که نتایج خیلی خوبی داشته

پاسخ :

بله
+شکر نعمت نعمتت افزون کند
بی نام
۲۰ بهمن ۲۰:۲۳

فک کنم منم باید تو کلاسای چرتکه ت ثبت نام کنم... کلا بلد نیستم اخه :))

پاسخ :

هی داره سخت تر میشه
احسان ‍‍
۲۲ بهمن ۰۸:۴۴

#موفقیت

پاسخ :

به دعای دوستان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان