`

به روایت تصویر

 

پنجشنبه کارو تحویل گرفتم و تا شنبه قرار شد طرحشو بزنم و برم حرم به استادم نشون بدم.

شنبه صبح رفتم حرم و بعد ازینکه استادم تایید کرد، وسایلامو جمع کردم و اومدم خونه و اونا رو گذاشتم توی اتاق و چرتکه و کیف و لوازم جانبی! رو برداشتم و دوباره رفتم مهد (ساعت ۱۱:۴۵ کلاس چرتکه با بچه های مهد خودمون)

 

ساعت یک و نیم خسته و کوفته رسیدم خونه ناهار خوردم و بعدم کمی دراز کشیدم و دوباره ادامه ماجرا.. شروع کردم به کامل کردن طرح که همانا مراحل۲،۱ و ۵ این پست ه.. 

 

روز یکشنبه کار خاصی انجام ندادم و درگیر مراسم جشن یلدای خاله کوچیکه بودیم.. 

از روز دوشنبه استرس بدی داشتم.. اینکه باید کارو تا چهارشنبه تموم می کردم و با این مشغله هایی که داشتم نمی رسیدم و باید از خواب شبم میزدم تا بتونم برسونم، و این یعنی کسلی و بیحالی فردای من توی کلاس با بچه هام :/ 

با استادم تلفنی صحبت کردم و قرار شد صبح پنجشنبه اول وقت، کار روی میز باشه و هیچ حرف دیگه ایم نباشه.. بال در آوردم و با خیال راحت کارمو انجام میدادم.

 

 

 

+ تا روز دوشنبه به این مرحله رسوندمش 👆

 

روز سه شنبه ساعت ۷:۳۰ شب، بعد ازینکه از کلاس برگشتم

وسایلامو جلوم پهن کردم و بازم مشغول شدم تا

بلکم جلو بیفتم

حداقل ذهنم آسوده بشه 

ولی...

 

حوالی ساعت ۹ بود که تماسی دریافت کردم از استاد

اما چون پاسخگو نبودم پیام فرستاده بودن که باهاشون تماس بگیرم

استرس...

استرس..

 

مطلع شدم که برنامه عوض شده و کارم عوض پنجشنبه باید چهارشنبه تحویل داده بشه و این ینی

بدو محبوبه که وقت کمه

ازینجا به بعد👇

از ساعت ۹:۳۰ شب

تا ۱:۴۵ دقیقه نیمه شب

طرحو تموم کردم

ولی نگم براتون که وقتی طرحم تموم شد، هیییییچ خستگی 

حس نمی کردم.

 

 

 

 

+ ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح چهارشنبه

دارالقرآن

میز کمکی! استاد

👇

 

 و برگشتم مهد : )

 

خلاصه اینکه، اولین کاریه که یک هفته ای تمومش کردم :دی

بزن دست قشنگه رو : ))

۱۵ نظر
soolin :)
۱۱ دی ۲۰:۱۰

حالااا دست دست...دست دست......👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

خسته نباشی دلاور.خداقوت قهرمانِ هنرمندِ معلمِ دوستداشتنیِ عزیز💞

مواظب گردن و کمرت باش

پاسخ :

قهرمان؟؟؟ معلم؟؟؟؟ من؟؟؟ الله اکبر

قربونت برم سولین جان :***
چشوم
مسافر .
۱۱ دی ۲۰:۳۱

کاور گوشیت از این عروسکیاست ؟ :)))

پاسخ :

آره شخصیت سالیوان تو انیمیشن کارخانه هیولاهاست ^_^
خیلی جیگره
مسافر .
۱۱ دی ۲۰:۳۲

خیلی عالی شده به عنوان یه هنر شناس واقعا کارت بیست و یکع :)))

پاسخ :

ممنوووووون
تو بنویس بده واست تذهیبشو انجام بدم :عینک دودی
بانوچـه ⠀
۱۱ دی ۲۲:۲۳

به منم یاد بده این همه قشنگی رو :(

پاسخ :

ناراحتی نداره قشنگم
تو دستور بده، به روی چشم
آرزو ﴿ッ﴾
۱۲ دی ۰۰:۴۹

خیلی قشنگ و تمیز شده :) باریک :دی :))

پاسخ :

تمیزی از خودتونه :دی
فدا مدا :**
هلما ...
۱۲ دی ۰۳:۰۰

ایول بابا :)

حالا برا خودت چی جایزه گرفتی؟!

پاسخ :

هیچ.. فعلا سرماخوردگی رو واسه خودم به ارمغان آوردم :|
آقای گوارا
۱۲ دی ۰۶:۴۵

آقا !!!!

دیگه این جناب مسافر تحِ نکته انحرافی در آوردنه !! 

چی چِشی داری ! [لبخند]

پاسخ :

: ))
میرزا مهدی
۱۲ دی ۰۹:۰۱

من میخوام یکی از کارهاتو بخرم. به انتخاب خودت/. خواستم بدونی من آدم پولداری هستم و به هنرمندا اینطوری امید میدم. لطفا زیر ده هزار تومن باشه/.

 

 

 

 

 

D:

پاسخ :

ده تومن خوبه بابا 
با استادم حرف میزدم رسیدیم به اینکه قراره چقدر گیرم بیاد
بعد استاد برگشت گفت، از استان قدس چی انتظارا داری :||
جیبمو بززززرگ دوخته بودم براش ولی یه تفم کف دستم ننداختن : )))))))))))

میرزا
یه تک بیت
مصرع
جمله خاصی که دوست دارینو بگین، بدم به خوشنویس بنویسه، تذهیبشو انجام بدم و دو دستی تقدیمتون کنم
#بدون_تعارف
آقای صاد
۱۲ دی ۰۹:۳۸

بااارکلا :)

پاسخ :

^_^
BooM BooM
۱۲ دی ۱۱:۱۴

😍🥰😍

خیلی عالیه 🙃🙂🙃...

پاسخ :

عالی نگاه شماست
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۲ دی ۱۲:۵۸

آفرین.. آفرین.. ما شاء الله

ماشاء الله بهت :)

خدا قوت..

الهی هر روز از دیروزت موفق تر باشی... :)

 

پاسخ :

قربونت برم نسیم :****
مرسی بابت دعای قشنگت :**
بی نام
۱۲ دی ۱۸:۰۶

واقعا آفرین... آدم از دیدنش لذت میبره 👏👏

پاسخ :

ممنونم زهرا جون :* لطف داری
عاشق بارون ...
۱۵ دی ۲۲:۳۶

خیلی قشنگ شده! آفرین! :))

پاسخ :

قربانِ یو :* 
میرزا مهدی
۲۱ دی ۰۸:۲۶

اگر پولشو میگیری، حتما. از خدامه.

بده خوشنویس خیلی خوشگل با نستعلیق شکسته بنویسه«این تذهیبی که میبینید، انقدر تومن برام آّب خورده» بعد دورش تذهیب بزن و بفرستD:

پاسخ :

مسخره 😂
جدی گفتما 😒
ریحانة السادات
۰۸ دی ۱۹:۵۷

عاخی،برم لینک اینو بدم به دوستم که کم کم داره تذهیب کار می کنه و دوست داره :)

 

+سلام D:

پاسخ :

سلام عزیزم

موفق باشه ان شاءالله
تذهیب دنیای بزرگی داره : )

+ این پستو از کجا پیدا کردی : ))))) واسه پارسال بود چه زود گذشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان