`

و... سرانجام

 

هفته پیش اطلاع دادن که قراره آستان قدس بمناسبت اعیاد قربان و غدیر نمایشگاهی برگزار کنه و از هنرجوهای رشته های هنری خودش تقدیر به عمل بیاره و ضمنا کارها داوری بشه.

 

از بین ۴-۵ اثر انتخابی رشته تذهیب، شمسه من مقام اول رو کسب کرد.

 

 

و در یک اقدام غیر قابل باور و حتی ( → جناب آبی) چند ساعتی هنگ کننده، طرحای برگزیده به صاحبان اثر برگشت داده نشد و برای تزیین دیوارهای دارالقران، استفاده خواهد شد.. (یه چیزی تو مایه های توفیق اجباری... هیچ فکرشم نمی کردم طرح اولم، لیاقت تزیین بخشی از دیوارهای حرم رو داشته باشه...)

 

+ نمایی از طرح من (قاب وسط) و طرح دوستم که کلاسامون توی یه روز برگزار میشد 😍

[قاب] شمسه سمت چپ

 

+ و این هم جایزه م👇

 

۱- به اساتیدمون همراه با هدایاشون، لوح دست نویس استادِ خوش نویسی آستان قدس اهدا شد.. خیلی دوست داشتم منم یه دونه از اونا میداشتم [مشخصه کم توقعم نه؟ میدونم : )) ] 

 

۲- انتهای مراسم خبر رسید که کلاسای رواق حضرت زهرا کلا تعطیل شد :( خوشی یک ساعت پیشو از دماغمون در آوردن :( گفتن ازین به بعد توی همین دارالقرآن برگزار میشه! حالا مکانش بد نیست.. بدی ماجرا اینه که هی داریم پاس کاری میشیم و کلا بوهای خوبی نمیاد.. رسما کلاسای هنری آستان قدس تعطیل نشه خوبه :(( اون از پروسه نامه نگاری استاد با اداره آستان قدس که خواسته بود واسه هنرجوهای تذهیب کارت شناسایی صادر بشه که موقع بازرسی اگر وسیله ای همراهمون بود، اذیتمون نکنن (که همچنان بی نتیجه مونده :/ ) اینم از بستن رواق به روی هنرجوهایی که خود آستان قدس متولی و ایجاد کننده کلاس های هنری بوده و عملا داره کار خودشو زیر سوال میبره.. والا..

 

۳- اونطور که استاد می گفتن، دیگه کلاسامون میره سمت صبح و باید صبحا بریم حرم. اولین کلمه ای که به ذهن و بعد به زبونم اومد "ای وای" بود! 

با خودم گفتم مهد رو چیکار کنم؟! -_- یه ماه دیگه تا آغاز سال تحصیلی جدید مونده :| 

 

دعامون کنید.

 

۱۸ نظر
گندم بانو
۲۸ مرداد ۰۸:۵۳

جایزه‌تو دیدم حرصم گرفت! :)))) برو طرح‌تو بردار جایزه رو پس بده! :)))))

پاسخ :

راستش هنگ کرده بودم وقتی شنیدم
همین که قابل بدونن کفایت می کنه

اینم بگم که اولش خیییلی ناراحت شدم
آخه کار اولم بود
دوست داشتم پیش خودم می موند
صبورا کرمی🦄
۲۸ مرداد ۰۹:۴۶

ان شاء الله خیره :)

پاسخ :

: ) ان شاءالله
جناب قدح
۲۸ مرداد ۰۹:۴۶

سلام :)

اعیاد مبارک

تبریک عرض میکنم بهت ...

ان شاءالله زیر سایه ی لطف آقا همیشه موفق و پیروز باشی.

پاسخ :

سلام و نور
بر شما هم مبارکا
التماس دعا

ان شاءالله ^_^ 
همچنین بزرگوار
بهارنارنج :)
۲۸ مرداد ۰۹:۵۰

خسیساااااا،باید بیشتر ازینا بهت جایزه میدادن

پاسخ :

🙈 والا 😄
ار کیده
۲۸ مرداد ۱۰:۰۶

مبارکت باشه عزیزدلم

خیلی ذوق داشت :)

پاسخ :

مرسی هنرمند جان :**
یا زهرا
۲۸ مرداد ۱۱:۳۸

چه کار قشنگیه الحق که اول شده:)

این ماجرایی که گفتین با عوض شدن تولیت آستان قدس پیشومده؟

+چقدر خوبه که اهل مشهد هستین زود زود میرین حرم التماس دعا:)

پاسخ :

چشاتون قشنگ میبینه ^_^
قطعا بی تاثیر هم نبوده

+ ان شاءالله قسمت خودتون
به شرط حیاط و یاری حافظه، چشم
فاطمه :)
۲۸ مرداد ۱۳:۳۴

بعد از چند روز اومدم وبلاگ بخونم.پستتون رو که خوندم کلی ذوق کردم.تبررریک ^_^

چقدر کار توی قاب قشنگ تر میشه..تازه خودشو نشون میده :)

ایشالا که روز به روز موفق تر بشین :)

پاسخ :

بعد از مدت ها بسیووور خوش اومدی :* : ))
ذوقتان مستدام : )))) فدات
تازه یه چیزم بگم که کارم پاسپارتو نشده بود و این قاب هم از قاب های خود آستان قدسه : ))))) اصلا فرصت نکردم برم مقوا ماکت بخرم و بدم برام پاسپارتو کنن

فدات عزیزم
همچنین :*
نا دم
۲۸ مرداد ۱۴:۵۵

سلام

به به چه عیدی خوبی گرفتین، خداییشم خیلی کار شما تمیز و زیبا شده، خیلی خوب شد که رفت برای حرم.

 

هی یادش بخیر، با دارالقرآن تو ماه رمضان خاطراتی دارم خیلی خااااص... یادمه قبلترها بچه های هنر تو یه اتاق گوشه ی دارالقرآن مستقر بودن. اونجام بد نبود جاش...

پاسخ :

سلام و نور :**
راستش کارهای قشنگ تریم بود ولی اینطور که از استاد شنیدم، ایشونم حرف شما رو تایید می کنن :دی

دقیقا همونجا بچه های هنر مستقرن : ))) شاید باورتون نشه ولی انقددددددر از اون اتاقا و مخصوصا همون اتاق گوشه، خوشم میاد که حد نداره
ولی رواق بازتر بود
آزادی عمل بیشتری داشتیم  : )))  (#شیطنت وسط کلاس ^_^)
miss writer
۲۸ مرداد ۱۵:۳۵

چه خوب! تبریک

پاسخ :

ممنون : )
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ مرداد ۱۵:۴۸

بنظرم لیاقت اول شدن رو داشتی

تبریک میگم واقعا :)

 

اون چیز چی شد؟ ماشین حساب

پاسخ :

ممنونم جناب دچار

ماشین حساب؟ : ))))) نخیر
یو سی مث
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ مرداد ۱۷:۱۷

چرتکه :|

پاسخ :

آفرین چرتکه : )
آبی آسمانی
۲۸ مرداد ۱۸:۵۶

با دیدن این عکس ها، تازه الان فهمیدم دارالقرآن کجا میشه...

پاسخ :

خب حالا کجا میشه؟ : )
آبی آسمانی
۲۸ مرداد ۲۲:۱۴

روبروی مدرسه پریزاد، ورودی زیرزمین آقایون.

 

پاسخ :

اون سمتی که ما نشسته بودیم رو به رومون یه محرابی بود که یه در بزرگم داشت و من فقط تونستم "مدرسه" شو ببینم
یحتمل همون مدرسه پریزاد بوده! 
آبی آسمانی
۲۸ مرداد ۲۳:۰۱

همه جای حرم آقا رو بلدم و چقدر دلم تنگ‌شده برای پابوسی آستان شون. خوش به حال بچه های مشهد...

 

پاسخ :

به برکت همین ایام ان شاءالله بزودی قسمتتون بشه

+ به قول بابا، زیارت که نمیرین، میرین حرم گردی : )))
گاها شده با مامان جلو بابا صوبت می کنم که فلان جای حرمو رفتین یا دیدین و اینا
یهو بابایی که انگار مثلا حواسش به حرف های من و مامان نبوده، برگشته گفته "که میری زیارت؟ آره" :| : )))))


منم حرم گردی رو بشدت دوست دارم
آبی آسمانی
۲۸ مرداد ۲۳:۳۳

یکی از دنج ترین جاها، پیش همون رفیق شهیدمونه که من یادتون دادم.

نمیدونم می روید براش فاتحه می خونید یا نه...

پاسخ :

منت دارتونم جناب
خیلی زیاد

بلی، یکی از جاهایی که توی حرم غیر از روضه منوره دوسش دارم همون بهشت ثامن اتاق ۶ هست

آقاگل ‌‌
۲۹ مرداد ۱۰:۰۷

افتخاری بزرگی کسب کردین و جای تبریک داره. :)

یادمه سال آخر کارشناسی با بچه‌های دانشگاه رفته بودیم مشهد. توی اردو چندتا طرح اجرا کردیم که یکیش نشریه بود. این نشریه مورد توجه قرار گرفت و ازمون تقدیر کردن توی اون اردو. تقدیر با یک بسته نمک تبرکی و یک کتابچۀ دعا. الان پتوی داخل عکس رو دیدم یاد اون روز افتادم. 

 

پاسخ :

افتخار که بله
ولی همونطور که گفتم فکر نمی کردم طرح پر از ایرادم، قبول بشه

: )))))))) واقعا در عجبم که آستان قدس با ایییین همه دارایی، اینطور از برترین ها قدردانی کنن : )))))))
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ مرداد ۱۱:۴۵

تبریک می‌گم محبوبه، خیلی ذوق داشت *_*

عیدتم مبارک ^_^ التماس دعا. :)

پاسخ :

ممنونم آرزو جون :* فدای چشات بانو :**
عید شما هم، هم 🌹
بانوچـ ـه
۲۹ مرداد ۱۱:۵۵

محبوبه‌ی هنرمند و خوش‌ذوق من ^_^ کلی چشمام قلبی شد پستتو خوندم.

عیدت مبارک عزیزم :*

پاسخ :

فدات گل دختر  :** 
عید شما هم بالام جان 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان